دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ اسفند ۲۲, شنبه

قوانین جدید پناه‌جویی در آلمان: قانون الحاق خانواده محدود شد حنیف حیدرنژاد

قوانین جدید پناه‌جویی در آلمان: قانون الحاق خانواده محدود شد  حنیف حیدرنژاددر این گفتگو به قوانین جدید، تفکیک و دسته‌بندی پناه‌جویان به هنگام ورود، وضعیت متفاوت پناه‌جویان افغان، نبود قانون یا شرایط ویژه برای پناه‌جویان ایرانی، و شرایط سخت پناه‌جویان که در مواردی از جمله در میان ایرانیان منجر به تصمیم آنها برای بازگشت به کشور شده می‌پردازیم. ادامه‌ی مطلب.

۵ نظر:

رفیق سابق گفت...

آقای حیدر نژاد شما همان بهتر که فقط راجع به مسایل آلمان بنویسید. چون انگار یادتان رفته که مردم ایران با چه مشکلی سر و سیر میکنند.
شما که به مردم ایران که رفتند رای دادند گفتید ابله به نظرم از دنیای نویسندگی و سیاست و حرف زدن خودتان را محروم کردید. آخه شما کی هستید و خودتان را در چه مقام و جایگاهی می نشانید که به خودتان اجازه میدهید به مردم ایران فحش بدهید؟ سیاست و طرز فکر شما دقیقا عین مجاهدین است. مگه آنها تمام هزینه خود را برای کاسه لیسی جناج جنگ طلب آمریکا نمیکنند؟ وای بر شما!!!
آیا وضعیت عراق را نمی بینید؟ مگه جنگ نشد؟ مگه الان شیمیایی نزدند؟ و بقیه کشورها که جنگ شده است. شما که به ظاهر خود را سیاسی می پندارید و سنگ سینه پناهجویان را به سینه میزنید همین مردم بیچاره که کشورهایشان جنگ زده است تبدیل به پناهجو میشوند.
لذا خیلی ساده مردمی که رفتند رای دادند چاره ای نداشتند و نمیخواستند جناح جنگ طلب و اصولگرا سر کار بیاید. نه اینکه عاشق چشم و ابروی جناح اصلاح طلب باشند.
بهرحال من که دیگر انگیزه ای برای خواندن نوشته های شما ندارم الا اینکه از مردمی که بهشان فحش دادید رسما معذرت خواهی کنید.

ناشناس گفت...

با کامنت این رفیق سابق موافقم. آقای حیرنژاد چون بی دلیل و بی جهت به مردم ناسزا کفته باید بدون شرط و شروط و اما و اگر از مردم معذرتخواهی کند. تا این معذرتخواهی صورت نگرفته من هم دیگر نوشته حیدرنژاد را نمیخوانم.
کیوان

مش باقر گفت...

اقا کیوان معذرت میخام مگه شوما عضو شورای نکهبانی که واسه بقیه تکلیف تعیین میکنی

دموکرات ایرانی گفت...

دموکراسی منجمله معنایش این است که کسی به کسی بگوید ابله زمین که به آسمان نمی آید در ضمن ایشان نگفته ابله یک مثال زده است شما پیراهن یزید کرده اید

ناشناس گفت...

آقا مش باقر تا شما هستین ما چیکاره ایم رفیق. این آقای حیدر نژاد یک حرف بی ربطی زده بهاشم باید بده دیگه. جرزنی ام نکنین دیگه.
چاکر شما کیوان