دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ آذر ۱۶, دوشنبه

درباره قتل مجید شریف، مترجم و دگراندیش ایرانی

۴ نظر:

ناشناس گفت...

یکی از کثیف ترین اعمال ی که مجاهدین مرتکب شدند، در رابطه با مجید شریف بود. بعد مرگ او اخوند گنجی مقاله ای سراسر دروغ در رابطه با مجید در مجاهد نوشت ، که مورد تایید مجاهدین هم بود.
... مجاهدین در رابطه با انهمه دروغ که اخوند گنجی نوشته هیچکاری نکردند، و مسئولیت ی را به عهده نگرفتند.
Neema

ناشناس گفت...

آقای محترم این مطلب کجا هست که شما میفرمائید همینطور بی مدرک و سند حرف میزنید من هم میگویم شما در فلانجا نوشته ای این که نمیشود
سیف الله

ناشناس گفت...

جناب اسماعیل یغمائی یا همنشین بهار، متاسفانه من نشریه ای (مجاهد) که ۱۷ سال پیش جلال گنجی در ان این مقاله را نوشت در دسترس ندارم، ایا می توانید در این رابطه کمک کنید، ایا اصلا در این مورد خبری دارید، بسیار، بسیار سپاسگزار خواهم بود اگر اطلاعی دارید مطرح کنید ( مقاله جلال گنجی در رابطه با مرگ مجید شریف)
Neema

میرزا گفت...

دوست گرامی, نیما
این مقاله را من هم خوانده ام. زنده یاد مجید شریف از نخستین کسانی بود که عطای مجاهدین و شورای مقاومت قلابی شان را به لقایش بخشید و از آنها فاصله گرفت.او خیمه شب بازی انقلاب ایدولوژیک را تلمبه زدن ایدولوژیک برای خروج از بن بستهای متعدد خطی نامید و نتایج ویران کننده اینگونه شامورتی بازیهای رهبر عقیدتی را پیش بینی کرد. به همین دلیل بود که رهبری عقیدتی و مریدانش کینه عجیبی از وی به دل داشتند و در قبال قتل فجیع وی نه تنها سکوت کردند بلکه خبر مراسم ختم و و سوگواری وی را نیز با توهین به وی و سوگوارانش در حاشیه نشریه درج کردند.