دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱, سه‌شنبه

علی‌اصغر حاج سیدجوادی سه شریک در ویران کردن ایران

مردم ایران با آنکه اکنون سال‌ها است به محاصره دزدان خانگی و مؤتلفین خارجی آن‌ها افتاده‌اند، اما موقعیّت ایران و ژئوپولیتیک آن در آشوب وحشتزای کنونی منطقه در چنان موقعیتی قرار دارد که ایران را به صورت حلال مشکلاتی که امریکا و اروپا را به استیصال دربرون رفت از آن‌ها کشانده، درآورده است. استفاده از این فرصت تاریخی بر قشرهای فرهیخته ایران است که حق مشترک انسان بر آزادی عقیده و همبستگی مدنی را با تکیه بر دانش و بینش واقعگرای خود برفراز گرایشهای فردی و گروهی می‌دانند و مصلحت عمومی مردم و مملکت را بر مصلحت خصوصی خود ترجیح می‌دهند.....ادامه

۲ نظر:

ناشناس گفت...

خدای را سپاس که یک صدای منطق و عقل و مردم دوستی بدون شائبه های کهنه و نمور ایدئولوژی را شنیدیم

همایون بنی آدم گفت...

جناب حاج سید جوادی

خدا را شکر که هنوز سرزنده و سرحال و قلم شیوایتان دوست و مدد کار خلق است.

بر خلاف فرمایش و نظر جنابعالی ،دشمن ملت ایران نه در آمریکا و اسراییل و نه فقط اصول گرایان هستند. آنکس که در سی خرداد و هیجده تیر و خرداد هشتاد و هشت در خیابان گلوی آزادیخواهان را پاره میکرد اهل اسراییل بود؟ آنکه از اول انقلاب نیروهای ملی و آزادی خواه را در زیر شکنجه می کشت از اعضای "تی پارتی" آمریکا بود؟ آمران و عاملان کشتار شصت و هفت چه؟

بفرمایید سعید سیرجانی ، ژاله کاظمی، شاپور بختیار ، عبداله برومند، عبدالرحمان قاسملو، موسی خیابانی، اشرف رجوی، کاظم رجوی، سعید سلطانپور، و شکرالله پاکنژاد و دهها هزار دیگر یعنی بهترین و زیباترین فرزندان خلق را آمریکا و اسراییل سر بریدند؟
حتماً میدانید که هیچکدام از اینها بر خلاف پنج خواهران هیچگونه دفتر و دستک علنی در ایران ندارند.

خمینی دجال و ضد بشر با کمک آخوندهای حکومتی و امت همیشه در صحنه حزب الله از روز اول تا همین امروز مشغول کشت و کشتار و نابودی ایران هستند. نه یک صیهونیست و نه یک عضو "تی پارتی" محض نمونه انگشت کوچکش هم نه به دار و نه به داغ و نه به درفش آلوده نشده.

چرا آدرس عوضی می دهید؟ بله حمایت خارجی، آنهم به بالاترین صورت آن هست، اما در لندن و برلین و پاریس و پکن و مسکو نشسته. تمامی ارز و ثروت ملی ما یا به چپاول میرود یا هزینه برقراری حکومت و در داد و ستد با این پنج خواهران میشود.

چرا میفرمایید فقط "اصول گرایان" شریک نابودی ایرانند؟ ؟ خاتمی و روحانی و موسوی در سی خرداد و 18 تیر و تابستان 67 و برکناری بنی صدر و بستن دانشگاهها و اولین انتخابات مجلس و جنگ خانمان سوز و بلعیدن عراق و صدور انقلاب به لبنان و شام و مناقشه اتمی و یاروسری یا توسری و حزب فقط حزب الله رهبر فقط روح الله کجا تشریف داشتند؟ آیا بیاد میآورید که اینها در مراسم دفن لاجوردی چه نوحه هایی میخواندند؟

برادر گرامی، حرف من از پایه بی اساس، از دکتر ملکی و مادر ستار بهشتی و لادن برومند و ارژنگ داودی و هزاران اسیر و اهل بیت دهها هزار شهید انقلاب بپرسید کی اینها را می زند و می کشد و می سوزاند.

طبرزدی و ملکی و ستوده و غیره زیر دندانها و نیش رژیم پلیدند اما نام دشمن اصلی را به صدای رسا اعلام میکنند جنابعالی از ساحل امن و زیبای سن حکم و فتوای سه هزار کلمه ای در باب شرکای نابودی ایران صادر میفرمایید و یک کلام و یک کلمه از دشمن اصلی و ولایت مبارکه و اژه ای و مرتضوی و آقا مجتبی و آقا وحید و جعفری و سلیمانی و قاسمی و برادران لاریجانی و سایر عمله ارتجاع نامی نمی بریید. چرا؟