دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۵ اسفند ۱۵, یکشنبه

گاردین؛ حرم امام رضا را کردند شهرنو!

گزارش تکان دهنده روزنامه گاردین از بازار سکس توریسم مذهبی در مشهدبه گزارش آسمان دیلی نیوز، روزنامه گاردین با انتشار مقاله‌ای از آنچه بازار پر سود زنان صیغه‌ای برای زائران عراقی در شهر مشهد خوانده است، پرده برداشته و رواج تن فروشی زنان زیر لوای مذهب را از پیامدهای گسترش صنعت گردشگری مذهبی در ایران دانسته است..- ................ادامه

۱ نظر:

همنشین بهار گفت...

سلام بر شما
گزارش گاردین مربوط به حدود ۲ سال پیش(پنج شنبه ۷ ماه می ۲۰۱۵) است و عَلَم کردن آن در شرایط کنونی که پادوهای تیم جنگ افروز ترامپ در آمریکا و تل آویو و ریاض به این در و آن در می‌‌کوبند، قابل تأمل است.
آنهم با دستکاری در عنوان مقاله و گذاشتن عکسی که اصلاً در گاردین نیود.
...
اشتباه نشود رژیم حاکم بر ایران و استبداد و فساد زیر پرده دین امری است جدا، و بغایت محکوم است. اما نباید به دام تبلیغات هخاهای جدید افتاد. نباید اجازه داد امید داناها و امیرعباس فخرآورها به ریش و گیسوی ما بخندند.

https://www.theguardian.com/world/iran-blog/2015/may/07/prayer-food-sex-and-water-parks-in-irans-holy-city-of-mashhad

همنشین