دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۵ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

نامه‌ی طبرزدی خطاب به فدریکا موگرینی حشمت اله طبرزدی

آری شما پا به سرزمینی گذاشته‌اید که در قرن ۲۱ توسط روحانیان سیاسی، به شیوه‌ی قرون‌وسطایی اداره می‌شود و زنان را نصف مردان به‌حساب آورده و تبعیض‌های گوناگون، مذهبی، جنسیتی، قومی و صنفی برقرار است. من در شگفتم ملل مدعی حقوق بشر و تمدن با چنین حکومتی چگونه به معامله‌های پرسود می‌پردازند!؟ ادامه‌ی مطلب...

۱ نظر:

ناشناس گفت...

یکی نیست از این آقای تبرزدی بپرسد جناب دبیر خیلی دمکرات حزب دمراتیک چه و چه خوب اگر این رژیم قرون وسطایی است چرا می روید به عاملانش رای می دهید تا آنها هم همین را به امثال همین خانم موگرینی نشان بدهند که بله ببینید ما چقدر سوپر دمکرات هستیم که همه حتی زندانیان سیاسی مان هم در انتخاباتمان شرکت می کنند.
حکایت شما جناب دبیر خیلی دمکرات حکایت همان شعر از ماست که بر ماست است
چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید
گفتا ز چه نالیم که از ماست که بر ماست

دمکرات و آزادیخواه این ملت شما هستید بقول میرزاده عشقی
به چنین مملکت و بوم و برش باید ...

رویا اسفندیاری