دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ فروردین ۲۳, یکشنبه

از لوزان تا تهران در گفتگو با محمد رضا روحانی

 
 از لوزان تا تهران در گفتگو با محمد رضا روحانی.سعید بهبهانی در برنامه روزانه خود در تلویزیون میهن گفتگوئی دارد با محمد رضا روحانی و بررسی ماجرای قرارداد لوزان از نظر حقوقی........ ادامه مطلب

۳ نظر:

خدیجه اجیده گفت...

http://www.aftabkaran.com/maghale.php?id=4681
هيچ رژيمي در تاريخ معاصر به تعداد رژيم ملايان مسلمان به قتل نرسانده است
مهدي ابريشمچي
با افشاي قتل عامهاي صورت گرفته توسط تهران، شماري از مخالفان سوري وايراني وعراقي به عكاظ :
مهدي ابريشمچي يكي از مسئولان مخالف ايراني، مسئول كميسيون امنيت وصلح شوراي ملي مقاومت ايران در اظهاراتي به روزنامه عكاظ تأكيد كرد كه موضع رژيم ايران با نقشي كه در كشتار دارد با فراخوانهاي مورد ادعايش براي متوقف نمودن جنگ در يمن در تناقض است. ما همه ميدانيم كه اين رژيم مسبب كشتار مستقيم در سوريه است هم چنين اين رژيم است كه صدها هزارتن از مردم ايران را وحشيانه شكنجه نمود كه اكثرا هم مسلمان هستند وهم شيعه، و از مقاومت ايران 120 هزارتن كه اكثرا مسلمان هستند، اعدام نموده است.
ابريشمچي افزود: هيچ رژيمي در تاريخ معاصر ما به تعدادي كه رژيم ايران تا كنون از مسلمانان به قتل رسانده، مسلمان نكشته است كما اينكه هيچ رژيمي به اندازه اي كه رژيم ايران از شيعيان كشته، از آنها به قتل نرسانده است. قابل توجه اين است كه تعداد اعدامهاي سياسي در ايران كه اكثرا هم شيعه بودند بسيار بيشتر از تعداد مسلماناني كه در نتيجه جنگهايي عرب واسرائيل جان باختند.
وي گفت تعداد كشته شدگان جنگ ايران عراق بالغ بر يك ميليون نفر ميشود در حاليكه رژيم ايران از سال 1983 كه عراق به مرزهاي بين المللي عقب نشيني كرد، جنگ را متوقف سازد. سازمانهاي حقوق بشري و سازمان عفو بين المللي گزارشهاي تكان دهنده اي از جناياتي كه شبه نظاميان وابسته به رژيم ايران در عراق از زمان سقوط مالكي مرتكب شده اند، منتشر كرده اند. او اين رژيم را هلاك كننده حرث ونسل توصيف كرد.
ابريشم چي گفت: اين رژيم به دام فرجام بد كردارش در رخدادهاي يمن گرفتار آمده است و حالا ميبينيم كه فراخوان به صلح و مذاكره ميدهد در حاليكه خود اين رژيم شاخص جنگ افروزي و فتنه انگيزي درمنطقه است. بايد توجه كرد كه اگر ائتلاف به حملات خودش عليه شورشيان حوثي و شبه نظاميان صالح ادامه بدهد، رژيم آخوندي هيچ غلطي نميتواند بكند. وي افزود حوثيها هرگز بدون كمك رژيم ايران نمي توانستند به بيرون از منطقه خودشان، دست اندازي كنند وخاطر نشان ساخت كه هدف رژيم ايران از فراخوان به مذاكره، چيزي جز كسب وقت و زمينه سازي براي كمك رساني به مزدورانش در يمن و دادن وقت بيشتر به آنان است. وي خواستار ايستادن به صورت قاطع و قوي در برابر نفوذ رژيم ايران در يمن شد ( وگفت) اگر جامعه جهاني در قبال بشار اسد موضع قاطعي ميگرفت ما شاهد پديده داعش در سوريه و جاهاي ديگر و نيز دست اندازهاي رژيم ايران در منطقه نبوديم. .......

خدیجه اجیده گفت...

http://www.aftabkaran.com/maghale.php?id=4680مسئول روابط خارجي شوراي ملي مقاومت نزديك شدن پيروزي را بشارت ميدهد
محمد محدثين
روزنامه السياسه كويت 11 آوريل 2015
مصاحبه با آقاي محمد محدثين مسئول روابط خارجي شوراي ملي مقاومت
مصاحبه كننده: نزار جاف
محمد محدثين مسئول روابط خارجي شوراي ملي مقاومت ايران از عمليات طوفان قاطع عليه گروه حوثي در يمن تقدير نموده و آنرا مقابله با اشغال يمن توسط ايران توصيف كرد و گفت كاش اين عمليات پيش‌تر انجام شده بود.
او در مصاحبه‌اي كه السياسه با وي انجام داد به دخالتهاي گسترده تهران در امور داخلي سوريه و عراق و لبنان و يمن اشاره نمود و به ادامه اين عمليات تا خلع يد ايران از منطقه فراخواند.

س. نظر شما در مورد تصميم به تشكيل يك نيروي نظامي مشترك عربي و عمليات ” توفان قاطعيت” كه با هدف حمايت از حاكميت قانوني در يمن براي رويارويي با شبه نظاميان مورد حمايت ايران صورت گرفته، چيست؟

جواب. اين كمپين نظامي بسيار ضروري است و كاش زودتر انجام ميشد. دوازده سال پيش بدنبال اشغال عراق از سوي آمريكا يك فرصت بسيار طلايي براي رژيم آخوندي براي بهره برداري از اين وضعيت به وجود آمد. در همان سال 2003 رئيس جمهور برگزيده خود خانم رجوي اعلام كرد كه خطر دخالت رژيم در عراق صدبار از خطر اتمي رژيم بيشتر است. كما اينكه مقاومت ايران بارها هشدار داده بود كه خطر رژيم ايران و باندهاي تروريستي وابسته به آن بسا بيشتر از داعش و القاعده است و بدون خلع يد از رژيم ايران در عراق وسوريه مبارزه با تروريسم افراطيگري به نتيجه نمي رسد.
اما متاسفانه جهان غرب و جهان عرب به اين هشدارها توجه لازم را نشان ندادند و رژيم ايران سلطه خود بر عراق را گسترش داد و تحكيم كرد، اين سلطه با بيرون رفتن آمريكا از عراق به اوج خود رسيد. وقتي كه رژيم ايران توانست جاپاي خود را در عراق محكم كند به مداخلاتش در ديگر كشورهاي منطقه از لبنان و فلسطين شدت بخشيد و بعد از شروع انقلاب مردم سوريه، از سال 2011 بيشترين مداخلات را براي سركوب اين انقلاب و كشتار مردم اين كشور انجام داد و البته اگر سلطه رژيم بر عراق نبود، اين حد از مداخلاتش در سوريه امكان پذير نبود. كما اينكه اگر توسعه طلبي و تجاوز كاري اين رژيم در سوريه و عراق بي پاسخ نمي ماند، هرگز با اشغال يمن از سوي مزدوران اين رژيم مواجه نبوديم.
عمليات ” توفان قاطعيت” اولين مانع و پاسخ جدي در مقابل تجاوزكاري هاي رژيم در دو دهه گذشته است و به همين خاطر براي رژيم غير مترقبه بود وحسابهايش را بهم ريخت و بدون شك اگر با قاطعيت تا پايان ادامه يابد روي خلاصي تمامي منطقه وازجمله سوريه و عراق از شر فاشيسم ديني تاثير خواهد گذاشت. تنها زباني كه رژيم ايران و مزدورانش مي فهمند قاطعيت است. طرف اسلامي كه رژيم ملايان منشاء و حامي اصلي آن است، تنها در تعرض زنده است و هر جا كه با مقاومت و قاطعيت روبرو شود، سريعا عقب نشيني ميكند. جنگ ايران و عراق را بخاطر بياوريد، وقتي كه رژيم ايران در آخرين سال جنگ از يك سو با عمليات نظامي مقاومت ايران ( ارتش آزاديبخش ملي ) و از سوي ديگر با قاطعيت جامعه جهاني مواجه شد، همه شعارهاي دجالگرانه اش مانند فتح قدس از طريق كربلا را به كناري گذاشت و خميني جام زهر آتش بس را سركشيد.
رژيم ملايان كه با بن بستها و بحرانهاي استراتژيك و مرگبار روبرو است، بهيچوجه در دو دهه اخير صرفا از سياست ضعيف و استمالت جويانه غرب و سكوت كشورهاي منطقه در مقابل تجاوزكاريهايش حداكثر استفاده را كرده و ضعفهاي خود را با دخالت در كشورهاي منطقه جبران كرده است. خلع يد از ملايان و مزدورانشان در يمن، بايد به تمامي منطقه بويژه عراق و سوريه تسري يابد.
مردم ايران بشكه باروتي است كه بزودي در روي ملاهاي تهران منفجر خواهد شد و كشور را از ستم آزاد خواهد ساخت

دوستدار همیشگی آقای اصفهانی گفت...

آقای یغمایی گرامی!
توصیه می کنم نوشته امروز آقای اصفهانی با عنوان "دعوت به باز خوانی صفحات ويژه ی ليبرتی و اشرف" را در وبلاگ خود بگذارید.
این نوشته حاوی پیوند به چندین مقاله از آقای اصفهانی در ارتباط با موضوع افراد اسیر شده در "رزمگاه لیبرتی!!" است.
ظاهرا حضرات از مقاله اخیر ایشان "شمشير عربستان سعودی، ايران را نشانه گرفته است نه يمن را" مثل مقالات قبلی ایشان در باره داعش و "عشایر انقلابی عراق!!" خیلی گزیده شده اند و مخصوصا قسمتی از پاورقی مقاله که آقای اصفهانی درباره دعوت آشکار رهبر عقیدتی از عربستان سعودی برای استفاده از مجاهدین به عنوان سرباز صفر در عملیات زمینی هشدار داده و نوشته که این به معنی ارسال کارت دعوت برای رژیم به کشتار جدید در لیبرتی است به بد جای آن ها خورده، و یک بیچاره ای را در لیبرتی پیدا کرده اند و با نام او به آقای اصفهانی و به شما و همه بد و بیراه نوشته اند.
لینک مقاله امروز آقای اصفهانی این است.
http://www.ghoghnoos.org/ak/kx/kxyd/p-l-120415.html

یک دوستدار همیشگی آقای اصفهانی