دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۸ مهر ۱, دوشنبه

برای اندیشیدن


۵ نظر:

jahandid گفت...

با درود به ازاديخواهان و ايران دوستان عزيز،

چندى پيش بود كه تعدادى از كاربران در فيس بوك طى يك "خبر فورى" بمناسبت ماه رمضان خواهان ثوابى بزرگ شده بودند. داستان از اين قرار بود كه اين كاربران خواهان كمك به خريد بليط هاى يك طرفه براى اخوندها شده بودند. اعلاميه نوشته بود كه "براى ارسال هر چه بيشتره اخوندها به بهشت وعده داده شده شان، روزانه از يك اخوند تا هر چندتايى كه وسعتان اجازه ميده را براى رفتن به بهشت وعده داده شده يارى كنيد. ثواب ان از هزار ماه روزه نيز بيشتر است!"

وقتى اين عكس اين دوتا دايناسور را ديدم، واقعن به اين فكر افتادم كه چه كمك بزرگى به اين اخوندا خواهد بود كه از رنج كنترل ادرار و ديگر رنج هاى جسمانى در جاهاى ديگرشان انها را رها خواهند كرد و چه سعادت بزرگى را نسيب شان ميكنند وقتى كه انها در اسرع وقت ادارى بصورت رايگان به بهشتى كه خودشان وعده انرا به همه ميدهند، گسيلشان دارن! راستى چرا كه نه؟! اين اخوندا براستى اين حق را بر گردن تمام ايرانيان شريف دارند كه اين لطف بى دريغ را در حقشان بكنند. انها خودشان ضامن خودشان هستند كه بدون شك وارد ان بهشت وعده داده شده خواهند شد پس يا على!

اميد ان است كه هر ايرانى شريف و ازاده دست كم يك اخوند را از محله خودشان به بهشت وعده داده شده گسيل دارد. ثوابش از هزار ماه روزه رمضان بيشتر است. باعث شادى و شور و شعف همگان خواهند شد. خمينى هم از تنهايى در خواهد امد!

esmail گفت...

شهریار گرامی
آن اقیانوس را بپاس زحمنی که برای ترجمه این اقیانوس کشیدی به قبر پدر مرحومت پیشکش میکنم که چنین فرزندی را خلق نمود
با درود

ناشناس گفت...

"کنترل ما و میهن ما در دست کسانی
است کنترل ادرار خود را ندارند "
...
این برخورد جهان سوم ی است به مسایل اجتماعی. به مانند اینکه به احمدی نژاد می گفتند "کوتوله" (اگر درست نوشته باشم)
...
مادر من در حال حاضر بیمار است و همین بیماری کنترل ادرار را دارد. چرا باید بیماران را مسخره کرد. جمهوری اسلامی از این طریق موفق بود که دشمنانی به مانند خود افرید. و تعجب می کنم از سرکار که این تیتر را بزرک در سایت پست می کنید.
Neema

esmail گفت...

نیمای گرامب
مشکل بر سر این نیست که کسی به دلایل بیماری و غیره توان کنترل ادرار را ندارد.بحث بر سر ملاها بحث مجاز است و تمثیل این حضرات ممکن است اسفنکترهایشان خوب کار کند ولی بطور سیاسی و اعتقادی چنان ترکمان غریبی زده اند که ملاحظه میکنید
شاعری در اوایل انقلاب چون نمیدانم مرده یا زنده اسمش را نمی برم سروده بود
ریدند به این مملکت این کهنه گدایان
چمبک زده بر سنده خود نوحه سرایان
این شاعر که استادی برجسته ادب و شعر بود حتما میدانست که چه میگوید ئو نظرش استفاده از مجاز بود
در هر حال اگر باعث ناراحتی سرکار شده میبخشید وبهبود مادر ارجمندتان را آرزو دارم

ناشناس گفت...

کسانی یتوانند به مجاهدین انتقادکنند که به هیج عنوان سردراخورژیم ندارند .رهبران مجاهدین اشتباه زیاد اشته و به نظر من افراد بزدلی هستند ( تاریخ ۲۰ ساله اخیرشان نشان از بزدلی خودخواهی شان دارد) اما اینکه هر بی بته ای دهن گشادش را بازکند چندان منصفانه نیست .
تنها نان که در میدان و زندان در داخل کشور در رزم و نبردند حق انتقاد به این بوزینگان توجیب ریز را دارند ولاغیر .
آتشفشان خاکزاد