دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

من هم استحقاق دعوت به ویلپنت را داشتم اسماعیل وفا یغمائی

 گردهمائی ویلپنت امروز به خیر و خوشی برگزار شد. ما که نیستیم ولی انشالله رهبران مقاومت زنده بمانند و سی سال دیگر چهل و سومین گردهمائی استراتژیک و تاریخساز را هم بگیرند تا چشم آخوندهای بی پدر مادر دو سر قاف کور شود. .......ادامه مطلب

۴۰ نظر:

محمود گفت...

اسماعیل جان همه نکات را دقیق گفته ای فقط جسارتا یک جا اشتباه کردی.
یک طایفه و تنها یکی از "سابقون" در این "سابقون"ها جا ندارند. همان مجاهدین، شواریی ها، هوادران مقاومت، سابق.
یعنی باور بفرمائید حتی بریده های سابق، مزودوران اطلاعات سابق، بازجوهای سابق، آخوند سابق، لیبرالهای سابق، مرتجیعن منطقه ای سابق،دیکتاتورهای سابق و خیلی "سابقون"های دیگر نیز در لیست مقاومت جایگاه ویژه خود را دارند. هر چند که این لیست آنقدر طولانی است که برای کسل کننده نشدن لیست، از اعلام عمومی آن صرف نظر شده است.

ناشناس گفت...

خوشمان آمد خیلی قشنگ بود.

داوود گفت...

دست مریزاد آقای یغمایی با این نوشته‌های تأمل بر انگیزتان! براستی این همه مقامات سابق اگر قدرت داشتند که باید این دو هزار و اندی اسیران لیبرتی را از آن جهنم خارج میکردند، سرنگون کردن ملایان پیشکششان!! بهرحال دوباره رجوی برای صدمین بار فیل هوا کرد و دوباره سیل تبریکات به یکدیگر برای پیروزی چشمگیر رجوی ردّ و بدل خواهد شد و بعد از چندی دوباره همه سر جای اولشان برخواهند گشت و اینهمه وزیر و وکیل و مقامات سابق هم چند روزی خوردند و خوابیدند و با دستمزد چشمگیر به خانه‌هایشان ٔبر خواهند گشت و به رجوی هم دعا خواهند کرد که سالیان بعد هم از آنها دعوت کند که مبادا از اینهمه فیض بی‌ بهره بمانند!!

ناشناس گفت...

الحق که استحقاق داشتید.قشنگ بود

ناشناس گفت...

قشنگ بود . الحق که استحقاق داشتید!!

م-ت اخلاقی گفت...

با سلام ،،
برگزاری چندین ساله این مراسم "هرساله" به جای خویش وپیشکش حضرات،اما کافیست که به 10 بند تنبان حکومت "لائیک" پیشنهادی خانم رجوی که در همین گردهمائی در دست آن مجری انگلیسی" خیّر" بود ودانم به آن اشاره کرده وپز میداد، نگاهی انداخته، وبه در رفتن دو فقره ناقابل از این "بند تنبانهای" لائیک، در همین گردهمائی توّجه شود.این 2 بند تنبان که در جا دررفتند، به عبارت زیر می باشند :
1-جدائی دین از دولت .
2- بر ابری زن ومرد .
امّا در رفتن بند تنبان شمار 1:: در حین عبور خانم از جلو دعوت شدگان ،یکی از دعوت شدگان "مرد" با تمام وجود وبدون هیچ غرض ومرضی به سمت ایشان دست دراز کرد تا با رئیس جمهور" لائیک" دست بدهد،امّا خانم آنچنان مثل برق گرفته ها خود را به عقب کشید، که مهمان بیچاره شوکه شد وخود را با یک لبخند ساختگی جمع وجور کرد.(فیلم این صحنه بطور عین موجود است)
تا آنجائی که شنیده ایم و دیده ایم "لائیک" یعنی عدم مخلوط شدن افکار مذهبی با مسائل سیاسی،توجیه ایشان برای دست ندادن چیست ؟
آیا جریان جرّقه یا همان اشعه ای است که آقای بنی صدر در اوایل به اصطلاح انقلاب مطرح می کرد ؟
امّا پیشنهاد :
پیشنها د به خانم رجوی ویا به برنامه ریزان ایشان : همانطوری که یک گروه حفاظت" سکوریته" برای امنیت ایشان کرایه کرده بودند،پیشنهاد می شود که یک دختر خانم جوان فرانسوی کرایه شود تا به جای ایشان با مهمانان "مرد" دست بدهد،به این شیوه نه اسلام ایشان به خطر می افتد ونه لائیک بودن ایشان زیر سئوال می رود، یک پیشنهاد دیگر هم اینست که ایشان خود را به یک جفت دستکش"عایق" مسلّح بفرمایند،تا هنگام دست دادن هیچگونه حرارت بدنی بین دو نامحرم رد و بدل نشود .
امّا در رفتن بند شماره 2 :
خانم رئیس جمهور "لائیک" با زنان دست میدهد ،ولی با مردان نه .
سئوال :
ایشان چه توجیه مننطقی در مورد دست ندادن با مرد ان دارد که دم از برابری مرد وزن می زند ؟
مشکل در کجای کار است ؟،برابری اقتصادی،سیاسی ووووووو قبول ،امّا فرض کنیم یک ذوج در مقابل این خانم ظاهر شوند مثلا پادشاه وملکه یک کشور، وهر دو به سمت ایشان دست دراز کنند، خانم با ملکه دست میدهد،ولی دست پادشاه را پس میزند.
اگر مسئله فردی باشد،هیچکس واز جمله اینجانب هیچ حقّ سئوالی از ایشان را نداریم،مثلا خانم رجوی فروشنده یک مغازه بود یا همسایه بغلی ،ولی ایشان دم از ریاست جمهوری و"لائیسیته" وبرابری زن ومرد می زنند.
لازم به ذکر است که در اّو لین گردهمائی پس از جریان 17 ژوئن(2003) ایشان برای اوّین بار با شهردار "اور آقای بکه" دست دادند وخیلی ها هوار کشیدند که دیدید مریم با شهردار دست داد؟! .
امّا بعد از آن گوئی ندائی از "غیب " مثل جبرئیل از آسمانها فریاد بر آورد که :
ای بنده من، این چه خطائی بود که از تو بنده گناهکار سر زد و دین وایمان به آتش کشیده شد !!؟؟

ناشناس گفت...

تنها پیام شوی ویلپنت "دیگی که برای ما نجوشد بگذار کله سگ در ان بجوشد " یا مهر تابان رسد به تهران / یا ویران شود ازبیخ و بنیان .

ناشناس گفت...

اقاى يغمائى عزيز سلام . مراسم ٢٣ خرداد را ديديد كيف كرديد ؟ لذت برديد ؟ مهمانان خواهر را ديديد از تمام دنيا امده بودن وشما با بى توجهى تمام شروع به مسخره كردن انها كرديد بدبخت ها اين روزها مشغول مزد دادن به امريكا يى ها هستند كه قبول زحمت فرمودند وبراى حمايت مجاهدين امدند!!!!!! . وخنده دار اين نطق خواهر است كه ميفرمايند هزاران هزار ايرانى در فقر وبدبختى. در ايران به سر ميبرند وإبراز دلسوزى ميفرمايند . به جاى اين حرفهاى مفت حساب بفرمايند هزينه اين شو يا كارناوال سالانه جقدر است؟ واكر اين دلارها را براى ايرنيانى كه برايشان اشك تمساح ميريزند مي فرستادند بهتر نبود ؟ تمام مردم مسخره شون ميكنن وبه ريششون ميخندن ولى اينها سرشون رو كردن زير برف و خودشون رو زدن به خريت . خداوند عقلى به خواهر و اسايشى به ملت اسير ايران بدهد . زنده باشيد شاعر وهميشه بنويسيد .

ناشناس گفت...

سلام بر شما، کلام طنزآمیز بسیار زیبا، بجا و قابل تاملی است.
فرهاد

ناشناس گفت...

manam mitonam wilpant barpa konam,,,, ama polesho nadaram,,,,,,kojayid sadam hosein wa keshwarhaye arabi wa emrika wa,,,, be manam pol bedid

ناشناس گفت...

مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود میبری و زحمت ما میداری

حسین

ناشناس گفت...

شما را دعوت نکردند ولی ما رفتیم و یکخروار هم حرف مفت و شعلر تو خالی شنیدیم وبرگشتیم
م.ه.داور

ناشناس گفت...

پیشگو
فرض میگیریم و فرض هم که گناه نیست
سال 2020 هستیم نمایش ولیپنت است مریم رجوی سخنرانی دارد مسعود رجوی همچنان در غیبت است اما چه چیزی عوض شده است
مسعود رجوی حتی اگر سرش را از سوراخ بیرون هم نکند در این سال شده پیرمرد 73 ساله و مریم رجوی هم شده پیرزن 65 ساله هواداران مقاومت یواش یواش جیم شده و رفته اند پی کارشان و جولیانی و جان بولتون هم شاید با عصا به مراسم اورده شده باشند
مریم رجوی سخنرانی میکند و باز میگوید من رئیس جمهور برگزیده مقاومت هستم و مسعود رهبر مقاومت
باز فرض میگیریم سال 2030 است الان
شما میتوانید قسمت 2020 را با کمی بالا پائین در همین سطر درج کنید
اما الان سال 2045 است نه از مسعود نشانی مانده و نه از بانو سازمان مجاهدین خلق پس از نزدیک به 100 سال ماجرا و خونریزی به تاریخ پیوسته است اما پولهای زیادی باقیمانده ان پولها را همان کسانی که الان مشغول ماله کشی هستند به نوه ها و نتیجه هایشان داده و انها در کشورهای اروپائی و امریکائی عشق دنیا را میکنند و به ریش همه پیشینیان میخندد
این سرنوشت قطعی است شک نکنید

ناشناس گفت...

رفتیم و جمال بی مثال خواهر مریم عزیزمان را دیدیم و صفا کردیم و برگشتیم تا کور شود چشم بدخواه
جمال

س. الف گفت...

https://www.youtube.com/watch?v=2EWXNPM0HI4
صد و بیست هزار نفر در مراسم ویلپنت شرکت کردند
رادیو ایر آوا

داوود گفت...

س الف، ۱۲۰۰۰۰ هزار نفر را فراموش کن! رژیم آخوندی امثال این ۱۲۰۰۰۰ نفرها را که البته میلیونی هستند با زور چلو کباب و مرغ و گردش و...... هر ساله به میدان می‌‌آورد!! زیاد به این جمعیت‌ها فکر نکن از این آدمها زیادند و در همه جا یافت می‌شوند که البته به دردی هم نمیخورند غیر از نقش سیاهی لشگر

خدیجه آجیده گفت...

امسال با 120000 هزار نفر برگزار شد انشالله سال دیگه با دویست هزار نفر تا بسوزند وادادگان و دشمنان انقلاب ایران

ناشناس گفت...

مراسم امسال هم با موفقیت برگزار شد و یغمایی و دارودسته بریدگان و وادادگان و انسانیتهای سابق با لودگی و مسخره بازی میخواهند سوزش خود را بپوشانند.
هوادار نه سابق

esmail گفت...

موفق باشید هوادار نه سابق و امیدوارم در سالهای اینده و اینده ه هم همچنان بر پا کنید

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

همین نوشته و کامنت اخری تو و کامنتهای دیگران نشان میدهد که تا استخوانهایتان بریده اید. اگر لازم باشد و مبارزه ایجاب کند تا لحظه اخر زندگی هم برپا میکنیم. تا زمانی که ازادی در میهن نباشد برپا میکنیم. مثل تو وامثال تو نخواهیم شد که از ما بدور باد.
هوادار نه سابق

مرشد.الف گفت...

یه روزگاری به چگوارا و یاسر عرفات و کی وکی افتخار میشد حالا به سناتورسناتور رابرت منندز و دنیس هسبرت افتخار میکنین واقعا از کجا اومدین تا کجا انشالاه خدا کمکتون کنه تا نجات پیدا کنین خب همون خمینی خونخور چه عیبی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

esmail گفت...

هوادار نه سابق انشالله تعالی موفق باشی و این را اطمینان دارم مثل من نخواهی شد! از شما حتما بدور باد امیدوارم هرچه بیشتر شبیه رهبر بزرگوار و عیال بشوی و به رستگاری برسی
یا حق

ستاره شناس گفت...

سیمرغ که مرغ میگرفتی همه عمر
دیدی که چگونه مرغ سیمرغ گرفت

ناشناس گفت...

لطفاً شوخی نگیرید

«از جاکندن یک کوه فرهنگی از رسوبات عمیق و دیرینه استبداد مذهبی قرون‌وسطایی ، بدون مشارکت فعال همه کسانی که این بلیه ناهمزمان راه نفسشان را بسته است، اگر شدنی باشد، بسی طاقت‌فرساتر از آن است که اکنون می‌پنداریم»

متاسفانه تبلیغات رژیم چشمان ما را کور و گوشهایمان را کر کرده‌است وگرنه اینقدر از جان بولتون و رودی جولیانی و امثال آنان حرف نمی‌زدیم و نمی گفتیم آنها در گردهمایی پرشکوه سالانه مقاومت د‌ر 23خرداد شرکت نمودند.

این اخبار ساخته و پرداخته خود رژیم است.
همه با چشم خود دیدیم (از سیما و در سالن ویلپنت) که اولاً خانم مریم رجوی لباس زنان معمولی و در بند ایران را پوشیده بودند و اصلاً آرایش هم نداشتند و داهیانه ترتیبی دادند تا نه بیگانگان ، آقای دکتر هزارخانی و مادران و پدران شهدا، برنامه ویلپنت را افتتاح کنند و صحنه گردان جلسه باشند.

ایشان با صراحت تمام، اشغالگران یمن را هم محکوم کردند و شفاف گفتند سازمان از شیوخ عرب پول نگرفته و نمی‌گیرد و در دستگاه نتان یاهو و اربابانش نمی‌رود. ضمناً برادر مسعود با لباس مبدل در سازمان حضور داشتند تا کور شود هر آنکه نتواند دید.

خواهش میکنم آنچه را نوشتم شوخی یا خوش خیالی نگیرید. واقعیت همین بود که عرض کردم
متاسفانه تبلیغات رژیم چشمان ما را کور و گوشهایمان را کر کرده‌است وگرنه اینقدر از جان بولتون و رودی جولیانی و امثال آنان حرف نمی‌زدیم و نمی گفتیم آنها در گردهمایی پرشکوه سالانه مقاومت د‌ر 23خرداد شرکت نمودند.
شکوه

ناشناس گفت...

اق اسمال دوباره فیلت یاد هندستون کرد, اقا بازیت نمیدند؛ سرت را بگذار تو راهت برو دنبال کارت و زندگیت چقرک. از این همه مزخرف گویی کجا را گرفتید ؛ جی حاصل شده. توی این میانه یک احمقی پیدا شده از لابی کردن و دعوت کردن شخصیتها و نشست و گفتگو با طرف امریکایی , اروپایی و .... به منزله خیانت و دناعت و هزار مزخرف دیگه یاد میکنه باید گفت بابا این مدعیان و شرکا واقعا ..... بیش نیستید

کریم

ناشناس گفت...

یغمایی و شرکا مطمئن باشید که هرگز مثل شما نخواهیم شد که در کنار اراذل اطلاعاتی جاده صاف کن قتل عام مجاهدین بشویم. از ما بدور باد. شما همان که به لودگی و مسخره بازی خود در کنار ولی فقیه ادامه دهید که شایسته ان هستید
هوادار نه سابق

قوقولو قوقوقوقو......... گفت...

خدا وکیلی جدای از صد ونوزده هزار و چند ده هزار خارجی و سنادیس خورهای خودتان بنویسید چند نفر ایرانی آمده بود که ذره ای شما و اعمالتان را قبول داشتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

آقای یغمایی من حدس میزنم که این نوشته قرار هست طنز باشد اما طنزش کجاست من نمی فهمم
دلیل این که شما را دعوت نکردند و اگر آنجا هم میرفتید راحتان نمی دادند. چونکه شما دستتان در خون مجاهدین هست و در کشتار ٥٢ مجاهد قهرمان در اشرف نقش بازی کردید. شما منتظر باشید تا از شما دعوت کنند که در دادگاه از خودتان دفاع کنید. منتظر دعوت به گردهمایی های مقاومت نباشید.

esmail گفت...

هوادار نه سابق
مسئول قتل عام مجاهدین کسانی هستند که با خطوط غلط و خود خواهانه سیاسی و ایدئولوژیک خود هزاران نفر را به کشتن دادند برادر من و خودشان یا در رفتند یادوازده سیزده سال است مخفی اند.آن دورانی را که میشد با این حرفها سرها را شیره مالید گاب خورد عزیزم. تو هم میتوانی بروی جلوی اینه و گوشهای مبارک را اندازه بگیری اگر از شش هفت سانت طولش بیشتر بود یا به پزشک برای کوتاه کردتش مراجعه کن اگر رشد خارق العاده داشت و همزمان با آن دندانهای نیشت هم رشد زیادی کرده بود مطمئن باش در رزیم اینده پست مهمی خواهی داشت و در دریدن مردم و منتقدان در راستای اوامر رهبر موفق خواهی بود واگر خدائی باشد باامثال خلخالی ودر بهشت از تو پذیرائی خواهند کرد
باقی بقایت

ناشناس گفت...

"امسال با 120000 هزار نفر برگزار شد انشالله سال دیگه با دویست هزار نفر تا بسوزند وادادگان و دشمنان انقلاب ایران"



تو که راست میگی اما ۱۲۰ هزار چنار تو آنجای آدم دروغگو. قبول؟

فرشید

محمد رضا دولکی گفت...

من که نمیدانم کی باعث ریختن خون مجاهدینه ولی هر کس هست از مردش گرفته تا زنش دیوث و بیشرف و بی ناموس و وطنفروش و مزدورو قرمساق وجاکش و مزدور و جاسوس و خلاصه خیلی مادر قحبس حالا تو که هوادار نه سابقی برو پیداش کن به منم بگو تا این دیوثا را افشا کنیم

ستاره شناس گفت...

ویلپنت با خوشی تمام شد یک دو سه ماه انعکاسات میگیریم و بعد همدوباره تعدادی جنازه تازه میرسد تا جلسه بگیریم و بعدش هم خدا بزرگ میباشد و یک راهی پیدا میشود وبالاخره این آخوندها هم سقوط میکنند و نوبت ما میرسد

مش باقر گفت...

اقای دولکی ای گفتی منم میگم همینطوره هرکی باعث کشتار مجاهدین میشه خیلی خیلی خیلی خیلی بیناموسه

ناشناس گفت...

جاده صافکن برای قتل عام مجاهدین( یغمایی) گوش دراز داشتن برای من مشکلی نیست ولی تو خودت را توی اینه ببین که بیشتر شبیه دیو جماران شدی. تا استخوانهایت بریدی و جرات و صداقت گفتن این را نداری و با بیشرفی جای قاتل و مقتول را عوض میکنی. اگر زنی بیکینی پوش مورد تجاوز مردی قرار بگیرد ایا زن مورد مواخذه قرار میگیرد که چرا لباس کم پوشیده و مرد را تحریک کرده؟این حرفها فقط از کسی که میخواهد ولایت را از زیر ضرب خارج کند بر میاید.
هوادار نه سابق

ناشناس گفت...

محمد رضا دولکی
مصداقی 2 ماه قبل از قتل عام 52 نفر از مجاهدین گزارش 92 را انتشار داد و امثال یغمایی و همنشین بهار و دیگران ان را در بوق و کرنا تبلیغات کردند. حالا خودت جاده صافکنهای سیاسی قتل عام را پیدا کن و این فحشها را نثارشان کن. احتیاجی به نشان دادن من نداری
هوادار. نه سابق

esmail گفت...

هوادار سابق
همه چیز روشن شد وجایت اینجا نیست عزیز. برو سراغ همان امام باشرفت که علاقه فراوان دارد بنشیند جای دیو جماران و بخاطر همین اشتباه هزاران نفر را دم تیغ داد و از همان اول به ریش دیگران بست و هنوز هم این تلاش ادامه دارد و تو نیز بعنوان یکی از شاگردان درسخوان مکتب حضرت نایب الامام داری همین کار راد میکنی . این آخرین کامنت تو بود که منتشر میشود میتوانی بنظراتت را برای نایب منتظر دیو جماران بفرستی تا منتشر کنند خداوند روزیت را نزد دیو جماران شماره 3 حواله کند

ثریا ریگی گفت...

آقای یغمائی کار بسیار خوبی هست که کامنتهای این اوباش چماقدار را منتشر نمی کنید و اصلا از اول نباید کامنهای اینها را مثل ماموران اطلاعات و پاسدارها منتشر کرد

م.ح فرانسه گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
مجید گفت...

خب حالا نميشه اين مثلا هوادار سابق و نه سابق، با این همه رشادت و صداقت و فدا و ... آبدوغ و کباب، اسم شریف خود را اعلام بفرمایند تا ما هم بدانیم که با چه گوهر بی بدیلی طرف هستیم؟ آقای یغمایی که ایشان را فرستادند به دنبال هواپیماسازی برای بردن خواهر همیشه در صحنه به تهران! خب فردا با یک اسم شریف دیگری میدایش می شود. مثلا شواریی نه سابق، یا هوادار کمی هوادار، و یا اشرفی لیبرتی نشان و ... در دفاع از این مقاومت سرافراز چرا با افتخار وارد صحنه نمیشوید و مثل توده ای ها و اکثریتی های شرمنده وحشت علتی شدن دارید؟