دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۶ خرداد ۱۲, جمعه

قتل بخاطر روزه خواری


عکس ‏‎Rahman Javanmardi‎‏

عبدالحنان يعقوب ٣٣ ساله پناهنده كورد روژآوا در آلمان بخاطر روزه‌​​​​​​​خوارى - سيگار كشيدن - با چاقوى يك پناهنده عرب سورى در اولدنبورگ آلمان از پا درآمد‬.
"منبع روداوا

۷ نظر:

ناشناس گفت...

سلام. لطفاً منبع دقیق(اینترنتی) این خبر را بنویسید.
متاسفانه قبح اخبار جعلی ریخته است.
محمد

ناشناس گفت...

سلام بر شما
اینگونه گزارشها، وقتی واقعی است که منابع مستقل آنرا تایید کنند.
با احترام

esmail گفت...

سلام
من روی فیس بوک دیدم بعد منبع فیس را پیدا میکنم و مینویسم ولی شما مگر در جهالت و حماقت امثال این قاتل و صدها نمونه وحشتناکتر در افریقا و پاکستان و عربستان شک داری؟؟؟

esmail گفت...

https://www.facebook.com/rahman.javanmardi?pnref=story
منبع

ناشناس گفت...

سلام اسماعیل عزیز
فیسبوک که منبع نیست. فیسبوک با همه جنبه‌های مثبتی که دارد، آلوده به اخبار جعلی است. خبر به این مهمی را در درجه نخست، «دویچه وله» می‌بایست بدهد نه سایتهای موسوم به روژی کورد و...
هیچکس جانبدار مرتجعین نبوده و نیست. در حماقت و جهالت آنها که کسی تردید ندارد. محمد

محمود گفت...

سلام اسماعیل گرامی
به پاس تلاشهایت (علارغم اینکه پارتی بازی هم میکنی و گاها ازت دلخور میشوم، ولی صداقتت رادر خیلی جاها میستایم) جهت اطلاع این دوستی که به حق در مورد صحت خبر حساسسیتدارند لینک سایت آلمانی را می فرستم.
احتمالا در اینترنت جستجو شود منابع بیشتری هم یافت میشود.
چهت اطلاع دوستمان! سیاست دولت آلمان ایجاد هیجان و التهاب در جامعه نیست و به همین دلیل بخشی از اخباری که از نظر مسئولین انتشارش ضروریتی ندارد و بیشتر باعث التهاب و ناامنی روانی میشود را بایکوت کرده و زیاد حول و حوش آن سرو صدا نمیکنند. اخبار هدفمند منتشر میشوند.
نباید فراموش کرد که خبرهای رسانه ها دستچین شده و برای هدف مشخصی در جهت منافعی است که رسانه ها به آن دلیل فعالیت میکنند و بودجه میگیرند. هیچ رسانه ای در دنیا صرفا جهت اطلاع رسانی بی غرض فعالیت نمیکند. چپ و راست هم ندارد. تمام خبرها و موضوعات مطرح شده بدون تردید در جهت منافع و پیش برد نقطه نظرات صاحب رسانه است.

https://www.nwzonline.de/oldenburg/blaulicht/22-jaehriger-steht-unter-mordverdacht_a_31,3,475611519.html

محمود گفت...

این هم لینک خبر در روزنامه بیلد که یک روزنامه کثیرالانتشار سطحی گرا و هوچی آلمانی است.
به موضوع قتل هم در رابطه با نقض روزه داری بوده اشاره کرده است.

Nach BILD-Informationen sollen die Männer das Opfer beschimpft haben: Der Mann hatte angeblich geraucht und Eis gegessen, was im Fastenmonat „Ramadan“ Muslimen nicht erlaubt ist.

بر اساس اطلاعات بیلد می بایستی مردان به قربانی فحاشی کرده باشند. این مرد سیگار کشیده و بستی خورده، کاری که در زمان روزه که ممنوع است،.


http://www.bild.de/regional/bremen/oldenburg/streit-um-religion-eskaliert-51998850.bild.html