دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۵ آذر ۲۷, شنبه

بر تعداد امامزاده ها، این بار زنده!! افزوده شد

گزیده ای از سخنان علم الهدی: از آن‌ جایی که مقام رهبری امام است، ائمه جمعه هر شهر در نقش امام‌زاده زنده آن شهر هستن
شرق : هر جمعه که پشت تریبون می‌رود تا خطیب نماز جمعه مشهد شود، کاربران تويیتر بی‌درنگ فعال می‌شوند و سخنانش را لحظه‌به‌لحظه تويیت می‌کنند. او صریح است،  ادبیاتش بی‌رودربایستی است و هرجا که لازم باشد در دفاع از آنچه بدان باور دارد، از نواختن مخالفانش با ادبيات گزنده ابايي ندارد. عقب‌نشینی هم نمی‌‌کند و محکم و بی‌تعارف به مخالفانش مي‌تازد. او «احمد علم‌الهدی» است، نماينده ولي‌فقيه در استان
خراسان رضوي و امام‌جمعه مشهد كه همواره مواضعش را با صدایی رسا اعلام می‌کند. در این گزارش نگاهی انداخته‌ایم به کارنامه خبری و رسانه‌ای او.

بهانه:
هر حرکتی را به فدرال‌سازی و خودمختاری مشهد نسبت می‌دهند
احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه اخیر- ٢٦ آذر- مشهد که در حرم امام رضا برگزار شد، گفت: «... جریان‌های سیاسی سکولار که در موقعیت‌های مختلف دم از گذران زندگانی روزمره مردم می‌زنند و مقدسات دینی و ارزش‌های دینی را در مقام پایمال‌کردن هستند و هر حرکتی در ترویج ارزش‌های دینی را به فدرال‌سازی مشهد، خودمختارسازی یا حرکت‌های زورمندانه نسبت می‌دهند... ساختارشکنی و هنجارشکنی تحت عنوان آزادی بیان، توطئه استکباری در داخل کشور است». سخنان او واکنشی است به انتقاد‌هاي صاحب‌نظران و تحلیلگران سیاسی که لغو کنسرت‌ها و ممنوعیت برگزاری سخنرانی برخی چهره‌های اصلاح‌طلب و منتقد را در مشهد اقدامی نوظهور و در جهت خود‌مختاری استان خراسان رضوی تعبیر می‌کنند.


مواضع:
اين مردم با سينه‌ خشك به استقبال گلوله داغ رفتند، قطره‌قطره خون خود را دادند تا ولايت فقيه را حاكم كردند، آن‌وقت يك مشت بزغاله گوساله بيايند در مقابل چشم مردم به اصل ولايت فقيه توهين كنند؟/ خبرگزاری ایسنا، دی ٨٨.

زبان انگلیسی نه‌تنها زبان علم نیست، بلکه زبان کلک است.
/
خبرگزاری رسا، اردیبهشت ٩٥.

 
اگر مرغ در دسترس نيست آن را با يك ماده پروتئيني ديگر جايگزين كنيد. مشهدي‌ها مگر اشكنه پيازداغ را يادتان رفته و آن زندگي را فراموش كرده‌ايد./ خبرگزاری ایسنا، مرداد ٩١
ترویج بدحجابی برای این است که ببرند و بدزند./ سایت خبری انتخاب، اردیبهشت ٩٤.

در شهر امام رضا نمی‌شود کنسرت برگزار کرد و دیگر نباید سر این موضوع با مردم یا برخی مسئولان کوته‌فکر چانه‌زنی کرد؛ شما اگر کنسرت می‌خواهی جای دیگری زندگی کن، چرا باید یک شهر زیارتی را انتخاب کنید؟/ خبرگزاری ایسنا، مرداد ٩٥.

وقتی در کلاس درس، پسری کنار دختری بنشیند و بوی عطر دختر در بینی پسر بپیچد، معلم چگونه می‌تواند از این دو جوان انسان بسازد... بی‌حجابی آپارتاید جنسی است نه حجاب./ سایت خبری انتخاب، اردیبهشت ٩٥.

آن زن و دختری که خدا و قرآن و معاد را هم قبول دارد؛ اما حجاب را از دست داده و آرایش کرده و با موی پریشان مقابل مرد نامحرم ظاهر شده، علاوه بر اینکه خودش گناه کرده، ابزاری برای وادارکردن حداقل صد نفر دیگر به کار حرام می‌شود، از‌این‌رو این گناه از بدترین گناهان است./ ایسنا، فروردین ٩٥.

 
آیا قیام مردمی مسجد جامع گوهرشاد ارزش این را ندارد که گشت ارشاد راه‌اندازی شده و با کمک بسیج با بی‌حجابی مبارزه کنند تا بی‌حجابی ریشه‌کن شود؟ آمران به معروف در مقابل توهین‌ها عقب‌نشینی نکنند./ خبرگزاري مهر، تیر ٩٥.

از آن‌ جایی که مقام معظم رهبری امام است، ائمه جمعه هر شهر در نقش امام‌زاده زنده آن شهر هستند و بقعه و بارگاه هم همان دستگاه نماز جمعه است؛ بنابراین شما باید از امام‌جمعه شهرتان محافظت کنید./ خبرگزاری ایسنا، آبان ٩٤.

دختران و زنان بدحجاب ‌خاك‌ريز دشمن و سرباز پياده‌نظام آمريكا‌ هستند./ خبرگزاری فارس، اردیبهشت ٨٩.






- See more at: http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=121648#sthash.ySLPttU0.dpuf


از آن‌ جایی که مقام معظم رهبری امام است، ائمه جمعه هر شهر در نقش امام‌زاده زنده آن شهر هستند و بقعه و بارگاه هم همان دستگاه نماز جمعه است - See more at: http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=121648#sthash.ySLPttU0.dpuf

هیچ نظری موجود نیست: