دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۶ آبان ۱۹, جمعه

توضیح در باره برنامه های تاریخ ایران و اسلام. اسماعیل وفا یغمائی

توضیح در باره برنامه های تاریخ ایران و اسلام
دوستان گرامی
لازم است بدانید برنامه های تاریخ ایران و تطبیق آن با تاریخ اسلام در ایران شامل دو گروه مستقل بدین ترتیب است
گروه نخست: برنامه هائی است که از حدود یکسال و نیم قبل در تلویزیون میهن
شروع شده است ودر گفتگو با آقای سعید بهبهانی هر پنجشنبه از ساعت هفت تا حدود نه شب به وقت اروپا بطور زنده پخش میشود و سپس بر روی یوتیوب قابل دسترسی است. هفتاد برنامه از این مجموعه  تا کنون پخش شده است.
مجموعه دوم
برنامه هائی است که شامل تحقیق و بررسی های من از سال 1368 خورشیدی تا کنون میباشد. بخش اول این مجموعه  شامل تاریخ ایران  تا دوران ساسانیان یعنی دوران ایران قبل از اسلام در سالهای 1372 بصورت برنامه های رادیوئی از رادیو ایرانزمین در پاریس پخش و سپس بصورت نوار کاست منتشر گردید. از دوسال قبل این بخش  به همت دوست گرامی آقای مهدی دربهانی بصورت برنامه های ویدئوئی در آمد و با اضافات و تصحیحات بصورت شصت و یک برنامه تحت عنوان در گذرگاه تاریخ ایران منتشر گردید. این مجموعه هم در بالاترین قسمت وبگاه دریچه زرد و هم در میهن تی وی قابل دسترسی است
در همین مجموعه دوم کتاب دوم از مجموعه دوم، تاریخ ایران پس از اسلام تا پایان دوران پهلوی در دست انتشار است..بیست و یک برنامه از این بخش تا کنون بر روی وبگاه دریچه و میهن تی وی منتشر شده و در یوتیوب قابل دسترسی است. با امید به اینکه با پایان این مجموعه که حاصل حدود سی سال تلاش برای درک درست تاریخ ایران است بتوانیم تصویری روشن و حقیقی از تاریخ ایران داشته باشیم. با سپاس از سعید بهبهانی و مهدی دربهانی و نیز تمام بینندگان و شنوندگان، همسفران شناسای تاریخ.
اسماعیل وفا یغمائی

هیچ نظری موجود نیست: