دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ خرداد ۲۰, چهارشنبه

نابهنگامی استاد نعمت آزرم

 چند روزی پس از ١٤ خرداد ١٣٦٨ که خبر " رحلت جانسوز " اعلام و گفته شده بود آرامگاهی عظيم برای ايشان احداث خواهد شد ، به نظرم رسيد که فرازی از شعر نابهنگامی – که در چاپ مشخص است – برای حک شدن بر سنگ قبر "آقا" از هر جهت مناسب است. بنابراين شعر نابهنگامی را از پاريس با پست به عنوان جانشين ايشان در تهران با يادداشت زير فرستادم: ادامه‌ی مطلب...

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با احترام به استاد نعمت آزرم و درود به همه رفقا.

سوال ؟ آیا اشکال از خمینی بود که آنگونه بود، یا اشکال از ماست که توقع داشتیم خمینی ان نکند که کرد؟

آیا میشود از دوچرخه انتظار داشت که با سرعت هواپیما حرکت کند؟ یا عقرب نیش نزند؟ یا کفتار ندرد؟

از کسی که فتوی میدهد با بچه شیرخوار حال کردن مجاز است، میخواهید به جان و مال و ناموس مردم رحم کند؟

رفقا این اشکال از بی سوادی ماست. از ندانستن ماست. از احساساتی بودن ماست. اشکال از خمینی نبود. خمینی باید دقیقا همانی میکرد که کرد. حرکت تاریخ مرهون وجود خمینی و خمینی هاست !
متاسفانه ارتجاع اسلامی چنان در اعماق سلول های ما نفوز کرده بود که گویی ما انتظار داشتیم آب به جای سرپایینی، سر بالایی برود. رفتیم حکومت را دادیم دست آخوند، هر چه قدر هم بختیار گفت نکنید، مسخره اش کردیم گفتیم طرف تریاکی هست، حالا رانده شده و پرت و پلا واستادیم برای آخوند شعر میگیم که با ما ها چه کردی!!!!

واقعا ما محشر هستیم!
فرشید