دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ اسفند ۲۸, جمعه

نوروزی دیگر اسماعیل وفا یغمائی

شب عید است وپایان یکسال دیگر. با سال نود و چهار خداحافظی میکنیم وبه سوی سال نود و پنج میرویم .چه ما بخواهیم و نخواهیم زمان میگذرد زمان بسیط بی پایان که نه سر دارد و نه ته، چیزی است مثل خدا، یا زروان که همان زمان بی پایان است و مکتب زروانیسم بر آن متکی است. ما انسانها، البته همه نه!! علیرغم هارت و پورتمان! وکبر و غرور خنده دار مان و بی نهایت طلبی هایمان خیلی کوچکیم و گذرا ، من که به این ایمان آورده ام و احساس میکنم هیچ هیچم . ما آدمهای کوچک فسقلی ! در پهنه زروان بی پایان ،برای اینکه سر گیجه نگیریم و رشته کار از دستمان در.......ادامه....
 آئین زروانی  چیست - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

۳ نظر:

ناشناس گفت...

اول اسماعیل عزیز عید شما هم مبارک و عید همه مبارک.

دوم فرموده ای:"دین با همه چیز بصورت فرهنگی آمیخته است و به همین دلیل متقن باید:

صبح عید با شیعه و سنی و مذهبی این ملت رفیقانه مقلب القلوب را خواند و صورتشان را بوسید و اسعدالله ایامکم گفت و ابوبکر و عمر و علی و امام باقرشان را بخوبی یاد کرد!"

من چون میخام یک جایی این داستان تمام بشود، و اگر فرهنگ مان چنین است چنان که حتما هست، دیگر نمیخاهم اینطور باشد، و دیگر به الله ، به محمد ، به ابولحسن، به طفلان مسلم، به ریش خونین حبیب ابن مظاهر، به باقر، به دانشمند عالم شیعه جعفر صادق ، به امام نقی، به تقی، به عسکری کوچولو، به مهدی موعود! که به قول مسعود رجوی کفش هاش جلو پاش جفت میشن و تمام سلاح های اتمی و غیر اتمی دنیا وقتی بیاد از کار میفتند وقتی بیاد(و بقول ایشان از چطوری اش هم نمیشه پرسید، چون از تبیین نباید شروع کرد!) ، به نوره کشی، به فواید استبراء، به تقویت قوه باء ، به وجوب غسل، به شک بین ۳ و ۴، به صیغه ، به نبوت، به امامت، به ولایت فقیه، به اصل رهبری عقیدتی، به قصر رهایی، به آداب دخول، به زلزله و خطرات حمله شدن عمه و خاله، به بریدن دست ، به در آوردن چشم، به ختنه ، به تعداد زوجات، به زدن زن بخاطر متنبه کردن ایشان، به هم خوابگی محمد با بچه ۸ یا ۹ ساله، به غارت ایران، به تخریب آثار هنری، به کتاب سوزان اعراب، به به اسارت در آوردن کودکان ایرانی و تجاوز به مادرشان و کشتن پدرشان، به اسلام چپ مارکسیسم، به فاطمه فاطمه است، به شیعه یک حزب کامل، به علی حقیقتی بر گونه اساطیر، به دیالکتیک توحیدی یا قالب کردن اسلام با سوس دیالکتیک، به ......، نه به هیچکدام اینها دیگر باج نمیدهم!
شما هم حتما سال بعد به اینجا خواهی رسید.

باز هم عید همه مبارک، فرشید

alborz گفت...

آقای یغمایی
سال نو پیشاپیش مبارک
مکتب زروانیسم چی هست؟

ناشناس گفت...

مستر فرشید
جنابعالی با خیالات و توهمات و افترائات خود خوش باش.
باور کن واقعیت به هزار زبان به امثال شما می خندد و خندیده است.
عید شما مبارک
مبارک