دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ مهر ۳, جمعه

فاجعه در مراسم حج امسال

۷ نظر:

ناشناس گفت...

خدا تمامشان را بیامرزد
سیف الله

م- ت اخلاقی گفت...

اگر به تک تک قیافه هاشان خوب توّجه شودیک ذره عقل ودانائی در کله پوکشان مشاهده نمی شود.اینها به جای اینکه این همه هزینه میکردند که بیایند ومثل اسب عصاری دور سنگ سیاه کعبه بچرخند،ای کاش یک صدم هزینه شان را میدادند به آدمهای محتاج در کشورهایشان تا با آن کاری تولید کنند واینهمه به بدبختی نیفتند که برخی از هموطنانشان در مواردی مجبور شوند بچه هایشان را بفروشند. اینهمه هزینه ای که این مرتجعین داده اند تا خود را به سنگ سیاه کعبه برسانند،همه اش به جیب شاه وشاهزادگان سعودی می رود که با آن به کشورهای اروپائی ویا بلوک شرقی بروند وخرج کثافتکاریهای آنچنانی بکنند. اگر این جماعت نادان هر یک یک خانواده سرگردان عراقی یا سوری را در خانواده خود می پذیرفتند اینهمه انسان در دریاها غرق نمی شد .بوی گند ارتجاع وعقب افتادگی وزن ستیزی در چهره شان موج می زند .
بی جهت نیست که خامنه ای 3 روز عزای عمومی اعلام می کند .
می گویند روزی محمد پیام آور مسلمانان یا یکی از امامان با یکی از یارانش در مراسم حج بود ،جمعیتی که دور سنگ سیاه کعبه گله وار دور کعبه می چرخیدند چشم آن یار پیامبر یا امام را گرفت وبا غرور گفت :یا امام یا پیامبر، جمعیت را ببین خدا را شکر !!
می گویند محمد یا... 2 انگشتش را باز کرد و به یارش گفت بیا حالا از لای انگشتانم این جمعیت را ببین وآن یار نگاه کرد و وحشت کرد،علت وحشت این بود که دید بجز یک عده کم،یک گله میمون وخوک ....... دور کعبه می چرخیدند.
بابا جان اینها اکثرا همان مرتجعین عقب افتاده ای هستند که با ایمان کامل وبدون هیچ تناقصی با دختر 12 یا 13 ساله ازدواج می کنند وبه چند زنی ایمان دارند.خلاصه کلام یک جمع مرتجع عقب افتاده هستند.زنانشان هم دست کمی از این مردان مرتجع ندارند وخود در جهل و نادانی خویش شریک جنایات این مردان مرتجع هستند.
تنها آرزوئی ویا به زبان دیگر دعائی که می توان کرد ،اینست که بگوئیم :
امیدواریم روزی عقل و آگاهی پیدا کنند وروز به روز جمعیتشان کمتر شود.

ناشناس گفت...

اقا اینا مردن یه خدا بیامرزی یه چیزی یه رحم و مروتی عجب دنیائی شده
حسن

ناشناس گفت...

انشالله همه میروند بهشت چون هر کس در مکه بمیرد یکسره به بهشت میرود انشالله
حاج محمد

م- ت اخلاقی گفت...

با سلام به آقای حسن وهمه حسنان ،
هموطن گرامی بحث افراد نیست ،بحث بحث اندیشه ای است که چنین موجوداتی را خلق می کند.که درست در همان روز حادثه، جوانی 18 یا 20 ساله را که در سن نوجوانی به اتهام اعتراض بر علیه شاه سعودی(خادمین حرمین) دستگیر کرده بودند،گردن زدند یا بزودی او را گردن می زنند وسپس او را به صلیب می کشند،واینهمه جمعیت که در محل حضور دارند نه تنها مسئله شان نیست وبه این جنایت "رحم و مروّتی" نشان نمیدهند، بلکه نسبت به آن هم بی خیال وچه بسا همفکر هستند .

آقای محترم با اینجور مسائل به این بزرگی نباید عاطفی برخورد کرد،سرنوشت میلیونها انسان در میان است که قربانی اینجور اندیشه های خرافاتی است .اگر هم قرار است خدا بیامرزدشان،چه ما چنین درخواستی بکنیم یا نه،خدای تک تکشان آنها را خواهد آمرزید.

شاد و تندرست باشید.

ترسو گفت...

نکنید اینکارها را این شیطون خار فلان الان دنیا دستشه همه جا هست نرین بهش سنگ بزنین خوب همین بلا رو سرتون میاره
شیطون شیطون حیا کن
حاجیا رو رها کن

ناشناس گفت...

بیا حاجی زِحج رفتن حذر کن
مزارحضرت کوروش گذر کن

خدا در مکه زیرصخره ها نیست
همیشه با تو و از تو جدا نیست

خدایی را که با او میشوی مست
زِ گردن هم به تو نزدیکتر هست

تو را این بینش واندیشه ننگ است
که پنداری خدایت زیرِ سنگ است

خداوندی که رحمان و رحیم است
مکانش در دل و چشمِ یتیم است

بیااز بُت پرستی دست بردار
نرو مکه خدایت را نیازار !

به موری نان دهی در زیر خُمره
بُوَد نیکوتر از صد حج ِ عُمره

اگر حاجی مسلمانی چنین است
که نفرین ِخدابراهل ِدین است..."

شاعر ناشناس
كوروش از سوعد