دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ شهریور ۲۹, یکشنبه

دخترم، تف کن به صورت من!. محمد نوریزاد

زائران حرم مطهر رضوی   و امام رضا افتاب خراسان در اتاق انتظار صف کشیده اند

فرزندم، تو می توانستی دختر محمد نوری زاد باشی. اما نیستی. گر چه نیک که می نگرم هستی عزیزکم. بله، تو دختر منی. در همین یکی دو روزی که عکس برهنه ی تو را در یکی از هتل های مشهد و در محاصره ی نگاه های هیز و حریص زائران کشورهای همجوار دیده ام، باور کن کم مانده با سر به دیوار خانه ی سردارانی بکوبم که در ظاهر سخن از غیرت می رانند اما در پس پستوهای بی کسیِ مردم، خود بدست خود تو را به آغوش هرزگی در انداخته اند. و اکنون من چه بگویمت؟ این که: شرمسارم؟ تو را از شرمساریِ من چه سود؟ تو می توانستی عروس خانه ای باشی و صدای قهقهه ات به شادی و شادمانی رنگ بیفشاند. یادت هست کودک که بودی، مادرت تو را در آغوش می فشرد و این نغمه را می خواند: دختر نگو طلا بگو/ فرشته ی خدا بگو/ دخترکم بزرگ می شه / حریف صد تا گرگ می شه / هزار تا بوسش می کنم / یه روز عروسش می کنم؟.....ادامه .دخترم، تف کن به صورت من!
 

۶ نظر:

ناشناس گفت...

چه کرد این دین و مذهب و این اخوندهای بیشرف با ایران ما وای بر ما وای برما
حمید سید منادی

ناشناس گفت...

آخوندها بیشرفتر و پوفیوزتر از این حرفها هستند اما این عکس واقعی نیست. خود نوری زاد هم احتمال داده درست نباشد. شما ورداشتین براش شعر هم گفتین.
کریم

ناشناس گفت...

نیک گر بنگری اسلام وسایر ادیان و منادیان رهبران و یا بعبارت دینی اش پیامبرانشان همین بوده اند . اصلأ قصد توهین ندارم ، ولی به زندگی واقعی خود محمد به روایت تاریخ طبری سایر منابع مورد تأئید خود آخوندها نگاه کنید . حتی ازواج محمد با زن فرزند خوانده یا در واقع غلامش این بوده که روزی از خانه حالت عریان وی را می بیند و از طریق ابوبکر به همسرش اطلاع داده می شود که چون پیامبر از وی خوشش می آید بر شما حرام است . و حال از مریدان وپیروان وی چه انتظاری دارید

esmail گفت...

کریم عزیز
مسئول درستی یا نادرستی عکس من نیستم از اقای نوریزاد بپرسید. من مسئول شعر خود هستم ولی در اینگه فحشا در دوره اخوندها بمدد صیغه و مذهب سر به اسمان هفتم میساید احتمالا شک نداری عزیز
خدا یارت

ایراندوست گفت...

نجاستی کثیف تر از این دین و مذهب بر سر ملت ایران نباریده است یک نجاست که به بوی گند ان عادت کرده ایم

ناشناس گفت...

http://saten.ir/tag/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%B2-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C/