دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۱ مرداد ۲۲, شنبه

مزدک بامدادان ترور و اسلام - یک

چه ما را خوش بیاید و چه ناخوش، بخشی از تاریخ اسلام از همان آغاز تا به امروز با ترور سرشته است و گروهی از مسلمانان باورمند که هم پروای دین‌شان را داشته‌اند و هم از آتش دوزخ در هراس بوده‌اند و هم حدیث و روایت و سیره را می‌شناخته‌اند، کشتن دگرباوران را نه تنها گناه ندانسته‌اند، که آنرا کاری در راستای.ادامه

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام. فایلی که در کامپیوتر من باز میشه ناخواناست

jahandid گفت...

با درود به ازاديخواهان و ايران دوستان عزيز،
ممكن است كه حرف زياد به اين مقاله مربوط نشود ولى خوب بى ربط هم نيست! زخمهاى كشنده اى كه ما از اين اسلام غرق در خرافات در درازاى تاريخ خورده ايم كم نبوده و نيستند چرا كه همچنان ادامه دارند. شايد كه اين همه قديس سازى هاى بى حد و مرز در اين مكتب، ما را از خودمان بشدت دور كرده است. اين دورى در اين امر ما را نيز بى نصيب از مسئوليت و در واقع گناه اين جنايات نميگذارد. وجدانى كه متكى به حقيقت زندگى باشد بدون ترديد نقش خودش را در همه جا پيدا خواهد كرد و سينه اى باز براى تغيير دارد و در صورنيكه در توان باشد سعى در جبران ان خواهد نمود. اين را از اين بابت نوشتم كه ما در تاريخمان فرهيختگان مردمى و ميهن دوست كم نداشته ايم. در ميان انها محقق و ازاده استاد رهايى از خرافات دكتر احمد كسروى جايگاهى بسيار بالايى دارد. افق ديد اين بزرگمرد در درك دردهاى مزمن مردم و جامعه فوق العاده ژرف و وسيع بوده است. ما با داشتن چنين كسى چگونه در دام اهريمنى مثل خمينى ضد بشر فرو رفتيم؟! باز در اينجا از عمق خيانتى كه ديكتاتورى سلطنتى به مردم ما روا داشته است ميشود توشه اى بر گرفت و ديد كه فلاكتهاى كنونى ما ريشه در كجا دارند. دكتر كسروى در ادبياتش تا ريزترين كارها و اثرات خرافات اسلامى را مثل روز روشن كرده است و براى رهايى از انها نيز راه كار نشان داده است. گناه اين عقب افتادگى ها به واقع به گردن چه كسانى ست؟ وقتى كتابهاى او را ميخوانى، دقيقن تمام اين دردهايى را در اين دوران دچارشان هستيم را او در نيم قرن پيش شناخته بود و زنگ خطر را به صدا دراورده بود. چه شد كه قدر اين بزرگ مرد تاريخ را اين چنين به زير سم و چكمه و نعلين استبداد له كردند و ما را از يك زنده بودن سعادتمند اين چنين بى بهره كردند؟
ارى ما با دل وجان خواهان ازادى و سعادتمندى بوديم و هستيم ولى كسانى كه سر راه ما قرار گرفتند چنين عشقى در سر نداشتند و فقط عاشق و شيفته خودباورى هاى خرافى خودشان بودند و اگر هم از كتابهاى دكتر كسروى با خبر بودند و انها را خوانده بودند، تمام تلاش شان را براى پنهان كردن اين همه روشنگرى كردند. چرا؟! چون فقط عاشق خودشان بودند و تمامن از "خود" پر بودند. "خود"ى همچون خمينى ضد بشر و ساير ديكتاتوريهاى موجود.
خوب است كتابهاى كسروى را تا ميشود به بحث و آموزش گذاشت تا مگر كه قدرى و روزنه اى به رويمان باز شود.