دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ اردیبهشت ۹, چهارشنبه

تهمت و افترا دیگر اثر ندارد مختار شلالوند

تهمت و افترا دیگر اثر ندارد پیاده نظام جریانی ورزشکسته ناتوان از توجیه گذشته مخدوش خود و ضربه مهلکی که به پیکر سازمان انقلابی چریک های فدائی خلق وارد کرد، بسیج شده تا به جنگ زندانی ستم کشیده ای بروند که 10 سال عمر خود را در زندان جمهوری اسلامی گذرانده و اکنون جرم نابخشودنی اش فاش گوئی علیه منادیان دروغین آزادی است. این بار سر و کله دکتر و روانشناسی ظاهراً با تجربه پیدا شده که با توسل به نام "کیمیا خاوری" قصد دارد نویسنده کتاب " نه زیستن نه مرگ" را به سبک و سیاق خمینی صفتان خاموش کند. نامبره از همان ابتدا با اعلام نوعی مرجعیت و ادعای اینکه "وظیفه اش حکم می کند،" شمشیر انتقام تعداد -   ادامه‌ی مطلب...

۴ نظر:

از ما گفتن گفت...

کیمیا خاوری به احتمال زیادهمون کیانوش دوست قبلی و مصداقی است.

ناشناس گفت...

آقا نوشتی خوب کردی . اما خیلی کم نوشتی. شفاف تر، صریح تر و تیز تر بنویس عزیز
دو نکته
۱- مقاله سایت کیانوش توکلی (همین به اصطلاح کیمیا خاوری) برای رد گم کردن و تحت الشعاع قراردادن افشاگری درست ایرج علیه فرخ نگهدار است. می خواهند در گرد و خاک حاصله، آن افشاگری کمرنگ شود که نمی‌شود.
۲- سرگرم کردن من و شماست تا روی اتفاقات پشت صحنه تیز نشویم. اتفاقاتی که ما فقط روی آن را می‌بینیم. مثلاً
شرکت ویدیویی مهر تابان در جلسه استماع در کنگره آمریکا
آقا نوشتی خوب کردی . اما خیلی کم نوشتی. شفاف تر، صریح تر و تیز تر بنویس عزیز
سلام

ناشناس گفت...

برو عامو محتار جمع کن این بساطت را
تو دیگه چی میگی این وسط؟
شیطون میگه یه هوک چپ بزنم بهت چنان که تا سه روز تخت زمین خوا کنی.

نصیر لرستانی

از ما گفتن گفت...

اصلا زیاد و کم ندارد. یعنی برای من این بازی و بهتر است بگویم این بچه بازی ها و تو سر هم زدنها سنار ارزش نداره. همه این بازی ها در خارج کشور هیچ دردی از درد مردم دوا نمیکنه. همه دارن تو خارج کشور آب به آسیاب خامنه ای میریزن. وقتی دارن داد میزنن مردم دارن از بی آبی می میرن و ملاعلی و دوستانش در حال غارت دیگه این بازی ها چه صیغه است و چه فایده دارد این عمر به هدر دادنها. اینقدر بنویسید و بیراهه بروید تا حالتان بهتر جا بیاید.