دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ فروردین ۲۲, شنبه

تجاوز به زن بی‌حجاب، حق مرد و مبنای اعتقادی جمهوری اسلامی است!

خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، که در مقاله ای[1]، "التذاذ" (تحمیل خود برای لذت جنسی = تجاوز) به زنان بی حجاب را حق مردان دانسته و بر این باورست که نه تنها از نظر قانونی و شرعی "تجاوز" نیز تلقی نمیشود، بلکه "مبنای اعتقادی جمهوری اسلامی" دانسته[1]، در حقیقت و غیرمستقیم نخستین سنگ بنای قانونی شدن تجاوز و دفاع از تجاوزات جنسی به زنان ایرانی، تحت لوای "بی حجابی" را گذاشته است! بگفته ای دیگر، متجاوزان جنسی، از این ادعا، که تجاوز به زنان بی حجاب حق مردان است، آنرا مبدل به یک بحث حقوقی کرده و در دادگاهها، کٌنش پلید و کثیف خود را دستور خدا خواهند خواند - چون قربانی آنان "بی حجاب" بوده است!


سی و پنج سال است که آخوند این کشور و ملت را مورد تجاوز و چپاول خود قرار داده است و از هیچ نیرنگی کوتاه نکرده است تا از زن ایرانی، یک ضعیفه و کالایی برای داد و ستد و شهوترانی مردان بیمار بسازد، ولی با اعلام چنین مسئله ای که ننگی برای یکایک ما ایرانیان میباشد، نظام ایرانستیز، زنستز و ضد ایران و ایرانی آخوندی، فصل تازه ایی در شدت بخشیدن به "زنستیزی" و پایمال ساختن حقوق زنان ایرانی، که مادران، خواهران و دختران و همسران ما میباشند را باز کرده است!

نوشته ادمین خلیج فارس

ایرانی بودن؛ امانت داری، اخلاق مداری
این نوشته و تصویر توسط ادمین و برای تاربرگ خلیج فارس نوشته و ساخته شده است. رونوشت برداری از این نوشته و تصویر با نامبردن "تاربرگ خلیج فارس" همراه با لینک (www.persian-gulf.net) و بدون دستبردن چه در نوشته و یا تصویر آزاد میباشد! بکارگیری نوشته ها بدون نامبردن مأخذ و نقل مطالب دزدی ادبیست، که اگر صرف وقت و کسب دانش و نوشتن را تبدیل به پول کنیم، همان دزدی مال میشود!

یاری نامه (منابع، ارجاعات و توضیحات)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1 - ". . . از لحاظ فطری و خلقت مرد به سوی زیبایی‌های زن میل پیدا می‌کند و علاقمند به ایجاد رابطه جنسی است. پس حق دارد از چیزی که از آن خوشش می‌آید بهره ببرد. بنابراین چیزی به نام تجاوز معنا پیدا نمی‌کند. چون زن که از مرد اجازه‌ای برای نمایش زیبایی‌های خود نگرفته و اگر مرد با عریانی‌های وی تحریک شود دلیلی ندارد برای رفع میل جنسی خویش از زن اجازه بگیرد! . . . و اگر عریانی زن را منوط به خویشتنداری مرد کنیم با شعار "حجاب من پلک چشمان توست" باز یک ظلم در حق مرد است چراکه طبق منطق غربی، زن نخواسته خود خویشتندار باشد و حالا این خویشتنداری را از مرد می طلبد که یک ظلم به حق مرد است." . . . "در فرض بعد نه زن حق دارد خود را به معرض نمایش بگذارد و نه مرد حق دارد از آن التذاذ کند، مگر اینکه باز وارد محدوده دین شویم و حجاب و خویشتنداری در مقابل آنکه دین از نزدیکی با او منع کرده را یک فریضه برای مرد و زن بدانیم و آزادی رابطه با آنکه دین اجازه داده را نیز یک حق بدانیم. پس می توان گفت دستور اسلام به حجاب برای زن و مرد در درجه اول حفظ حق زن و امنیت وی در جامعه است و در درجه اول محدودیت برای مرد است."

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/375897

هیچ نظری موجود نیست: