دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ خرداد ۷, پنجشنبه

سند فوق محرمانه پنتاگون: داعش، محصول آمریکاست

گزارش فوق سری پنتاگون متعلق به سال ۲۰۱۲ که طی روزهای آخر هفته منتشر شد، نشان می دهد که گروه تروریستی «دولت اسلامی در عراق و سوریه» ساخته و پرداخته ایالات متحده است راینر روپ، دنیای جوان (Junge Welt) - ترجمه محسن روشن: گزارش فوق سری پنتاگون متعلق به سال 2012 که طی روزهای آخر هفته منتشر شد، نشان می دهد که گروه تروریستی «دولت اسلامی در عراق و سوریه» ساخته و پرداخته ایالات متحده است. .سند فوق محرمانه پنتاگون: داعش، محصول آمریکاست 

۱ نظر:

رحمت خدا گفت...

https://www.balatarin.com/topic/2015/5/28/1015901
به نظر می رسد با پیشروی های سریع گروه های مسلح اسلامگرا، به ویژه داعش در عراق و سوریه، فرماندهان نظامی ایران تصمیم به تغییر تاکتیک های جنگی خود گرفته اند. اظهارات پیشین سرتیپ پوردستان درباره نزدیک بودن داعش به مرزهای ایران و برنامه سال گذشته این گروه برای ایجاد ناامنی در قلمروی این کشور، بسیار خبرساز شده بود. وی گفته بود: «گروه دولت اسلامی در گذشته برای حمله به ایران زاغه مهمات پیش بینی کرده بود.» این مقام عالیرتبه ارتش با اشاره به فعالیت داعش در مرزهای شرقی ایران، از مجلس خواسته بود تا بودجه بیشتری برای تقویت نیروهای زمینی ارتش و سپاه، اختصاص دهد.»/ طی هفته‌های اخیر، رهبری حزب دمکرات کُردستان ایران، از احزاب اپوزسیون حکومت اسلامی ایران دستور اعزام پیشمرگه‌های این حزب به مناطق مرزی ارومیه، اشنویه و پیرانشهر را صادر کرده و مقامات بلندپایه‌ی آن؛ انجام مأموریت‌های سیاسی ـ تشکیلاتی را از اهداف چنین اقدامی عنوان کرد‌ه‌اند. درپی تحرکات نظامی حزب دمکرات کردستان ایران، سپاه پاسداران در مناطق کُردنشین ایران جهت مقابله با تحرکات نظامی این حزب، نیروهای بومی سپاه در اشنویهو ارومیه به حالت آماده باش درآورده است.