دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۳ بهمن ۱۵, چهارشنبه

دو مجاهد دیگر در کمپ لیبرتی و البانی درگذشتند


دو مجاهد دیگر در کمپ لیبرتی در عراق و آلبانی درگذشتند. مجاهد اصغر شریفی از مجروحان حمله موشکی رزیم آخوندها رو ز جمعه  10بهمن در اثر شدت جراحات  در گذشت (لینک شهادت مجاهد خلق اصغر شریفی از مجروحان حمله موشکی خرداد 1392 به لیبرتی) و مجاهد دیگر علی سالاری در کمپ لیبرتی بر اثر ابتلا به سرطان جانباخت.لینک:بیست و چهارمین شهید
محاصره ضد انسانی لیبرتی مجاهد خلق علی سالاری. مرگ در لیبرتی و البانی مدتهاست به یک روال پیوسته تبدیل شده است اعتراضهای «مسئولان»   در پاریس و سایر کشورها برای رساندن سوخت  و داروبه لیبرتی و حفاظت انها توسط دولت آمریکا  با تمام توان ادامه دارد. مجالس بزرگداشت درگذشتگان در کشورهای مختلف اروپائی و آمریکا بخوبی و با گرمی تمام برگزار شد . همزمان با این درگذشتها تلاش آلترناتیو برای افشای حکومت ملایان و سخنرانی ها و تلاشهای خانم رجوی ادامه دارد. بخوانید و بهره ور شوید.

۴ نظر:

بایرام گفت...

روحشان شاد در این دنیا که همه رنج کشیدند ایمدوارم خدائی باشد اقلا این همه رنج را ببیند

ناشناس گفت...

رسم وفا و پايداري را درهركجاي جهان ، نشان مي دهند .
به ويژه علي سالاري كه به « ظاهر» جزو اسرا بوده است ولي از آزادگان تاريخ است كه تا لحظه مرگش دست از آرمانش برنداشت .
درود بر اين دو راد مرد كه تا آخرين نفس ايستادند و دربرابر خونخواران تاريخ سرفرود نياورند
سهند

ناشناس گفت...

سلام بر آنان و خدا بیامرزدشان ولی کدام ارمان؟ ترمانی باقی مانده؟فحض دادن به همه و ملک عبدالله را فقید خطاب کردن وروی همه اصول اخلاقی و انسانی پا گذاشتن اسمش آرمان است. البته آنها گناهی نداشتند ولی سالهاست آرمانی وجود ندارد.
سارا الف

سهیلا .سوئد گفت...

نمیدونم چرا همیشه در اروپا و آمریکا برای لیبرتیها مجلس میگیرن نمیشه که اینطرفم یه عده وقتی فوت کردن اونور مجلسشونو بگیرن و تسلیت بگن