دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ دی ۱۲, شنبه

حتما ببینید!فریاد اعتراض زنی شجاع ، بدون حجاب ونترس که به ستوه آمده میدان ونک

۲ نظر:

ناشناس گفت...

من به تجربه گرون فهمیدمهدف وسیله رو توجیه نمی کنه؛ فیلم حاضر رو هم میدونم بخش کوتاه و ادیت و تمیز شده یکی از تظاهرات دناست! آویزون شدن هرکدوم ما به یه مشت خرافاتیهای معجزگر فرادرمانگرباز (یعنی رمال) و جن و پری زده و دلتنگ حکومت نیم چلبی که شوهرشون 150 سال پیش توی کتاب خونده بوده که همه جانیان حاکم به دار کشیده میشن ... یکی از دلایلیه که من قبلاً هشداری شبیه متن زیر رو نوشتم.

به نظر من اینکه نوریزاد بعد از 30-40 سال تا 4-5 سال پیش جنایات لاجوردی و رازینی و خمینی و خامنه ای و "زباله بودن اسلام واقعی" رو ندیده بوده و حالا یه شبه خوابنما شده خیلی بوی ساختگی بودن و نفوذی بازی میده. از فاکتهای در تایید این نطر، در عمل (در عمل)هم بخصوص بعد از اینکه رجوی کارت ملکی رو در دفاع از خط رجوی و نه بروبچه های اسیر لیبرتی علناًدر همین تظاهرات دنا بازی کرد،این تظاهرات دنا آقایون چیزی شبیه آش شله قلمکار "همه باهم" خمینی یه که توش خرافاتیهای جن و پری زده و پیروان رجوی و حقوق بشری ها؟! و احتمالاً نیم چلبی چیها (با استفاده از عکس امیرانتظام جبهه ملی یی) دارن نسخه مبارزه "همه باهم"ی می پیچن!

به تاکید میگم من معتقدم که این رژیم تنها با زبون سلاح میره و باید بره! در عین حال تهدید و تحدید و سرکوب همه مخالفین سیاسی رژیم رو هم محکوم میکنم! اما اگه از "همه با هم"ی خمینی سودی عاید اکثریتمون شد میتونیم چشمامون رو بر نکاتی که برشمردم ببندیم و "اینشاالله گربه است" گویان ما هم جزیی از"همه با هم" بازی ملکی، نوریزاد و ... بشیم!

حتی اگر کسی نفوذی کسی نباشه هم، بخصوص بعد از اینکه رجوی کارت ملکی رو در دفاع از خط رجوی و نه بروبچه های اسیر لیبرتی علناً بازی کرد؛ باز به نظر من متاسفانه آقایون ملکی و نوریزاد همون "همه با هم" یعنی "همه با من" خمینی جنایتکار و رجوی رذل رو تبلیغ می کنند! و حالا بعد از تبلیغ ملکی واسه لیبرتی و خط رجوی همه ما این واقعیت رو به چشم خودمون می بینیم. من فکر می کنم این آقایون و یه تعدادی دیگه کاملاً آگاهانه دارن تبلیغ "همه با هم"ی خمینی و رجوی رو می کنن و .....


مخلص همه جانهای شیفته آزادی و برابری،
بر و بچه های اسیر لیبرتی یادتون نره!

رفیق سائل.

محمود گفت...

برادر!رفیق!سائل.
اعضای سی و سی پنج ساله مجاهدین (که تمام وقت هم در چهارچوب فکری و فیزیکی و دیوارهای تشکیلات بوده اند) به محض نقد کوچکی از "ولی انقلاب نوین" به ناگاه از هضم رابعه آخوند عبور میکنند و سردوشی میگیرند و شما هم کف میزنید. ولی این بنده خدا نوری زاد که احتمالا مثل ما آنقدر در نور ولایت (برای او فقیه و برای ما عقیدتی) کور شده بوده که هیچکدام از آن جنایتها را ندیده (ما هم ندیدیم)، از نظر شما باز هم نفوذی خود رژیم میشود. واقعا وقتی که انقلابی نوین! چهارچرخ در گل گیر میکند، از ساده ترین منطق هم تهی میشود.
احتمالا اگر از طرف رژیم نوری زاد نفوذی "منافق"ین از روز اول نامیده شود بیشتر منطقی است تا تحلیل های برادران انقلابی همچون شما.
خودت از تحلیل آبکی خودت خنده ات نمیگیرد برادر! البته هر دو واژه به یک اندازه لوث شده اند. خودت اگر رفیق را میپسندی و با آن ادای برادر را در می آوری "خلایق هرچه لایق".