دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ خرداد ۴, دوشنبه

هامون، آه هامون... زنده بمان! کریم قصیم

«ازاكوسيستمهاي آبي با پيچيدگيهاي خاص خود بهتر است سخني گفته نشودچون سازمان حفاظت محيط زيست آنها رابه‌كلي فراموش كرده است…»(ازنامهٌ سرگشادهٌ گروهي از كارشناسان مجلهٌ شكار و طبيعت، شمارهٌ‌15)درياچهٌ هامون، با وسعت اولیه حدود 4هزار كيلومترمربع و عمق متوسط 5متر(در فصولپرآبي)، پهناورترين گسترهٌ آب‌شيرين فلات ايران به‌شمار مي‌رود. اين درياچه، درطول 60 تا 62درجهٌ شرقي و عرض 30 تا 32درجهٌ شمالي در دشت سيستان، از 3بخش نسبتاً مجزا تشكيل شده است كه در مواقع پرآبي هر 3قسمت ...هامون، آه هامون... زنده بمان! کریم قصیم



۳ نظر:

ناشناس گفت...

آقای یغمایی یک کامنت در مورد این مطلب بی ثمر آقای قصیم گذاشته بودم اما شما سانسور کردید. احتمالا ایشون اگر این کامنت را میدید ناراحت میشد. این چه امتیاز بی ربطی است که شما به او میدهید. در این مورد خاص یعنی سانسور کردن چه فرقی هست بین شما و مجاهدینی که شما ناقد آنها هستید. البته در همین مورد سانسور عرض میکنم. شما بحق همه را به شجاع بودن دعوت میکنید اما خودتان در اینجا شحاعت را رعایت نگردید. لطفا کامنت مرا نتشر کنید نترسید اتفاقی نمیافتد بهتر خواهد شد آدمها به وظایف خود اشنا میشوند.
یک مخالف رژیم

esmail گفت...

عزیز
کامنتی واصل نشده اولا
در باره بی ثمر بودن این نظر شماست آزادید ولی همه حق دارند بنویسند
در باره بقیه اش هم حرفی نیست!!

ناشناس گفت...

آقای یغمایی اگر کامنت اول من به دست شما نرسیده از شما خذرخواهی میکنم که گفتم سانسور کردید. ببخشید
یک مخالف رزیم