دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۵ فروردین ۵, پنجشنبه

*افشاگری حسین دهباشی درباره «ممنوع الکاری» شجریان در دولت روحانی

۴ نظر:

ناشناس گفت...

یک
می گویند وعده و وعید تنها کس را که به آن باور دارد را متعهد می کند. به نظرم "گناه اول" ( نه ز حوا بود و آدم بلکه ) جناب دهباشی بود و جناب استاد شجریان که به این وعده های روحانی و خامنه ای و غیره باور کرده اند.
دو:
حرف درست را خود استاد شجریان زده همان سال پیش که گفته تا بحال هر چه را که باید بخواند خوانده و باقی اش زیاده خوانی و آبرو ریزی است و بهمین دلیل هم به نظر بنده بهتر است استاد دیگر نخواندو برود نزد خانواده محترم و باقی عمر را در آرامش و استراحت بسر ببرد.در هر صورت هر کسی که به شهرتی رسید سر انجام در یک نقطه باید خدا حافظی کند و بازنشست بشود. استاد شجریان هم الان حدود هفتاد و هفت سال دارد و با این وضع کسالت هم که شرایط را بد تر می کند مصلحت آنست که خدا حافظی کند و دست از کار هنری بکشدضمن اینکه وضع مالی اش هم توپ توپ است و نیازی به پول بیشتر و باز هم بیشتر در آوردن ندارد. ( امیدوارم هواداران متعصب استاد را خشمگین نکنم اما با شناختی که از استاد دارم به قیاس الهاکم التکاثر حتی زرتم المقابر بعید می دانم به همین ثروتهای کلان فعلی اش بسنده کند).

ح ر

مش باقر گفت...

اقا شما خیلی به بزرگترین خواننده دوران معاصر ایران کم لطفی

ناشناس گفت...

آقا مش باقر
بنده بهیچ وجه با نظر شما موافق نیستم و به نظرم بزرگترین خواننده دوران معاصر استاد شجریان نیست بلکه مرجوم طاهر زاده مرحوم تاج و مرحوم ادیب خوانساری از ایشان سر آمد تر و استاد تر بوده اند.

ح ر

ناشناس گفت...

ح ر خان
از خوندن کامنتت بسیار افسوس خوردم بر حال سازمانت.
آیا چون شجریان مثل شما فکر نمی کند و رجوی را رهبر عقیدتی خودش نمی داند شایسته است که از او اینچنین با بی پرنسیپی تمام نام ببرید؟
شما بی شرمی را به آنجا رساندید که در مورد هنرمندی والا مقام و در کشاکش بیماری از "زرتم المقابر" سخن می گویید. فیا عجبا عجبا
آیا چون به خط و خطوط شما تن نداد شایسته چنین بی حرمتیهایی است؟ فیا عجباعجبا
آیا کینه شما و شخص رجوی از زانو نزدن او در مقابل رهبر عقیدتی این چنین اخلاقیات را در شما کور کرده؟
ای کاش در سازمان مجاهدین خلق ایران ذره ای صداقت مانده بود تا همین مزخرفات را علنا و بنام خود منتشر میکرد ولی افسوس که خودش هم میداند ضداخلاقیست ولی مرتکب میشود و کتمان میکند.
شما دجالان نوین هستید که در یک دست رساله ودر دست دیگر کتاب سرخ مائو را دارید. و از هر دو منجلاب تغذیه فکری میشوید.
شرمتان باد که از عفونت ارتجاع و رذالت و بی هویتی مارکسیسم هر آنچه آن عفریتگان دارند سرشارید.
ایدئولوژی شکست خورده شما هر روز بیشتر خود را نشان می دهد و مشام همگان را می آزارد.
شرمتان باد ای خائنین به اعتماد خلق
روزبه