دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۶ آذر ۵, یکشنبه

تفاوت بزرگ امامزاده های راستین و دروغین. اسماعیل وفا یغمائی

لینک بالا را ببینید. نوشته اند یک امامزاده دروغین تخریب شد. بارک الله. اما یک سئوال باقی میماند .تفاوت امامزاده راستین و دروغین چیست؟ امامزاده دروغین چه کاری را نمیکند که امامزاده راستین انجام میدهد. نوشته بودند که چهارده هزار امامزاده در ایران وجود دارد . قرنهاست میلیاردها پول و چندین تن اشک و اه ملت
بپای اینان ریخته است . اما امامزاده ها چه کرده اند؟ هیچ!!. امامزاده ها از جمله زیستگاهها و پرورشگاههای آخوند و خرافات بوده و هستند و کار بزرگشان بدون اینکه خودشان گناهی داشته باشند!!فلج کردن شناخت و ذهن مومنین بوده و هست.  در کتابهای حدیث و روایات مذهبی دهها هزار معجزه به امامان و امامزاده ها نسبت داده شده که بزرگترین اش ماجرای آهوی فراری به حرم امام رضاست که اگر راست باشد ملاها گرفته اند و خورده اندش ! زیرا فایده این کرامات فقط به جیب و شکم ملا میرود.در زلزله اخیر مثلا شاهد بودیم فلان بلوچ فقیر و ستمدیده  نان و ابش را بار کامیون کرد و برای زلزله زدگان کرد آورد ولی صدای خر و پف هزاران امامزاده بلند بود! نه معجزه ای! نه کرامتی! نه لطفی! نه تکانی ! انگار نه انگاردهها هزار نفر کشته و مجروح شده اند .بجاست مومنان کمی بیندیشند و سئوال کنند نخست امامزاده ها چه کاری انجام داده اند و دوم فرق امامزاده راستین و دروغین چیست خواهند دید تقریبا تفاوتی ندارند و در کل باید انصاف داد زیان دروغین ها کمترست چون تعدادشان کمترست و کمتر ملت را میدوشند و خرافه میپراکنند. در مملکت ایران ما با دهها هزار زنده مفتخور یعنی ملاها سر و کار داریم و در کنارشان با هزاران مرده از همین سنخ که ملت را میدوشند و البته چون انها به مال و منال احتیاجی ندارند  ملاها زحمت میکشند و ان را به جیب میزنند!در سرزمین ما بزرگترین معجزه امامزاده ها و بزرگترهاشان تولید و پرورش آخوند و زادن جمهوری اسلامی بوده است و بس در این تردید نکنیم.فاعتبرو یا اولی الابصار!

هیچ نظری موجود نیست: