دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۵ مهر ۹, جمعه

انتشار نامه فوق محرمانه آیت الله منتظری خطاب به آیت الله خمینی (اعدام دختران سیزده ساله)

می‎گویند اوضاع جاری زندان اوین و بسیاری از زندانهای شهرستانها از قبیل اعدامهای بی رویه و احیانا بدون حکم قضات شرع یا بدون اطلاع آنها و گاهی به رغم مخالفت با آنها و ناهماهنگی بین دادگاهها و احکام صادره و تاثیر جوها و احساسات و عصبانیتها در احکام صادره و حتی اعدام دختران سیزده چهارده ساله به صرف تندزبانی بدون اینکه اسلحه در دست گرفته یا در تظاهرات شرکت کرده باشند کاملا ناراحت کننده و وحشتناک است، فشارها و تعزیرات و شکنجه های طاقت فرسا رو به افزایش است  ادامه‌ی مطلب...

۲ نظر:

jahandid گفت...

با درود،

هر گاه چنين افشاگريهايى بعد از ٣٥ سال تأخير بيرون ميايند، كارى جز افسوس و غم براى امروز نميكنند. بايد يك جايگزينى باشد كه بتواند از اينها گرزى كوبنده بسازد و بر فرق اين هيولاى وحشى و خونخوار بكوبند. ولى متاسفانه ان محور و ستون همبستگى در اين اب و خاك گم است. انقدر مزدوران استمرار طلب فضاى نااميدى و گمراهى را الوده كرده اند كه نيروى جوان و تأثيرپذير از اين افشاگريها استفاده اى نميبرد. رهايى مردممان ايران زمين در اين است كه فارغ از اختلافات نظرى، براى عملى مشترك حول محور ازادى و قانون گرد هم ايند تا توان از سر راه برداشتن اين ديو ادم خوار اخوند را كه در انها به هزاران شوند ميباشد را بكار اندازند و كار اخوند و تمام جنايتكاران را يك سره كنند. بواقع حيف است كه اين افشاگريها بى ثمر بمانند. بايد براى سرنگون كردن اين هيولاى جانى بكار گرفته شوند. اينها فقط يك خبر روزانه نيستند كه امروز انتنى بشوند و بعد از چند روز دوباره محو شوند. هر يك از اين افشاگريها براى كندن بنيان اخوند سرشار از نيرو هستند.

آذر گفت...

حقیقت اینستکه این رژیم روزهای آخرش را میگذراند و حتی بچه های خودشان هم نغمه مخالف خوانی و بعضاً افشاگری سرداده اند،بهمین دلیل و ترس از جرقه ها ست که وزارت اطلاعات رژیم اینروزها لباس روشنفکری پوشیده وبا توشه مارک زدن و توهین و توجیه جنایات رژیم بعلت تظاهرات ۳۰ خرداد ۶۰ و محو کردن عمق جنایات رژیم و همسو و متهم کردن مخالفان بخصوص مجاهدین ،قصد دارد آب یعنی جریان سرنگونی را از مسیر اصلی منحرف کند و همه را به اتهام کمک کردن به رژیم تحت عنوان نقد به یاس و پاسیویسم و سکوت بکشاند خوشبختانه جرقه ها شروع شده و بزودی آتش میشود و بنیاد این رژیم را از بیخ و بن برمیکند ،رژیم جمهوری اسلامی ایران در موت است و روزها آخرش را میگذراند.