دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۵ فروردین ۹, دوشنبه

هنری زنده که میرزمد نیرومند تر از ارتجاع مذهبی . نوروز است بشنویم و کیف بفرمائید! از این همه زندگی و زیبائی

شما فکر میکنید در جدال میان این نیروها و صداها با صداو نیروی جانوران پشمالود حاکم بر ایران و منجلاب خرافه و کثافتشان نهایتا کدام پیروز میشوند؟

***
ترانه خون ارغوانها با ارکستر بزرگ
می زده شب مرضیه در ساز و صدای کودکان و نوجوانان
ترانه آذری ‫خمار اولدوم با صدای : صداقت اووا
گروه ماه بانو - ما را بس


۵ نظر:

مش باقر گفت...

ایکاش خدا عوض صد وبیس و چار هزار پیغمبر دوتا پیغمبر با این قیافه و صدا میفرستاد بجون خودش من تا اخر غمر همه نمازامو میخوندم وای که چقده هم قشنگن هم خوب میخونن

م- ت اخلاقی گفت...

با درود،

شما فکر میکنید در جدال میان این نیروها و صداها با صداو نیروی جانوران پشمالود حاکم بر ایران وباصدا ونیروی در جوهر ارتجاعی به ظاهر مترقی غیر حاکم تشنه قدرت که هر دو غرق در منجلاب خرافه و کثافتشان بسر می برند، نهایتا کدام پیروز میشوند؟

نه ارتجاع حاکم ونه ارتجاع تشنه به قدرت .چرا که هر دو از یک آبشخور می نوشند.

شکاک گفت...

درد و بلای اینها بخورد توی سر تما آن اخوندهای بیشرف من تعجب میکنم خدائی که چنین موجوداتی را خلق کرد چه شد که دست به خلقت کیافتهائی مثل آخوندها زد

jahandid گفت...

با درود،
استاد مَجِيد درخشانى يك كار بسيار زيبايى كرده است. او با اميختن چندين عنصر زيبايى با هم سعى در خلق كردن پديده اى نموده است كه داراى نيرويى ست كه مژده اور شادى در اعماق وجود ادمى ست. نيروهايى كه او در اين مجموعه گرد هم اورده تمامن داراى عنصر "زيبايى" هستند. او نواى موسيقى را به شيوه بسيار زيبايى با بكار گيرى سازهاى سنتى ما خيلى خوب و ماهرانه دلنشين ساخته است. اجراهاى او عمومن مخلوطى از موسيقى و خاطرات زيبايى ست كه همراه ان در ادمى بوده و دوباره با شكلى نو زنده تر از قبل سر بر مياورد. كروهى كه او گرد اورده تمامن از چهرهاى جوان و بسيار زيبا هستند. در بخش بانوان اين گروه ادمى ميبيند كه ان زيبايهايى كه در زنان اين سرزمين زبان زد دنيا ميباشد گلچينى فوق العاده را گرداورى كرده است. بانوانى همچون مهديه محمدخانى و سحر محمدى كه دو خواننده خوش صدا و خوش رخسار گروهند. و ساير نوازندگان گروه كه همگى وجوه مشتركشان خوش نواختن و خوش رويى ست. در بخش مردان نيز با اين ويژگى روبرو ميشويم. اين ابتكار استاد درخشانى داراى يك محور اصلى ست و ان اينكه تمام كارها بايد داراى مخرج مشتركى كه پديده زيبايى ست باشند. چهره واقعى هنر در اين ابتكار زيبا لشگرى شده كه بر مغز و قلب سياه غم و اندوه ميتازد و ادمى را با سرشار كردن از نيروى مثبت به دنياى واقعى برميگرداند و مزه شيرين زندگى در زيبايى ها را در كام ادمى جاى ميده. باشد كه اين لشگر زيبايى ها در جنگ عليه غمها و زشتى هاى اين دوران سياه تاريخ ميهنمان نورافشان اميد وشادى براى همه هم ميهنان باشند. هميشه زيبايى بر زشتى پيروز خواهد شد.

فارس آذری دوست گفت...

هم زبان آذری زیباست و هم زنان و مردان آذری درود بر اذری ها