دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۷, دوشنبه

آیت الله عبد الکریم حائری : بعد از ظهور هر مومن پنچ یا بیشتر کنیز و برده جنسی خواهد داشت

(فیلم سخنان ایت الله در این مورد)آیت الله عبد الکریم حائری : بعد از ظهور هر مومن پنچ یا بیشتر کنیز و برده جنسی خواهد داشت.این سخنان باآن لبخند مهوعی که هنگام گفتن چنین سخنانی بر چهره این مرد شهوتران می نشیند ، شنونده را از هرچه روحانی و دینمدار و دین فروش است بیزار می کند آیت الله حائری ، مدیر حوزه علمیه کربلا در درس روزانه خود بیانات مهوعی به شرح زیر مطرح کرده است : بعد از ظهور » آقا » مردم و ملت هایی که با وی بجنگند و از طرف ما فتح شوند ، مردان این ملت ها برده ما و زنانشان ، کنیز جنسی ما خواهند بود ، هر مومن می تواند ، سه ، پنج یا بیشتر کنیز داشته باشد . می تواند با آنان بدون قرار داد ازدواج سکس داشته باشد . می تواند کنیزان خود را در اختیار مهمانان خود قرار دهد . اگر فردی متا هل است و نمی تواند کنیز داشته باشد ، به خانه کسی برود که کنیز دارد و در آنجا یک یا دو ساعت با کنیزان وی رابطه جنسی داشته باشد . هر مومن حق دارد کنیزان خود را به فرد سوم برای مدت معینی اجاره دهد . این سخنان باآن لبخند مهوعی که هنگام گفتن چنین سخنانی بر چهره این مرد شهوتران می نشیند ، شنونده را از هرچه روحانی و دینمدار و دین فروش است بیزار می کند

به نظر می رسد با توجه به بر خورد های غیر انسانی و زشتی که اعضا ی » داعش » با زنان و دختران ایزدی می کنند ، این آ یت الله کثیف می خواهد به هواداران خود مژده بدهد که لازم نیست سنی باشند تا از چنین امکاناتی بر خوردار باشند شیعیان نیز مانند » داعشی ها » حق دارند زنان به اسیری گرفته شده را بعنوان برده جنسی مورد سوء استفاده قرار دهند . اما این عقیده را در پوشش بعد از ظهور بیان می کند . شرم وننگ بر این برداشت از آن دین باد .

۶ نظر:

ک. چوزنده گفت...

عجب دیوثی است!!!!!!

جواد گفت...

حیوان رذل همون لباس برازنده اش هست. لباس حیوانیت و رذالت

نایب پنجم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف گفت...

نقل است از ابوجعفر و او به نقل از ابو باقر نقل میکند از جدم شنیدم و او نیز از جد خود شنیده و جد او ازجد خود شنیده که در ظهور حضرت خداوند تمام قوم لوط را در رکابش حاضر میفرماید و بهر پنجاه تن مرد از قوم لوط یک آخوند را میسپارد و امر میکند که هر تن از قوم لوط سه قوری چای زنجبیل همراه با پنجاه بسته ویاگرای مخصوص بخورد و سپس بلائی بر سر تمام اینها در آورند که در تاریخ بیادگار بماند و بطور خاص کنده این ایه الله مادر... را پانصد تن از قوم لوط خواهند کشید و چنان لی لی به لالای مبارکش نهند که فریاد یا جدا یا جدای این قرمساق تا فلک هشتم برسد و فریاد رسی نباشد

ناشناس گفت...

عج الله تعالی فراراً فرجا:
بارک اله به اون حضرت آفا آتو اله، ایوالله قربون عمه ت بری و چه خوب شد راز ظهور رو برای مومنین شیعه فاش کردی. حالا دیگه اونا شب رو برای ظهور راحت سر به بالین میزارند و میخوابند. حالا دیگه بلا نسبت خیلی ها، مومنون با سخاوت و خَیر و دست به تنبون برای غلام و کنیزاشون فکر جا و مکان میشن و درست و حسابی براشون برنامه ریزی میکنند.
ولی راستی جرا این راز رو نگفتی که امامتون از حالا یه دفتر زیر بغل گرفته تا بیاد و هر که رو دوست داشت وارد لیست پر برکت غلام و کنیزا ثبت کنه.
به نظر میآد امام جونمون فقط برای همون چند سیر گوشت ظهور میکنه. بابا این که اینهمه معطلی و تو صف ظهور وایسادن احتیاج نداشت.
فراراً فرجا

ملا باشی گفت...

و در خبر است که چون امام بزرگوار ظهور کند سر بز و قوچ و کرگدن بسیار گران شود و هم قیمت طلا شود چون امام غایب همه را برای استعمال به علمای دین لازم دارد و فرشتگان در شیپور بدمند که هرکه بز یا قوچ یا گاو شاخدار دارد بشتابد و در این کار ثواب شرکت کند وصحنه غریبی خواهد شد

کامران گفت...

باید به مرده و زنده این ملاهای بیشرف با این افکار تف کرد چه نجاستهائی واقعا بی نظیرند