دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۵ فروردین ۲۴, سه‌شنبه

خواندنی

۲ نظر:

ناشناس گفت...

روزنامه جوان خطاب به کروبی:
اگر در آن دوران طلايی بوديد، با چند کلمه فرمان همه‌تان را آويزان می‌کردند
نامه‌ی مهدی کروبی به حسن روحانی در فضای مجازی و غیر مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت. روزنامه‌ی جوان وابسته به سپاه پاسداران در نوشته‌ای با عنوان «حصر ارزش، حصر ضد ارزش! آقاي کروبی!» به قلم محمدرضا کائینی در پاسخ به کروبی نوشت:
«شما به همان دليل يا مصلحتی در حصر هستيد و محاکمه هم نمی‌شويد که در «دوران طلايی امام» آيات شريعتمداری، قمی، روحانی و... الخ محاکمه نشدند و در حصر ماندند... نامه‌پراکنيی‌های شما هم به همان دليل ديده و مسموع نخواهد شد، که نامه‌های آن‌ها نشد...
به‌راستی شما و آقای موسوی در آن دوره درباره پديده «حصر» چگونه می‌انديشيديد؟ اگر شما يادتان نيست، من به خوبی به ياد دارم که کتک‌کاری خود با طرفداران آقای شريعتمداريی در مراسم ترحيم مرحوم اثنی‌عشری را با افتخار تعريف می‌کرديد و از بابت همان دعوا، به آلاف و الوف رسيديد! من يادم هست که در سخنرانی پيش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، بازرگان و دوستانش را به باد ناسزا گرفتيد که چرا خبرنگاران رسانه‌ها را برای مصاحبه به منزل آقای شريعتمداری می‌بردند؟ مگر مردم مسخره شما هستند که يک روز حصر را ارزش و روز ديگر ضدارزش می‌خوانيد؟
مگر شما علاقه‌مند به بازگشت به دوران طلايی امام راحل نيستيد؟ مگر به دريافت ده‌ها سمت از ايشان افتخار نمی‌کنيد؟ امروز نظام جمهوری اسلامی شما را به همان دوران بازگردانده و تنها چشمه کوچکي از نحوه مواجهه با شوريدگان بر نظام در آن دوران را، به شما نشان داده است...
باز خدا پدر اين «سيد» را بيامرزد که نجيبانه تنها شما را «نانجيب» می‌خواند، اگر در آن دوران طلايی بوديد، با چند کلمه فرمان همه‌تان را آويزان می‌کردند.» محمد رضا

jahandid گفت...

با درود،
"دوران طلايى خمينى"!!!
گوياترين بيانى كه ماهيت استمرار طلبان را تا عميق ترين نقطه وجودشان افشا ميكند همين يك جمله است. رژيمى كه بنيان انرا يكى از خونخوار ترين هيولا هاى قرن نهاده است چگونه ميتواند دوران ان هيولاى وحشى ادمخوار را طلايى رنگ كند و انرا مبناى وجودى و حركت خودش قرار دهد؟!!! چطور ميشود فتواى كشتار، تجاوز، خون كشى قبل از اعدام، اعدام كودكان خرد سال، شكنجه هاى غير قابل تصور، اعدامهاى خيابانى، غارت و چپاول هست و نيست مردم، جنگ خانمان سوز و ميليونها خسارتهاى انسانى ان، كشتار هزاران اسير بى دفاع در مدتى كوتاه و ليستى بى پايان از بدبختيهاى بيشمار را "دوران طلايى" ناميد؟!!! اين فقط از موجوداتى كه از جنس خود ان هيولاى وحشى هستند، برميايد، فقط يك اخوند خمينى گونه ميتواند يك چنين بى شرمى را بعنوان هدف سياسى خودش قرار دهد. هر چقدر ادمى ميخواهد كسانى را كه تحت ظلم و ستم اخوندى قرار گرفته اند را به نوعى مورد حمايت قرار دهد، ميبيند كه براى اين كار خيلى خيلى بايد دندان به روى جيگر بفشارد انقدر زياد كه شايد در توان يك ازاديخواه نباشد!
باز با اين حال اميدوارم كه هر چقدر كه جا دارد كروبى بتواند در مقابل ديگر وحوش جانى بايستد و تا جايى كه ميشود پنجه به صورت اين جانيان وحشى بكشد.