دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

همنشین بهار. اسماعیل وفا یغمائی.گفت و شنود. انقلاب ایدئولوژیک.کامل بخشهای یک تا بیست و چهار




 
گفت و شنود با اسماعیل وفا یغمائی - انقلاب ایدئولوژیک
از قسمت ۱ تا ۲۴
تأمل در تاریخ علم نشان می‌دهد که پرسش‌های دقیق همواره موجد پاسخ‌های عمیق بوده‌اند و آثار علمی برجسته نیز غالباً در
پی پرسش‌های اساسی به وجود آمده‌اند. کتاب «جمهور» افلاطون که به صورت نقل قول از سقراط تنظیم شده با گفتگو و سیاق پرسش و پاسخ به ثمر رسید. مثنوی معنوی را مولوی، با درخواست و پرسش «حسام‌الدین چلبی» آغاز نمود. «گلشن راز» شیخ محمود شبستری در واقع پاسخ ۱۵ سئوال بود که «امیرحسین حسینی هروی» پرسیده‌است. کتاب ارجمند «المباحثات» حاصل سئوالات شاگردان بوعلی سینا از جمله «بهمنیار» است و مثال در این مورد کم نیست.... امیدوارم ثبت و ضبط اینگونه گفت‌و‌شنود ها بتواند مبارزه علیه فراموشی؛ و کاربرد زبان در گره گشايی فرهنگی و سياسی را، که برآيندی از دوران روشنگری‏ است برجسته کند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلاتا سخنرانی شاعرانه احساسی در بین جوانان پرشور بی اطلاع مطرح شد و تا توانست از جیب گذشتگان ریخت تو جیب م!
فک میکنم اقای همنشین هنوز درجاذبه و دافعه شناوره و این این وضعیت نه بازتاب حقایق بلکه توهمات ایشون هست . مثلا چنان میگه که اقای رجوی یک معلم بود ! یک معلم بود ! و الان مبلغ هست که شنونده واقعا شاخ درمیاره . تا اونجایی که من مطالعه کردم رجوی هیچوقت معلم نبوده و اصولا ادم با نوشتن چهارتا مرثیه و روضه معلم نمیشه . ایشون بنا به شرایطی و شانسی در شرایطی که گنده های سازمان یا در درگیریهای قبل 57 کشته شده بودن یا تغییر ایده الوژی داده بودن ، در غیبت و جدایی انها و کاملا فرصت طلبانه از جان گذشتگی انان تو جیب خودش ریخت و خودشو جاانداخت ومشتی تحریفات از بیوگرافی ناقص و مملو از راست و دروغ کرد تو مغز بی اطلاع مشتی جوان شوریده حال که الان 60 تا 70 ساله اند و با همون مغز !!! صدها مثال در اثبات این ادعا وجود داره . بنابراین اقای همنشین فقط بصورت احساسی شعار میده در حالیکه واقعیات چیز دیگری بوده است .ضمنا این سازمان یک جریان مالی - سیاسی است که با کیش شخصیت یکی دو نفر میچرخه و حساب بنکی هم دست همین یکی دونفره و قدرتشونم از همین مکانیزم هست ولاغیر .

بهرور تبریزی گفت...

درود بر همنشین بهار واقعا این یکاسناد از تاریخ است که چه بر سر این مملکت اورده این خمینی حراملقه و همچنین این مجاهدی که امد ایران را نجاتش دهد ولی چه کره است انشالله خدا کمک میکند