دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ آبان ۱۹, شنبه

اینان دختران کورش و خواهران ما هستند تحت لوای اسلام و جمهوری اسلام.گسترش روز افزون بازار تن فروشی در ایران

  در اماکن مذهبی مانند اطراف حرم امام رضا، معصومه قم، شاه عبدالعظیم و شاه چراغ که پایگاه آخوندها بود، همواره شماری زنان روسپی و فاحشه نیز در چرخش بودند و برای خود مشتریانی دست و پا می کردند. این گسترش و فراوانی فحشا گری موجب می گردید که طلبه ها و آخوندهای جوان اماکن مذهبی هر زن و دختری را می بینند گمان کند فاحشه است، و از او تقاضای عمل صیغه کنند....ادامه

۷ نظر:

ناشناس گفت...

لعنت بر هرچی اخونده ... از بالاش تا پائینش ... از قرائت ناب محمدیش تا محمدی راستینش .... از اصلاح طلبش تا اصولگراش ... از عمامه سیاهش تا عمامه سفیدش ... لعنت بر همشون و تفکرشون و ایده الوژیشون ...
روز انتقام نزدیکه
خاکزاد

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۱۴ مهر ۱۳۹۷/ ۶ اکتبر دوهزاروهژده/مسعودعالمزاده/پاريس

بـــــده در راه خـــــدا !

ناشناس گفت...

ای مرگ و ننگ و نفرت بر اخوند و ایده الوژی اخوند ... روز انتقام نزدیک است . ظلم نمی ماند ...
خاکزاد

ناشناس گفت...

تو فامیل ما اغلب افرادی که هم ست و سال با مت هستند از جیک و پیک ائمه خبردارن از داستلن کربلا کاملا با جزئیات خبر دارن از اسلام و پیغمبرو امامان خبر دارن و اطلاعات بسیار زیاد تاریخی اما حتی ۵% از ان از تاریخ ایران خبر ندارن و اطلاع ندارن . مثلا اصلا از بایک و یعقوب لیس هیچی بله هیچی نه خوندن و نه شنیدن اما از سرداب اقا امام زملن ! کلی اطلاعات دارن و اصلن تاریخ ایرانو یجورایی تاریخ پیغمبرو ایمه میدونن ...
مشکل کجا بوده ؟
شماره ۲۵۵

ناشناس گفت...

به دوست خارجیم گفتم یه آلترناتیو داریم که میگه وحدت یعنی همه بیان زیر هژمونی من ! جالبه دوست خارجیم که هیچگونه اطلاعی از کم و کیف این آلترناتیو نداشت خیلی ساده گفت : این آلترناتیو نیس بلکه یه گروه قدرت طلبه ! و تغییر رژیم براش وقتی مهمه که خودش جایگزین بشه ! و اگه رژیم عاقل باشه ! میتونه چنین آلترناتیوی رو سالها در جهت بقای خودش حفظ کنه !  چنان زد به خال که کوپ کردم با تعجب گفتم تو که سیاسی نیستی چطوری اینو تشخیص دادی ؟ گفت دقیقا چون سیاسی نیستم چون اگه سیاسی بودم در تعبیر خود ملاحظات دخیل میکردم و به جواب غلط میرسیدم !!! دو روزه گیج و منگم !

خاکزاد

ناشناس گفت...

خیلی جالب بود. منم گیج و منگم الان. مرسی

ناشناس گفت...

برای اینکه تحلیل صحیحی از جایگاه اقای رضا پهلوی ارائه کنیم و کمتر به لجن پراکنی و هذیان و حسادت ورزی و تعصب و کینه و ژست سیاسی ادبیات  دهه ۴۰ بیافتیم لازم است اشاره ای به جایگاه اپوزوسیون بیافکنیم :

اصلاح طلب بدلیل ۴۰ سال همزیستی مسالمت امیز و گاها توام با تنش درون حکومتی هیچ جایگاه معتبری در بین مردم ندارد وحتی لایه های چپ ان امروز از جریان اصلاح طلبی مرسوم فاصله گرفته و بهاء میپردازند مانند فرشید هکی و نظائر ان که ناجوانمردانه توسط حاکمیت به قتل میرسند و اصلاح طلبان نیز صدایشان درنمیاید و بی جهت نیست که شعار اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا از سوی مردم عاصی سرداده میشود .

اپوزوسیونهای قلابی در خارجه نیز به نحوی از انحاء در تندپیچ های اعتراضی - اجتماعی بصورت پیچیده و عوام فریبانه به سمت رژیم غش میکنند ( با بهانه های سوریه ای شدن و از این گونه لاطائلات )

اپوزوسیون مجاهدین که موجودیت ان همانند چریکهای فدایی حاصل شرایط جهانی دهه ۴۰ بوده است و با شعارهای ضدامپریالیستی و ارمانخواهی دهه ۴۰ تاسیس شده بودند امروز به لحاظ سیاسی یا در آغوش ارتجاع حاکم بر ایران هستند ( مانند حزب توده و اکثریت ) ویا مانند مجاهدین در آغوش امپریالیسم و ارتجاع منطقه ( از انجا که ارتجاع یک پدیده مآلا جهانی و دارای ساختار ایده الوژیکی مشترک است لذا در خدمت این یا ان بخش از ارتجاع بودن هرگز هویت را عوض نمیکند و بقول معروف ارتجاع ارتجاع است ) نام های متفاوت و مواضع مختلف هیچ چیزرا تغییر نمیدهد .

جانباختگان دهه ۶۰ که با ارمان ضد امپریالیستی جوخه های تیرباران و طناب های دار را بوسه زدند بهیچوجه به مجاهدین فعلی که همچون گربه دست اموز امپریالیسم و ارتجاع منطقه اند نمیچسبند ... با هزارمن سریش هم نمیچسبند ! شرایط تغییر کرده است ... ۴۰ سال گذشته است ... بنابراین اپوزوسیون مجاهدین بهیچوجه در جامعه امروز ایران طرفدار و اقبالی ندارد . از ۶ دی ماه صدها فقره تظاهرات و اعتصابات در بیش از ۱۴۰ شهر برگذارشده اما دریغ از یک شعار به نفع مجاهدین و یا حزب توده ویا اکثریت  !  چرا ؟ چون امروز پایگاه اجتماعی ندارند .

بنابراین گروههای دهه ۴۰ که شوروی سابق را سوسیالیستی میدانستند و برای فیدل کاسترو پیراهن پاره میکردند حتی ذره ای در طیف جوانان ایران اعم از تحصیلکرده و تحصیل نکرده اعتباری ندارند و اتفاقا دافعه دارند !

ساختار تشکیلاتی مجاهدین ( اینکه یکنفررا ملکه کنند و بقیه را سرباز ملکه کنند که از صبح تا شام رهبر رهبر رهبر کنند و روسری سفت کنند و عکس و پوستر به خودشون بچسبونندو در ولایت عقیدتی ذوب بشوند و چاپلوس رهبر باشند و جاسوس دوستانشان و هزار گند و گوه دیگر ..... بهیچوجه با اندیشه جوانان امروز ایران جاذبه ای ندارد که اتفاقا دافعه دارد . امروز جریانات ایده الوژیک در جامعه ایران دافعه داشته و مورد تنفر عموم است . حتی اکثریت خانواده جانباختگان علاقه ای به جریانات ایده الوژیک ندارند ... بابا ! ۴۰ سال گذشته و دنیا و ارمانها تغییر کرده است . امروز امثال فیدل کاسترو مورد نفرت هستند درحالیکه ۴۰ سال پیش مورد تقدیر بودند !

واقعیت جامعه ایران گرایش به سمت هویت ایرانی است و طبعا اقای رضا پهلوی با طرز فکرش مورد علاقه جوانان واین خارج از اراده من و تو یک واقعیت است ...

اگر خودتوهم بکشی این یک واقعیت است .

رژیم از همین نقطه میترسد ولذا همه تبلیغات خودرا بر علیه هویت ایرانی بصورت نفی کوروش بکارگرفته است . رژیم خوب میداند که گرایش جوانان به کوروش یعنی نفی اسلام و بازگشت به فرهنگ ایرانی و نماد ان امروز رضا پهلوی است .

امروز دختران خیابان انقلاب یک پدیده مبارز است با شهامتی بیشتر از یک چریک و چنین نسلی طبعا اقای رضاپهلوی را میپذیرد ونه امثال فرخ نگهدار ویا مسعودرجوی را و نه امثال عطااله مهاجرانی و یا پیروان شریعتی را ونه امثال مطهری ها را ... این یک حقیقت است . گوشهایتان را بازکنید و چشمهایتان را بشویید و مغزهایتان را از فرمول های اپورتونیستی دهه ۴۰ خالی کنید ! نستالوژی کهنه ره به جایی نمیبرد !

امروز نظام اخوندی از اعتراض جوانان دختروپسر جان به لب شده و چون بید در مقابل طوفان به لرزه درامده است ...

فساد و غارت و دزدی و شعارهای پوشال و رهبربازی و ایده

 الوژی  کار رژیم را ساخته است  و کارش روبه اتمام است و نفس های اخر را میکشد .

جوانان پیروز خواهند شد و این نتیجه محتوم است .



خاکزاد ( مجاهدسابق)