دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۵ شهریور ۲۰, شنبه

http://campaignliberty2013.blogspot.fr/انتقال ساکنان لیبرتی به پایان رسید

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

با دورد به خانم اقبال وتبریک به همه عزیزان ازبند رسته وچه خبردلگشایی، زندان تعطیل شد زندانی که ولی فقیه مغلوب وغالب معماران آن بودنند.ودرود به همه عزیزانی که دراین امرانساندوستانه سهیم بودنند.
سحر-آلبانی

جواد گفت...

پایان داستانسرایی مسخره " لیبرتی پلی بسوی تهران" . آیا مجاهدین اینقدر صداقت دارند که به جمعبندی استراتژی خود بنشینند.

ناشناس گفت...

حالا كمپين خبر رسانى مى تواند كمپين جديد براى انتقال از اروپا به آمريكا، از آلبانى به انگليس و بر عكس و از كره زمين به كره مريخ را ادامه دهد. سنگ مفت و گنجشك مفت.
ستاره

حمید ع گفت...

درود به همه انها که از نجات مجاهدین از جهنم عراق حمایت کردند. ما که یادمان نرفته سالها رجوی به اشرف نشینان میگفت در مقابل نظامیان عراقرشعار بیا بیا بدین و در نتیجه هر کشتار از طرف عراقی چند روز مراسم سخنرانی و قدردانی از شهدا و راه میانداخت، از اینطرف هم مریم بجای درخواست خروج فوری از عراق درخواست شناخته شدن انها به عنوان پناهنده در عراق را میداد و خواستار ورود ارتش امریکا یا کلاه ابی های یو ان برای محافظت از انها بود. هدف نگه داشتن انها در عراق بود تا شاید دری به تخته بخوره یا تغاری بشکنه ماستی بریزه ... و مثلا ارتش ازادی بخش داعش!! بیان اینها را به اشرف برگردونند. دیدید که همه کشک بود و فقط عدهای که جانشان برای ولی فقیه فرقه هیچ ارزشی نداشت کشته شدن. ماندن مجاهدین در راق هیچ منفعتی برای مردم ایران و نجات انها از دست جلادان حاکم نداشت و اینها هیچ نقشی و اثری در تحولات داخل ایران و مبارزه مردم با رژیم نداشتند. امیدی ندارم!! ولی حالا که این سه هزار نفر زنده موندن و مسعود هم که مرده ، شاید با ایجاد شورای رهبری و انتخابات سالانه لاشخورها و مفتخورهای بالا نشین از سازمان کنار گذاشته بشن و سازمان با یک اساسنامه روشن و اعلام اهداف مرحله ای و حسابرسی از مسئولان ،... دمکراتیزه بشه و بتونه وارد مبارزه ازادی خواهی مردم ایران بشه و تاثیر مثبتی در اینده داشته باشه. ولی تا رجوی زدائی نشه و از یک فرقه تبدیل به یک سازمان یا حزب سیاسی نشه هیچ امیدی به اینده روشن برای این فرقه نیست.

حمید ع گفت...

چه خوب که کارخانه شهید سازی رجوی ولی فقیه فرقه که با همکاری جنایتکارانه خامنه ای ولی فقیه جمهوری اسلامی که هر چند وقت در موقع نیاز برای مراسم رجوی شهید تولید میکرد برای همیشه بسته شد.
سازمان مجاهدین سالها پیش در جریان لیست تروریستی به دادگاه انگلیس اعلام کرد که مبارزه مسلحانه را کنار گذاشته و همچنین در هنگام تسلیم به ارتش امریکا قول داد که دیگر دست به سلاح نمیزنند، امیدوارم دیگر برای رجوی شهیدی تولید نشود و کارخانه شهید سازی دیگری درست نشود.

حمید ع گفت...

در ضمن سازمان خبر تخلیه زندان لیبرتی و تکمیل انتقال مجاهدین را با انتشار دو پیام ودیوئی به زبان اینگلیس !!! از طرف محمد محدثین و شاهین قبادی اعلام شد.
چرا اول به زبان انگلیسی و نه فارسی اعلام شد؟ زبان رسمی شورا از فارسی به انگلیسی تقییر کرده؟
چرا در این ودیو ها هر دو با اینکه خبر از پیروزی بزرگ و شکست رژیم و ... را اعلام میکنند اینقدر قیافه غمگین، گرفته و عبوس دارند؟
چرا محدثین که مسئول روابط خارجی سازمان و شورا هست و پیشتر از سی سال در خارج زندگی میکند هنوز نمیتواند درست انگلیسی صحبت کند ، حتی وقتی دارد از روی پیش نویس کنار دوربین میخواند.؟
ایا سازمان توضیحی در مورد استراتژی اعلام شده مجاهدین پیرامون ارتش ازادی، اشرف، عراق کانون مبارزه و.... خواهد داد؟
ایا سازمان و شورا حاضرن در مقابل مردم بطور مستقیم و زنده به سئوالات منتقدین جواب بدهند؟

ناشناس گفت...

قصه اش درازه .. خیلی بودیم کریم آقامونم بود تازه ما تو نخش نبودیم آره نه گاز دنده دم هتل تیرانای آلبانی اومدیم پایین یکی چپ یکی راست یکی بالا یکی پایین پرواز اول بسلامتی خار مریم نشست لول لول شدیم پرواز دوم بسلامتی خارا نشست پاتیل پاتیل شدیم پرواز سوم که نشست گفتیم به سلامتی آق میتی... حالا ما به همه گفتیم زدیم شومام بگین زده آره خوبیت نداره

رو که نیست! تا دیروز هر کی می گفت بیارین بیرون بچه های مردم را او یارو رجوی می گفت اطلاعاتیه حالا تیتر زدن بزرگترین پیروزی ! ای ول بابا ای ول

حسن

آذر گفت...

تبریک به همه برای رهایی همه عزیزان ،خوب است آخرین لیست هم منتشر شود تا از سلامت یاران مطلع شویم.

حمید ع گفت...

اقای یقمائی، شاعر روشنفکر انقلابی ایران! من سه چهار نظر زیر این خبر نوشتم که فحاشی نبود ولی شما سانسور کردید. چون بارها این اتفاق افتاده کاش میشد فهمید چرا؟ بیچاره مردم ایران!!

ناشناس گفت...

امری که نهایتش از سال 2003 مشخص بود؛ یا از بین رفتن برگ برگ حافظه ارزشمند تاریخی سرزمینمون و یا خروج به جایی امنتر و ترجیحاً مکانی آزادتر و نه یه پادگان تازه در آلبانی، بلاخره برخلاف خواست رجوی تاحدودی اتفاق افتاد!

اما رجوی باهاس براستی جواب بده چرا خروج بروبچه ها، "فدیه" های رجوی باشرف چارده سالی با "بیا بیا"، "عاشورا"، "حفظ اموال"، "حمایت چند ملیونی"، "خروج دسته جمعی"، "موسسان" بازی، "چراغ خاموش" بازی و تعهد گرفتن و ... طول کشید و به قیمت جون 130-140 نفری کشته و تعدادی متوفا و ... تموم شد؟!

راستی از اون برگهای زنده حافظه تاریخی سرزمینمون که بیهوده بر زمین زمستون ولایت فقیه و رهبر عقیدتی پرپر شدند و چراییش هم اگه بشه گذشت که نمی شه گذشت! گذشته، بر سر اون هفت نفری که گفته می شد گروگان گرفته شدن، چی اومد؟!

راستی کی جواب همه ظلم و ستم نالازم و نابجایی که بخاطر اعمال دارودسته ... رجوی و ولی فقیه غالب بر این جانهای شیفته آزادی و برابری رفته، رو باید بده؟

راستی حالا دوباره میخواهیم دست روی دست بذاریم و اجازه بدیم "هزار اشرف" اون زن وشوهر باشرف در آلبانی و ... محکم بشه و پا بگیره و بقیه این بروبچه ها توی این پادگانهای جدید هر روز بلاهایی مثل حوض و غسل و جاری و انقلابوندن و تف بارون و فحش بارون و ... توسط عمال ... رجوی سرشون بیاد؟

دوستان، رفقای شفیق پیش از اونکه یه بار دیگه هم بعد از ده سال یادمدون بیفته کمپین و اینجور چیزها لازمه، از همین امروز باید که واسه نجات رفقامون کاری بکنیم. لطفاً تا دوباره به قیمت جون صد/چندصد نفری دیر نشده کاری کنیم!
آی نفرین بر دجال و دجالیت در همه اشکالش!

مخلص همه جانهای شیفته آزادی و برابری،
بر و بچه های اسیر لیبرتی و هزار اشرف یادتون نره!

رفیق سائل.