دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ تیر ۶, شنبه

فقط دوازده خط و نیم .شماره18. «پدودینی» ممنوع است!اسماعیل وفا یغمائی

«فقط دوازده خط و نیم» یاداشتکهائی است که از این پس در دوازده خط و نیم و گاهی بیشترک مینویسم. اینها تجربیات و باورهای من پس از سی سال تلاش تئوریک وچهل سال آوارگی و مبارزه و تجربیات عملی است. میتوانید بخوانید بپذیرید یا نپذیرید ولی تاکید میکنم هریک از این دوازده خط و نیمها حاصل روزها کار و تلاش است،حاصل دردها و عرقریزان روح است و اندیشه در حد توان من. قصد من توضیح نیست تلنگر زدنست برای اینکه خودتان ادامه دهید. اگر فرصت دارید کمی به این دوازده خط و نیمها بیندیشید. بقولی بی ضرر نیست .اسماعیل وفا یغمائی
«پدودینی!» ممنوع است
پدو فیلها آدمهای مریض و بسیار بیرحم و خطرناکی هستند.قربانیانشان اگر کودک باشند احتمالا در تمام زندگی رنج خواهند برد. پدوفیلی در تمام جهان مذموم و پدوفیلها منفورند.
رابطه جنسی زن ومرد ممنوع نیست.زن و مرد با رابطه جنسی و آمیزش عاطفی خود خواسته نیرومند ترین معجزه لذت بخش دو جسم را خلق میکنند. این هیچ عیب و ایرادی ندارد. تمام ما کودک بوده ایم و وقتی بزرگ میشویم با جنس مخالف خود زندگی و آمیزش جسمی و عاطفی داریم. ......ادامه مطلب

۳۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
موضوع مقاله در مورد چیزی که مینویسم نبود، حوالی ان بود. اما من دوست دارم که یک شیطنت بکنم و سوالی را مطرح کنم. پدوفیلی همیشه بد است، یا از وقتی که ما فهمیدیم بد است، بد است؟ سوال را اینطور مطرح کنم: آیا عمل پیامبر عظیم الشان اسلام که به کرات و مرات از کودکان کامجویی کرده اند هم پدوفیل محسوب میشوند یا خیر. چون ان زمان به قولی همه این کاره بودند، ایشان پدوفیل نیستند؟ یا هستند؟ به عبارت دیگر ذات پدیده ها و مفاهیم، منوط به فهم ماست، یا مستقل از ان؟

یک کم فلسفی شد ولی در سمت دهی و سمت گیری ما مهم است!

فرشید

esmail گفت...

فرشید گرامی
عزیز باید با مسائل تاریخی با انصاف برخورد کرد
من از سال 1372 به جهان باور دارم روح مشترک ناشناس حاکم بر این بی نهایت و نه هیچ مذهبی ولی
1400 سال قبل پیامبر با دختری نه دهساله ازدواج کرد و نمیدانم شما این به کرات را از کجا آورده اید
او یک سیمای تاریخی است که فارغ از رد و قبول ما وارد تاریخ شده و قاعدتا یک بچه باز نمیتوانداینگونه بماند
در رابطه با پیامبر و امثالهم مسائل زناشوئی شان مهم نیست آنچه مهم است کارکردهای تاریخی و اجتماعی شان اعم از مثبت یا منفی است
با درود

بایرام گفت...

اقای فرشید استدلالتان واقعا درست نیست منهم مسلمان نیستم ولی این طور برخورد مسائل جدی را وارد یک صحنه ای میکند که هیچ جدیتی در آنها نیست

ناشناس گفت...

اقای محترم و اهل عقل جناب فرشید این چه نوع برخوردی است که شما با نماینده اصلی یک و نیم میلیارد مسلمان دارید زنان حضرت محمد پیامبر اسلام اینها بودند
- حضرت خدیجه، ایشان اولین همسر پیامبر(ص) بود و تا زمانی كه زنده بودند پیامبر با زن دیگری ازدواج نكردند. ایشان زن دائمی آن حضرت بودند.
۲- سوده دختر زمعه بن قیس بن عبدشمس. وی همسر پسر عمویش سكران بن عمرو بود كه از دنیا رفته بود وسوده تنها وبی سرپرست وبا رنج زندگی می كرد.
۳- عایشه دختر ابوبكر، وی تنها دختری بود كه پیامبر با اوازدواج كرد. عایشه هم زن دائمی پیامبر(ص)بود.
۴- زینب امّ المساكین، همسرعبیده بن حارث پسرعموی پیامبر(ص) بود كه درجنگ بدر به شهادت رسید و پیامبر با زینب كه پیرزن هفتاد ساله ای بود در رمضان سال سوم هجری ازدواج كرد كه زینب بعد ازدو ماه ازدنیا رفت.
۵- حفصه، دختر عمر بن خطاب و همسر خنیس بن حذافه سهمی بود که پس ازجنگ بدر بر اثر جراحات وارده از دنیا رفت.
۶- امّ سلمه، هند دختر ابی امیه مخزومی و شوهرش ابوسلمه عبدالله بن عبدالاسد مخزومی بود كه درجنگ احد مجروح شد وبعد ازمدتی ازدنیا رفت. وقتی پیامبر به وی پیشنهادازدواج داد وی بعلت داشتن فرزندان وسن بالا امتناع كرد و به سفارش فرزندش سلمه پذیرفت.
۷- زینب دختر جحش اسدی و دخترعمه پیامبر بود كه ازهمسرش زید طلاق گرفته بود.
۸- جویریه دختر حارث بن ابی ضرار، رئیس قبیله بنی المصطلق بود. شوهر سابق وی پسرعمویش مسافع بن صفوان مصطلقی بود.
۹- صفیّه دخترحییّ بن اخطب وشوهرش كنانه بن الربیع بن ابی الحقیق بود كه درجنگ خیبركشته شد. و صفیه به اسارت مسلمانان درآمد و اسلام را پذیرفت ولذا پیامبر او را آزاد كرد و با او ازدواج كرد. وی دختر رئیس قبیله بنی نضیر بود.
۱۰- امّ حبیبه دخترابوسفیان بود. شوهرش عبیدالله بن جحش درحبشه از دنیا رفته بود.
۱۱- میمونه دخترحارث بن حزن، شوهر اولش مسعود بن عمروبن عمیرثقفی بود كه او را طلاق داده بود. و سپس با ابورهم بن عبدالعزی ازدواج كرد كه ازدنیا رفت.
۱۲- ماریه قبطیه. مقومس حاكم اسكندریه او را برای پیامبر هدیه فرستاده بود.
تنها زن نوجوان پیامبر عایشه بود که در آنزمان این نوع ازدواجها در عربستان کاملا طبیعی بود و بقیه زنان بزرگ و خیلیها سالمندی بودند که حضرت محمد با آنها ازدواج کرد نوشته سرکار هم دور از ادب است و هم دوراز منطق
سیف الله

نازنین گفت...

مقاله ایست کوتاه ولی عالی من وقتی خواندم حدود یکساعت داشتم با خودم فکر میکردم چرا تا حالا به مساله به این روشنی فکر نکرده ام ممنون از شما آقای یغمائی

ناشناس گفت...

از اسماعیل عزیز و دوست عزیز مان بایرام برای بذل توجه تشکر میکنم. اما:

۱- اسماعیل جان بگذارید اینطور مساله را مطرح کنم، شما میتوانید با بچه ۹ ساله ازدواج کنید و سکس داشته باشید؟فکر نمیکنم. شنیع بودن ان نیاز ب توضیح ندارد. من فکر نمیکنم محل نزاع ۹ سالگی عایشه باشد (۶ یا ۹ سال تغییری در ماجرا نمیدهد). یا اینکه اسم این رابطه چه باشد(ازدواج مثلا). محل نزاع این است که اگر جنابعالی قادر به این کار نیستید و ان را مشمئز کننده میبینید (اگر میبینید)، چگونه آنرا برای شخص دیگری میتوانید توجیه کنید؟! من معنی برخورد منصفانه شما با تاریخ را نمیفهمم. اگر چنگیز و هولاکو که شخصیت های تاریخی هستند با بچه ۶ ساله (۶ و ۹ ساله تفاوتی ندارد) سکس داشته باشند، این انصاف شامل حال آنها هم خواهد بود؟ آیا همین برخورد های منصفانه نیست که ما ۲۰ سال دیر تر به ارتجاع و دجالیت امثال خمینی و رجوی، عکس العمل نشان میدهیم؟ سوال این است چرا همه چیز را باید یکبار تجربه کرد. چرا فرمول کلی ان را در نیاوریم تا کسی کلاه سرمان نگذارد؟؟؟؟ اول خمینی، بعد رجوی، بعد اسلام رحمانی، بعد اسلام عرفانی، بعد کوفت و زهرمار ، بعد .....!!! آخر ۱۴۰۰ سال در جا زدن بس نیست؟ از چه چیزی میهراسیم؟ ما که همه چیز را از دست داده ایم، چرا از این تجربه استفاده حد اکثر نکنیم ؟؟؟؟

۲- کرات و مرات را از کجا آورده ام؟ کرات و مرات (تا آنجا که من میفهمم یعنی به دفعات) را من از اینجا آوردم که بر حسب طبری، پیامبر اسلام عایشه را در ۶ سالگی عقد و در ۹ سالگی ازدواج کرد. (یعنی آنطور که من میفهمم باهاش سکس داشت). @ابن اسحاق می نویسد: پیامبر با سیزده زن خطبه عقد خواند،@ حالا چند تا کنیز داشت هم بماند! اگر زن رسمی ایشان ۶ ساله بوده، شما فکر میکنید ایشان به کنیز ۶ ساله نه میگفتند؟

۳- اسماعیل جان فرموده اید که "او (محمد) یک سیمای تاریخی است که فارغ از رد و قبول ما وارد تاریخ شده و قاعدتا یک بچه باز نمیتوانداینگونه بماند"! عجب! من صفحه زیر را اینجا میگذارم:
https://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_LGBT_history

که لیست تمامی شخصیت های تاریخی بچه باز و لواط کار یا همجنس باز است. از سقراط و اسکندر مقدونی گرفته میکل آنجلو تا آبراهام لنکلن! همه هم در تاریخ هستند. مگر شرط در تاریخ بودن بچه باز نبودن است. شما فکر میکنید محمد از سقراط خردمند تر بوده است؟ با این حال تاریخ میگوید ایشان همجنس باز بوده و در این حال پدر فلسفه و خرد در جهان باستان است.

در ثانی بشر برای سالیان دراز ژوپیتر و زئوس و .... و خدایان از این قبیل را پرستش میکرد. اما امروز نمیکند. یعنی آنروز که اینکار را میکرد حقیقتی در کارش نهفته بود؟ یا یک روز فکر میکرد زمین صاف است یا خورشید بدور زمین میگردد.اما امروز میداند سراسر اینها اشتباه است. این که مردم چه فکر میکردند و یا میکنند تغییری در غلط بودن اندیشه غلط نمیدهد. با این تفسیر من معنی برخورد منصفانه شما با مسائل تاریخی را نمیفهمم!! از قضا فکر میکنم یک قضاوت منصفانه حکم میکند که نظرات اشتباه که دانش و خرد، امروز مهر تثبیت و تائید بروی آنها زده، بروی آنها نباید ماله کشید. این برخورد منصفانه است.

فرشید

ادم وحشتزده گفت...

بابا حالا میفهمم چرا تاریخ اینقده وضعش خرابه چون اینا تاریخو ساختن خدا خودش یه رحمی بکنه ماشالله سبیل در سبیل بچه باز

ناشناس گفت...

آقای بایرام در سوال من استدلالی وجود نداشت. اتفاقی است که افتاده. پیامبر اسلام با دختر ۹ ساله سکس داشته است. کجای این حرف خلاف واقعیت است؟
آقای سیف الله عزیز
۲- این که محمد نماینده چند نفر است بر کسی روشن نیست. ولی حتی اگر ایشان نماینده هر ۶ میلیون نفر انسان روی کره زمین هم باشد، تغییری در اینکه سکس با بچه ۹ ساله در عرف و فهم ما مردم امروز شنیع است نمیدهد. این ۱ میلیارد و ۲ میلیارد، یک مغلطه است. یک روز هم تمام نفرات کره زمین فکر میکردن که خورشید دور زمین میچرخد. ولی آیا اینطور بود یا هست؟ اینکه نشد استدلال !!!

تو ایران هم یک روزی همه گول خمینی را خوردند. یک نفر به اسم بختیار نخورد و به مردم هشدار داد. کی درست میگفت؟ بختیار

فرشید


مش باقر گفت...

پدر من فرشید جانم فدات بشم لواط کار با پدوفیل فرق میکنه! اسکندر خان اگه لواط کار بوده با آدم بزرگ بوده بخودشون مربوطه بکنن تا خسته شن ولی پدو فیل یه چیز دیگس قربون معرفتت بحث سر پدو فیله مه میره سروقت یه مشت طفل بیچاره نه آدم بزرگ موضوع قوم لوط نیس الان اگه لوط ظهور میکرد میدید چقده پیرو داره خیلی کله گنده ها پیروشن ولی مساله پدو فیله نه چیز دیگه

ناشناس گفت...

سلام بر آقای یغمایی
خواهش میکنم سایت خودتان را تا می توانید ساده و کم وزن کنید. خیلی مطالب است که مدتها روی سایت است وواقعاً صفحه اول را شلوغ کرده، لطفا لطفا تا می توانید مطالب اضافی را بردارید.
با تشکر از همه زحمات شما
محمپ

esmail گفت...

عزیز محمد پ
توان و امکانات ذهنی و فرصت و سلیقه من در مورد سایت در همین حد است .ولی اگر امکانش باشد در فرصتی باز بینی میکنم
ممنون

ناشناس گفت...

پدو فیلی مساله ای جدید است ودر جامعه عربستان زمان پیامبر اکرم ازدواج با دختران نه ساله هیچ اشکال اجتماعی نداشت و بل نمی گفت پدو فیلی یک رابطه خصکانه و بیرحمانه و ضد شرع و عرف و رضایت فرد است و یک چیز دیگر استسیاری مردان با دختران نه ساله ازدواج میکردند وکسی به آنها پدو فیل نمی گفت. شما در مقایسه اشتباه میکنید. همسر پیامبر عایشه نیز از ازدواج خود کمال رضایت را داشت بنابراین وقتی شرع وعرف و خود افراد رضایت دارند شما نمی توانید بگوئید پدو فیلی. در همین ایران تا قرن قبل بسا مردان که با دختران ده یازده ساله ازدواج میکردند و کسی به آنها پدو فیل نمی گفت پدو فیلی یک عمل مذموموم ضد شرع و عرف و خود فرد است و تفاوت دارد
سیف الله

ماشالله گفت...

من نمیدانم چرا بجای بحث روی موضوع بسیار مهم نوشته آقای یغمائی رفته اید سراغ پیغمبر اسلام اصلا چه ربطی دارد؟

مسلمان سابق گفت...

بسیاری از کتابها نوشته اند عایشه در هنگام ازدواج چهارده یا نوزده ساله بوده است

esmail گفت...

محمد ب گرامی
سمت راست صفحه تعداد زیادی از مطالب حذف شد و لاجرم صفحه وسط از سی و دو مطلب به شانزده مطلب تغییر یافت امیدوارم بهتر شده باشد در اینده با کسانی صاحب نظر در کار وبسایت صحبت میکنم تا ببینم چه باید کرد
با درود

شادونه مومنی افخم گفت...

جناب فرشید
اگر انسان دموکرات ولی بیدین هستی احترام به اعتقادات دیگران از اصول دموکراسی است
شادونه مومنی

ناشناس گفت...

من فکر میکنم افرادی مثل آقای فرشید مشکوک میزنن چون بحث را میبرند روی مذهب تا به این وسیله هم بحث را خراب کنن و هم آفای یغمایی را.
کارآگاه

بابک بابک گفت...

من کاری به دیگرون ندارم ولی گور بابای اعتقادات احمق ها برای چی احترام بذارم به هر دری وری و چرت و پرت که نمیشه احترام کذاشت این مث اینه که چند میلیون به این مرتیکه خامنه احترام میذارن چرا منم احترام بذارم باید بیرونش کرد باید بساطشو جمع کرد

ثریا ریگی گفت...

من فکر میکنم حرف آقای فرشید درسته بالاخره یه مرد پنجاه ساله رفته یک زن نه ساله گرفته یا نه؟ اگر گرفته چرا گرفته ؟ آدم معمولی که نبوده یک انسان خیلی بزرگ بوده

ناشناس گفت...

بحث اسماعیل عزیز در واقع تاکید بروی این نکته است که تجاوز به ذهن و ضمیر بچه از تجاوز جنسی به ایشان بارها بد تر است. این جوهر چیزی است که من میفهمم.

حالا حرف من چی هست؟ من میگم اگر موضوع این هست، پس در قدم اول باید انکه فهم اش ساده تر است یعنی تجاوز جنسی را در جا با جای فرهنگ اسلام زده مان ببینیم کا بفهمیم. حالا بعضی ها بجای قبول آنچه اتفاق افتاده ماله برداشتند، ماله میکشند. بازی ها بطور پیچیده مثلا تاریخ و جغرافی و بعضی ها ساده تر مثل تعداد نفرات! بعضی استدلال ها از محتوی اعتقادات عجیب تر است. مثلا مرد محترمی بنام آقای سیف الله میفرمایند "همسر پیامبر عایشه نیز از ازدواج خود کمال رضایت را داشت بنابراین وقتی شرع وعرف و خود افراد رضایت دارند شما نمی توانید بگوئید پدو فیلی."
کمال رضایت را داشت!!!!!!!!!!!!!!!
اولا شما آنجا بودی وقتی رضایت داد؟
دوما آخر بچه ۶ یا ۹ ساله بیسواد، ۱۴۰۰ سال پیش، در یکی از محروم ترین نقاط کره زمین رضایت میفهمد چیست؟
در قرن ۲۱ در جهان متمدن و نسبتا رها از اسلام و خرافه حتی بچه زیر ۱۸ سال را مسول نمیدانند، حتی اگر آدم بکشد ایشان را به مراکز بازپروری میفرستند نه زندان. چرا چون عقلش کامل نیست. نمیفهمد! قدرت فهم و حزم خیلی چیز ها را ندارد. حالا ۱۴ قرن پیش یک بچه ۶ ساله به عقد محمد در آمده و رضایت کامل هم داشته!!!! آخر مرد حسابی بچه ۶ ساله رضایت میفهمد چی هست؟ خودت حاضری بچه ۶ ساله، ۹ ساله، ۱۰ ساله، ۱۱ ساله ات را بدی دست یک عرب گردن کلفت که ریش و پشم اش هم سفید شده مجبور است حنا بگذرد ؟!!!!

بعد میگویید چرا خمینی و آخوند سر ما سوار شد؟!!!!!!

این جزم اندیشی نتیجه همان تجاوز جنسی است که همه ما موضوع ان هستیم. این تجاوز برای بعضی ها عمیق تر و طولانی تر بوده و لذا درد ان را حس نمیکنند چون دچار نوعی کرخی و بی حسی شده اند !!!!

فرشید


ناشناس گفت...

آقای فرشید
شما ظاهرا تفاوت پدو قیل را با همجنسگرا هنوز نفهمیده ای که اسامی سقراط و اسکندر و.. اینجا بعنوان پدو فیل آورده ای!
ضمنا اینکه از یطرف از تاریخ بیهقی یک فاکت بیاورید و بعد بنویسید حالا چند تا کنیز داشت بماند (که ظاهرا منشا اش من در آوردی است و متعلق به خودتان ) با هم نمی خوانند!
ممد علی

ناشناس گفت...

قوانین حاکم بر پیغامبران الهی با انسانهای عادی فرق میکند.می خواهم به این آقای فرشید بگویم شما اگر پیغامبر بودنش را قبول داری پس کار پیغمبر درست است اگر قبول نداری که اصلا حرفت ارزش ندارد اخر با پیغمبر خدا که نمیشود همینطور برخوردها کرد. اصلا به شما چه مربوط است شما چکاره اید ؟ وکیل شیطان هستید یا میخواهید ضد مذهب بودن را اثبات کنید پیغمبر این همه کارهای عظیم کرده است شما بند کرده اید که چرا رفته زن نه ساله گرفته است. بسیار کار خوبی کرده است و به شما ارتباط ندارد.خوب او که خلاف امر خدا نمیکند . خدا راضی بوده است. گفته است این دختر را بگیر.دختر راضی بوده است پدرش راضی بوده است و افتخار میکرده خود پیغمبر هم راضی بوده است یک و نیم میلیارد مسلمان هم به پیغمبر عیب نمی گیرند امثال شماها چکاره هستید واقعا.
ایرانی

ناشناس گفت...

در جواب به ممد علی
ریحانه دختر زید قرظی (۱۵ پیش از هجرت - ۱۰ هجری) زنی یهودی از طایفهٔ یهودی بنی نضیر بود که ابتدا به همسری مردی از طایفهٔ یهودی بنی قریظه درآمد. ریحانه پس از کشتار مردان بنی قریظه به دست مسلمانان سهم محمد شد. سیره‌نویسان در مورد رابطه او با محمد اختلاف نظر دارند. برخی او را همسر محمد دانسته‌اند و برخی تنها کنیز و همخوابه. پیرامون اسلام‌آوردن وی هم اتفاق‌نظر نیست.[۱]

مرجع: ریحانه_دختر_زید_قرظی/https://fa.wikipedia.org/wiki

حضرت محمد و کنیزش ماریه و آیات نازله در قرآن

حضرت محمد به ماريه علاقه شديدی داشت .
چون ماريه کنيز او بود و حضرت محمد نمی توانست شب معينی را به ماريه اختصاص دهد ، گهگهاه در نيمه های شب به بهانه های مختلف از خانه زنان خود بيرون می آمد و در ميآن نخلستانی که اقامتگاه ماريه بود ، بديدن ماريه می رفت .
روزی که نوبت "حفصه" دختر عمر بود ، حضرت محمد به خانه حفصه رفت . حفصه برای انجام کاری به خانه مادر خود رفته بود .
حضرت محمد کس به دنبال ماريه فرستاد و ماريه در منزل حفصه پيش محمد آمد و مدتی با او بود .
وقتی حفصه بازگشت ، حس کرد که حضرت محمد در خانه تنها نيست . بيرون منزل ماند تا ماريه از منزل خارج شد .

حفصه گريه کنان نزد محمد آمد و گفت :
" کسی را که پيش تو بود ديدم . به خدا تو به من توهين کردی که در منزل من با ماريه گذراندی . اگر من از نظر تو خوار نبودم اين چنين با من نمی کردی ."
حضرت محمد در صدد دلجوئی از حفصه برآمد و قسم يآد کرد که از آن پس ماريه بر او حرام باشد .
از حفصه نيز خواست که درباره اين مطلب با ساير زنان محمد صحبتی نکند . ولی حسادت ، حفصه را برانگيخت تا داستان را با عايشه در ميان گذارد

عايشه نيز روزی به کنايه به حضرت محمد فهماند که از جريان مطلع است .

مرجع : http://alqorana.blogspot.se/2012/10/blog-post_15.html


فرشید


ناشناس گفت...


استدلال
"می خواهم به این آقای فرشید بگویم شما اگر پیغامبر بودنش را قبول داری پس کار پیغمبر درست است اگر قبول نداری که اصلا حرفت ارزش ندارد"
محمدی هاش صلوات ختم کنند.

وجود خمینی و لاجوردی و رجوی برای همین است که طبیعی است !!!!

فرشید

ناشناس گفت...

آقای فرشید من واقعا تعجب میکنم شما چطور خمینی و لاجوردی و مسعود رجوی را کنار هم میگذاری؟از قضای اتفاق همین نوع فکر شما فکر امثال خمینی و لاجوردی است که هرکس نفسی میکشید میگفتند محارب است و جانش را میگرفتند ای لعنت خدا بر هنه آنها که ملتی را بیچاره کردند. شما نقد داری به یک شخصیت بفرما نقدت را بکن بعنوان مثال بفرما مسلمین چنین و چنان کردند نه اینکه یک انسانی را که زوال ناپذیر میباشد میفرمائی پدوفیل بوده است. اگر نعوذ بالله ایشان پدوفیل بود همان ابولهب و ابو جهل چند دختر بچه به او میدادند تا برود و مزاحم آنها نشود!این مرد تمام عمرش را در تلاشهای فراوان گذراند و یک نفس راحت نکشید آنوقا سرکار رفته ای روی این مسائل بسیار مبتذل واقعا بسیار بسیار شرم آور است و امیدوارم خودتان این را بفهمید
سیف الله

انتقالی از صفحه دوازده و نیم خط گفت...

جناب وفا یغمایی ، نوشته سرکار را سه بار خواندم، شما دیگر از انطرف بام افتاده اید.
"پدو دینی " ، یعنی چی؟ سرکار بفرمایید و با جامعه شناسان صحبت کنید، پیرامون ، "هویت مذهبی "
می فرمایید " بیش از نود درصد مردم دنیا مذهبی را دنبال میکنند که هنوز بطور کامل از زهدان والده خارج نشده اند مهر خود را بر پیشانی آنها کوبیده است. " ،
اول ـ این عدد نود در صد را با چه معیاری می فرمایید؟ از کجا اوردید؟
د وم ـ تقریبا ۸۵ در صد از مردمی که در ایران به دنیا می ایند فارسی حرف می زنند، یعنی به انها تحمیل می گردد، حتما می فرمایید "پدو ملیتی ". چرا که به انها زبان فارسی تحمیل گردیده !!!
..
قویا پیشنهاد می کنم که سرکار حداقل حرمت و معانی کلمات را حفظ کنید.
نیما

esmail گفت...

نیمای گرامی
ممنونم از محبت و بذل توجه
این نظر من است و قابل فکر و نقد
بحث اتفاقا همین است و نو . هویت مذهبی باید انتخابی باشد نه مادر زادی
اگر انتخابی باشد دگم نخواهد بود و فرد بی تناقض تر زندگی خواهد کرد
نود در صد واقعی است. مگر جز این است عزیز . من و شما مگر با تولد مسلمان یا ... نبودیم
در باره زبان
بچه نمی تواند تا هجده سالگی حرف نزند! ولی در باره مذهب چیز دیگریست
عزیز
زبان خطرات مذهب را ندارد
زبان برای تفهیم است وتمام جهان فلسفی و امادی و انسانی ترا تسخیر نمی کند و خطرناک نیست
باز هم نظرات خود را بنویسید و منصفانه نوشته را بخوانید
ممنون

ناشناس گفت...


برادر سیف الله (داخل گیومه) فرمودند:
"آقای فرشید من واقعا تعجب میکنم شما چطور خمینی و لاجوردی و مسعود رجوی را کنار هم میگذاری؟"
تعجب از کجاست بگو من برات رفع تعجب کنم!

" یک انسانی را که زوال ناپذیر میباشد میفرمائی پدوفیل بوده است."
۱- تفکر اسلامی و محمدی همین امروز هم زوال دارد و با گسترش آگاهی ها نهایتا محکوم به فنا است. مقاومت های این چنینی از جانب شما طبیعی است. البته قصد من این نیست که کسی را بی دین کنم. دین برای اکثر مردم منشاء امید و سبب استقامت در برابر واقعیات سر سخت زندگی است. از اینرو من با ان مشکل ندارم. منتها باید دین را همانطور که هست برای مردم نشان داد تا خود آگاهانه تصمیم بگیرند. این امر (دین داشتن برای امید به زندگی) البته برای مردم خیلی آگاه که بر ترس واقعیت این جهان، یعنی مادی بودن ان، کاملا فائق آمده اند، متفاوت است.

۲-من در سوالی که مطرح کردم نگفتم ایشان پدوفیل بوده گفتم ایشان با دختر ۹ ساله سکس داشته است. بله در جهان متمدن همان جایی که جنابعالی زندگی میکنی، آقای محمد پدوفیل محسوب میشود. ایشان را زندانی میکردند. برای ایشان روان شناس میگرفتند و بعد از زندان ایشان را تا آخر عمر تحت نظر قرار میدادند!


"آنوقا سرکار رفته ای روی این مسائل بسیار مبتذل واقعا بسیار بسیار شرم آور است"
اگر شرم آور است این هم خوابگی با کودکان است که شرم آور است. این سر و دست بریدن است که شرم آور است. این فرامین ضد انسانی اسلام و آیین ضد زن، ضد کودک، ضد دگراندیش، ضد دگرباش اسلام است که شرم آور است. نه من که بدون ماله کشی آنها زیر زره بین گذشته ام.

فرشید

ناشناس گفت...


اسماعیل وفا:
بحث اینست که همانطور که باید صبر کرد انسان به هجده سالگی ، یعنی سن قانونی ازدواج و خدمت سربازی!برسد تا توانائی جسمی و روحی و عاطفی ارتباط فیزیکی با جنس مخالف را داشته باشد.


سیف الله:
همسر پیامبر(۵۰ و چند ساله) عایشه (۶ سالگی عقد، ۹ سالگی رابطه جنسی) نیز از ازدواج خود کمال رضایت را داشت!


فرشید

دریچه زرد گفت...


این یاداشت را اقای رضا مولائی نزاد برای دریچه فرستاده است. با تشکر از توجه ایشان
***

چرانمی توان واژه پدوفیلی دینی استفاده کرد. مگر واژه ها ساخنه ذهن انسان نیست و آیا دوران تکامل فکری بپایان رسیده است و کسی اجازه ندارد واژه ای تازه وارد فرهنگ ماکند.درست است که بیماران پدوفیلی هوس ها وخیال پردازی های جنسی نسبت به کودکان نا بالغ دارد ولی می شود تضمین داد که وقتی مادری مسلمان فرزندی بدنیا می آورد هوس و آرزوی انیکه او روزی فردی مسلمان و متعهد به اسلام و گسترش آن را نداشته باشد و آیا ما در این جهان مسلمان بیمار که تنهادرمان دردش را در آدم کشی و آدم سوزی می بیند کم داریم -امروز بوکو حرام و القاعده در برابر ماست وداعش سوژه روز اخبار جهانی است بنا بر این پدو فیلی می تواند با جوهر آزار جنسی ولی در شکل های دیگری خود را نشان دهد -به اسماعیل وفا باید بخاطر استفاده از این واژه جا افتاده برای توضیح دینی که میشود هر رذیلاتی را با آن توجیح کرد تهنیت گفت.
رضا مولائی نژاد

ج.واقع بین گفت...

محمد رسول الله را ول کنید بچسبید به جهانخواری که در خاورمیانه دارد از دوساله تا صد ساله را...و فریاد رسی نیست. مشکل ازدواج محمد نیست مشکل حواس پرتی ماست

ناشناس گفت...

من فکر کنم حضرت نمیخواسته اونو بگیره به احتمال زیاد بزور بهش دادند تا بعد خلافت برسه به مرحوم ابوبکر وگرنه پیغمبر خدا که نمیره زن نه ساله بگیره نعوذ بالله
اکبر

مش باقر گفت...

نمیدونم اکبر آقا خبر دارن یا ندارن گویا نوشته شده ایشون نه تنها راضی نبوده بلکه حاضر نبودن برن حجله که آخرش فامیل عروس میان و کار به هل دادن میکشه از جلو عروس دست ایشونو میکشیده و از پشت سر خونواده عروس و نزدیک بوده جنگ و دعوا بشه که بالاخره ایشون میرن وخلاصه جنگ و دعوا تموم میشه و در اتاقم رو گویا میخ میکوبن که هیچکی تا صبح نتونه بیاد بیرون

دوستداررضاشاه گفت...

اقای اکبر بد نیست به این حدیثها هم توجهی بکنید


از عایشه نقل شده است که: من در حال عادت می نوشیدم و آنرا به پیامبر می دادم و او دهانش را بر جای دهان من می نهاد. من در حال عادت گوشت استخوان را گاز می زدم و آنرا به پیامبر می دادم و او دهانش را بر جای دهان من می نهاد

صحیح مسلم – مسلم النیسابوری – ج ۱ – ص ۱۶۸ – ۱۶۹- دارالفکر
عايشه مى‏گويد: در حالى كه سن كمى داشتم و پدر و مادرم را نمى‏شناختم، پيامبر هر روز صبح و شب به خانه ما سر مى‏زد.

«قالت: لم‏أعقل أبوي إلاّ و هما يدينان الدين و لم‏يمرّ علينا يوم إلاّ يأتينا فيه رسول‏اللّه‏ صلَّى‏اللّه‏عليه‏وسلَّم».

محمدبن‏اسماعيل‏بخارى، صحيح‏البخاري: ج1، ص 94، كتاب الصلاة، باب المسجد يكون في الطريق من غير ضرر بالناس.

عايشه مى‏گويد: پيامبر اكرم مى‏فرمود: هر كس دوست دارد به زنى از جنس حورالعين نگاه كند، به ام‏رومان (مادر عايشه) نگاه كند.

«من سرّه أحبّ أن ينظر إلى امرأة من الحور العين فلينظر إلى أمّ‏رومان».

حاكم نيشابورى، المستدرك على الصحيحين: ج 3، ص538، الطبقات الكبرى: ج 8، ص 277، شرح حال ام‏رومان و متقى هندى، كنزالعمال في سنن الأقوال و الأفعال: ج 12، ص 146، ح 34418.



از ابويحيى انصارى از عائشه نقل شده است كه رسول خدا (ص) او را در حالى كه روزه‌دار بود، مى‌بوسيد و زبانش را مى‌مكيد. عفان مى‌گويد: به محمد بن دينار گفتم كه اين روايت را از سعد بن أوس شنيده‌اي؟ گفت: آري.

حدثنا عبد اللَّهِ حدثني أبي ثنا عَفَّانُ قال ثنا محمد بن دِينَارٍ عن سَعْدِ بن أَوْسٍ عن مِصْدَعٍ أبي يحيى الأنصاري عن عَائِشَةَ ان رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم كان يُقَبِّلُهَا وهو صَائِمٌ وَيَمُصُّ لِسَانَهَا قلت سَمِعْتَهُ من سَعْدِ بن أَوْسٍ قال نعم.

مسند احمد حنبل،ج6 ص123 حدیث24960 ، سنن ابی داوود، ج1 ص533 حدیث2386 ، السنن الکبری بیهقی ج4 ص231 ، صحیح ابن خزیمه، ج3 ص246 حدیث2003(همین حدیث ولی با سند دیگر)

عایشه میگوید : پیامبر مرا که در حال عادت بودم. نیم تنه فاخر می پوشانید. و از سرم کام می گرفت **مسند احمد ج۶ص۶۴**

س گفت...

تا دماغ کسانی بسوزد که میگویند اسلام ضد زن است

داوود پورمند(مزدا) گفت...

جناب یغمائی
با سلام خدمت شما و تشکر از زحماتتان که واقعا روشنگر است من بعنوان یک ایرانی سابقا مسلمان و الان اهورا پرست آزاد از الله و محمد و امامها و مردم کوچه و بازار بدم نمی اید ولی بشدت از کسانی متنفرم که اسم روشنفکر مذهبی را روی خودشان گذاشته اند ولی واقعا در ایمان و اعتقادشان با عقب مانده تر و جاهلتر مردم هیچ تفاوتی ندارند و نمیخواهند بفهمند چندین قرن است مذهب ارتجاع بلای جان ایرانی و مردم منطقه خاور میانه است