دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۵ شهریور ۲۹, دوشنبه

مجموعه کامل و جدید. که عشق اگر نفسی. اسماعیل وفا یغمائی. مهدی دربهانی

 
   اهل دل و اهل عشق بشنوند . بیاد تمام عواطف در خون نشسته و بر باد رفته و سوخته  وبه آنان که عشق را چون برترین گوهر انسانی پاس میدارند.

۱۰ نظر:

esmail گفت...

اهل دل و اهل عشق بشنوند . بیاد تمام عواطف در خون نشسته و بر باد رفته و سوخته وبه آنان که عشق را چون برترین گوهر انسانی پاس میدارند.

ثریا ریگی گفت...

مثل همیشه بسیار بسیار زیبا ممنون از این مجموعه خیلی زیبا

ناشناس گفت...

از هرچه بگذری سخن عشق خوشتر است. درود بر شما واقعا لذت بردم این شعرها بسیار بسیار عمیق هساند و در خیلی از اوقات با فلسفه زندگی پیوند دارند به امید اینکه همچنان باغ شعرتان پر شکوفه بماند
دوستدار شما.ف. م

ناشناس گفت...

اسماعیل عزیز
همان خدائی که در گریز از این خدای وحشت بسوی او رفته ای نگهدارت باشد در یک کلام با همه رنجها شعرت سرافراز و عاشق باقی مانده است و من اطمینان دارم روزگاری قصه گوی تو و عشق خواهد بود
یک همرزم قدیمی
ناصر.ف

بهمن گفت...

اسماعیل گرامی!
ترکیب زیبایی از شعر و آهنگ و تصویر, قلب میلرزاند و روح را به پرواز درمیاورد. واقعا دست مریزاد! بگذار تا آن ابله خود شیفته, در فقدان کلام جادویی امثال تو, در تنهایی بی انتهای خود, به تلاش برای پنجول کشیدن بر روی آئینه ادامه دهد.

منیژه. ب گفت...

این مجموعه بسیار زیبای شعر بنظر من در زمره بهترین آثار ادبی و هنری سر زمین ما قرار دارد دوبار شنیدم و واقعا از این همه تصویرهای زیبای احساسی و طبیعی لذت بردم هر شعر یک تابلوی نقاشی عاشقانه است زنده بمانید و موفق باشیداقای یغمائی عزیز

خدیجه آجیده گفت...

در شرایطی که اگثریت مردم ایران برای نان شب محتاج هستند و در تمام دنیا فقر و بدبختی بیداد میکند حرف زدن از عشق و عاشقی فقط به درد آدمهای سیر و بیخیال میخورد ادمهائی مثل شماها که یکموقعی شعر انقلابی میگفتید و حالا هی عشق خشق میکنید

ناشناس گفت...

اولا این خدیجه بدبخت یک عقده ای تمام عیار است و فمر میکند چون مردم گرسنه اند عشق ممنوع است دوم می خواهم بگویم بسیار زیباست بسیار بسیار زیبا و به ان زنی که این سرودهای بسیار زیبا برایش سروده شده غبطه میخورم ارزو میکنم همیشه عاشق باشید استاد گرامی
دوستدار عشق

محمود گفت...

خانم آجیده
مطمئن هستم و مطمئن باشید کسی که ذره ای عشق (از هر جنس و هر نوع) در وجودش نداشته باشد امکان ندارد بتواند عاطفه ای هم به مردم و خلقش داشته باشد. زیرا چنین کسی شقی و سنگدل است. در طول تاریخ امکان ندارد جنایتکاری را بتوانید معرفی کنید که عاشق پیشه بوده باشد یا به عنوان انسانی سرشار از عشق از او یاد کرده باشند.
تنها کسانی میتوانند مظهر آزادی و عشق به مردم باشند که قبل هر چیز عشق را در درون خود تجربه کرده و آن را به خوبی بشناسند. معشوق هر چه میخواهد باشد.
سراسر عرفان ایرانی مملو از دین فروشان ریاکاری است که با زهد و ریاکاری جنایتکارترینها بوده اند و در دست و پا و سر بریدن (حتی به دست ناپاک خود) کمترین تردیدی نداشته اند و شوریدگان و آزادیخواهان واقعی نیز کسانی بوده اند که در زندگی شخصی خود عاشق پیشه و عاشق مسلک بوده اند (که به هیچ ناپاکی نیز نمیتوان آنان را آلود).
اگر این را نمی توانید بفهمید مشکل از قلبی سنگ شده است و نمیتوان به شما ایراد گرفت.
پس به همان تفکری که از منشا شقی القلبی نشات گرفته که درکش از عشق تنها و تنها همخوابگی است (هرچند که حتی همین حد از عشق هم برای این تفکر ریاکار قابل فهم نیست و فقط تخلیه جسمی را از آن فهم میکند)، با ریاکاری بچسبید و دلتان را به انقلابی بودن!؟ خوش کنید.
ولی مطمئن باشید که این به ظاهر زربفت کهنه و پوسیده (ریارکاری و عوامفریبی) را به پشیزی نیز نخواهید توانست فروخت. مدتهاست که این کالا دیگر مشتری ندارد.
در ضمن اسماعیل عزیز باز هم ما در آلمان برای دیدن ویدئو مشکل داریم. در آلمان در دسترس نیست.
سپاس

ناشناس گفت...

امکان شنیدن و دیدن فیلم در یوتوب نیست لطفا راهنمایی کنید چطور میتوان دید
منوچهر