دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۶ فروردین ۳۰, چهارشنبه

تقدیم لیست اسامی و مشخصات بیست هزار شهید راه آزادی توسط مریم رجوی به مک کین!عاطفه اقبال

۱۷ نظر:

ناشناس گفت...

اخوند ها دین فروشی می کنندو اینها خون فروشی. تف بر این همه بی شرمی.

خجل

جواد گفت...

خجالت برای مریم

کوچک مصدقی گفت...

شماها بروید چرتتان را بزنید کسی که در وسط میدان مبارزه است میفهمد چه میکند درود بر مریم رجوی و شهامت این زن شیر دل و مبارز

ضد ملا گفت...

فقط من همین را میفهمم که شرایط جهانی عو ض شده است ومجاهدین خلق خیلی خوب این را درک کرده اند که جز با کمک نیروهای خارجی بخصوص آمریکا این رژیم را نمیشود انداخت اپوزیسیون خارجه هیچ پشمی به کلاهشان نیست داخل هم هیچکس نمی تواند کاری بکند و تنها راه در شرایط جهانی همین راه مجاهدین خلق است امیدوارم موفق بشوند

سیما.ف گفت...

خانم اقبال شما مگر انتظار دیگری داشتید یا چیزی تفاوت نموده است که شما حیرت کرده ای از کوزه همان بیرون میاید که در او هست تعجب ندارد

ناشناس گفت...

مقاله شما را خواندم و گریه کردم
برادر دو شهید راه آزادی

م.ح.فرانسه گفت...

درود بر شما و قلم حق نویس شما بسیار مقاله خوبی بود

مهتاب ایرانی آمریکا گفت...

لطفا قرقر نکنید راه حل بدهید راه حل خانم رجوی این است که دنبال میکند ولی راه حل شما خانم اقبال و چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جواد گفت...

من شخصا با اتحاد تاکتیکی با آمریکا موافقم.ولی این اتحاد و کمک گرفتن از نیروی خارجی وقتی صحیح و اصولی است که پشتوانه ی یک استراتژی مشخص ملی و مردمی باشد. استراتژیی که سازمان مجاهدین هیچگاه نخواسته و نتوانسته که آن را روشن کند.
حتی با فرض چنین استراتژیی کمک گرفتن از نیروی خارجی و دنیای سرمایه داری در حد کمک تاکتیکی است. اهدای لیست شهدا که جلوتر از آن توسط مسعود رجوی به امام حسین و امام زمان انجام شده بود به این عمل بار ایدیولوژیک و معنایی بسیار بالایی داده است به طوری که هر گونه کپی برداری از این عمل خواه ناخواه چه مریم رجوی و مجاهدین بخواهند و چه نخواهند چه بفهمند و چه نفهمند همان بار ایدیولوژیک را دارد. اگر مسعود رجوی این اکتها را انجام نداده بود تقدیم لیست شهدا در چارچوب افشاگری رژیم و تبلیغات بخوبی قابل تبیین بود ولی الان اساسا چنین نیست.
فقط وفقط یک فضاحت اخلاقی و اصرار بر سقوط است.

ناشناس گفت...

سلام ضد ملا. چیز زیادی عوض نشده است. مجاهدین هم چیز جدیدی یاد نگرفته اند. یک زمانی صدام بود. بعد هم بوش و حالا هم مک کین. چیز جدیدی نیست. فقط ادم ها عوض شده اند. روش مزدوری همان است که بود.

علامت سوال

ناشناس گفت...

حمید :‌
عاطفه اقبال بجای اینکه زحماتی را که کشیده و آخرین سریع از پناهجویان را که با کمپین خودش به خارج آورده را بگه چی شد و کجا رفتند و چه جوری و با چه زحماتی کمپینش توانست با هزینه گزاف آنها را از جهنم عراق بیرون بیاورد بیخودی مثل ایرج مصداقی وارث شهدا شده بالاخره مجاهدین توانستند همان میزان اسامی شهدا را جمع آوری کنن بقیه را بهتر است کمپین شما دنبال کند و خودتان هم وارثش آن باشید مجاهدین کسی را ندارند و اصلا کسی با آنها نیست که بخواهند لیست را زیاد کنند خانم اقبال بالاغیرتا دست بالا زده و الان بهترین شرایط است که شما با هوادارانتان لیست بقیه شهدا را گیر بیاورید حتما همه از شما تشکر میکنند اینقدر مفت خوری دیگه نکنید شما که ماشاءالله تو کمپین قبلی تان موفق و سربلند بیرون آمدید والان هم که ماشا‌‌ء‌الله همه نوع فعال سیاسی ضد رژیم هم دارید مثلا حقوقدان مثل آقای روحانی که نمونه تاریخ است - نویسنده و محقق مثل ایرج مصداقی که همه چیز میفهمه شما هم که ماشاءالله هزار ماشا‌‌‌ءالله با کمپینتان این همه انسان را نجات دادید سری آخر کسانی را که در عراق سرگردان بودند را آوردید خوب با همانها فعالیتهای سیاسی خودتان را بکنید و برای سرنگونی رژیم تلاش کنید حتما که موفق میشوید منتظر هستیم که کمپین شما اسامی بقیه شهدا را بدست بیاورید و مطمئن باشید کسی ایراد که هیچ بلکه تشویقتان هم خواهند کرد حتما از تلویزیون میهن که بیننده زیاد دارد کمک بگیرید واقعا حیف خانم اقبال با توانمندی تان اینهمه شکم سیری برخورد میکنند هوادارانتان منتظر راه انداختن کمپین شما هستند خواهش میکنم برای افشای رئیسی هم شده اینکار را بکنید .

کوچک مصدقی گفت...

از واکنش ملاهای بیشرف مشخص است کارخانم مریم رجوی بسیار درست بوده و مثل شغال ترسیده اند حالا جیغ و داد بکنید بروید این لینک را ببینید
http://www.bbc.com/persian/iran-39622851

میرزا بزرگ گفت...

ناکوچک لامصدقی خوب یمرتبه بگویند بابا مت مخلص آمریکائیم و اصلا قبلا غلط کردیم گفتیم جهانخوار و امپریالیسم مشکل بشریت هست و خیال خودشان و همه را راحت کنند

محمود .ک گفت...

درود عاطفه خانم کیف کردم دستت درد نکند

ناشناس گفت...

SALAH MAMLEKAT KISH KOSRAVAN DANAND BEH MAN VA SHOMA CHEH
KASTEH AZ SYASAT

ناشناس گفت...

حمید از نطر شما فقط کسی می تواند به کسی انتقاد کند که خودش بیشتر از او فعال باشد؟ این طرز فکر مرحوم شیر است. برادر من هر کسی می تواند انتقاد کند و اگر نیرویی واقعا مردمی باشد خودش را ملزم به پاسخ گفتن به ان انتقاد می کند. پاسخ منطقی و مستدل و به دور از فحاشی. تا کسی می گوید دیگر گند نزنید, سریعا پاچه طرف را میگیرید که : خودت چکار کرده ای که به ما انتقاد می کنی؟
"خودم کمتر گند زده ام!". این هم پاسخ شما. خیلی وقتها هیچ کاری نکنی خیلی شرافتمندانه تر است. خانم اقبال یکی از شریفترین زنان ایرانی است که من به وجودش افتخار می کنم. در برابر نامردیها و نابکاریها و تهمت ها وتوطئه های یک فرقه مخرب و منحط و بی پرنسیب ایستاد و خم به ابرو نیاورد و از اصول و پرنسیب هایش کوتاه نیامد. ذوب شدگان در ولایت فقیه مغلوب را به جانش انداختند تا با تهمت و تحقیر و تهدید و توهین او را از پا در بیاورند اما می بیند که رو سیاهی به زغال ماند. انهایی که در البانی هستند, ارام ارام که از فضای فرقه ای فاصله بگیرند و به تاریخ و ارشیو مراجعه کنند, خواهند فهمید چه کسی واقعا تلاش کرد تا نجاتشان بدهد و چه کسی خواهان نابودی انها بود. خواهند فهمید برای چه کسی جانشان مهم بود و برای چه کسی قاب عکس و لیست اسامی شان تا به عنوان شهید به همراه مشتی دلار به جان مک کین تقدیم شوند تا بیاید و عکسی یادکاری با رییس جمهور!!!! بگیرد و به دنیا نشان بدهند که : ما هم هستیم. ما را هم به حساب بیاورید و رژیم هم چند فحش به انها بدهد تا به این و ان نشان بدهند: می بینید چقدر مهم هستیم؟ اگر از بین رفته ایم پس چرا رژیم اینقدر از ما می ترسد؟
می گویند در زمان رضا شاه پاسبانی بود که از اینکه رضا شاه یک روز به او گفته بود: "مادر قحبه" افتخار می کرد و هر جا که می رفت ان را با اب و تاب تعریف می کرد!

خجل

نادر شاه افشار گفت...

بجای این حرفا برید چائیتونو بخورین سرد نشه
درود بر مریم رجوی
درود بر مک کین
درود بر هر کس که میخاد ریشه ملای مادر... رو بکنه