دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ آبان ۱۵, جمعه

جنگ بر سر قدرت و نه دموکراسی

وقتی منش ها، شیوه ها، فرهنگ ها،توجیه ها، بیرحمی ها، ریاکاری ها ، دروغ ها، یکی است و دو اندیشه ظاهرا ضد هم هر دو در ریشه آبشخور در جمجمه و اندیشه رفتگان قرون و اعصار دارند جنگ بر سر آزادی نیست جنگ فقط و فقط بر سر قدرت است و بس هرچند یکی از دو طرف چهره افعی داشته باشد و دیگری سیمای عقاب دور پرواز آزادی. به اندیشه ها و کارکردها بیندیشیم و مشابهتها را کشف کنیم

۴ نظر:

ناشناس گفت...

آقای یغمایی عزیز دقیقا همینطور است . دست مریزاد . تا هر دو سر این افعی را نشناسیم ، هر گز به آزادی نمی رسیم . آزادی اول از آزاد کردن خود از تمامی ارتجاع ها ممکن می شود . به قول جبران خلیل جبران : شما نمی توانید هیچ ستمگری را از تخت ستمش پایین بکشید ، مگر اینکه اول ریشه های ستم او را در درون خودتان خشک کنید .

سهراب

ناشناس گفت...

ننگ بر ولایت فقیه
ننگ بر ولی فقیه غالب و مغلوب
سعید جان تو خوب میدونی شورا و شورای در ذهن بیمار ولی مغلوب یعنی چه!اینها که ماندن ازسرنداری و بی هویتی است.
جلال

ناشناس گفت...

هیچ چیز تلخ تر از روی کار آمدن جمهوری اسلامی دوم به زعامت ولی فقیه مغلوب نیست نیست نیست!!
البته این خیال بیش نیست.پس از قتل عام اشرف و پیام ولی فقیه مغلوب در دجالت مطلق وی نباید تردید کرد بگونه ای وانمود میکرد از صحنه گریخته وهمه تلاش خود را برای نجات بقیه کرده است؟!!!
جلال

ناشناس گفت...

این ولی فقیه مغلوب بقدری پست و حقیر شده است که سراغ کوفی دیروز رفته است.
واداده دیروز حال مدعی شما است.
جلال