دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۸ اسفند ۴, یکشنبه

به ریشه های ملایان بیندیشیم


۹ نظر:

ناشناس گفت...

تو نميخواد بينديشي، تو برو چارتا قافيه بچسبون بهم در رثاي اوني كه نون شب و كرايه خونه ات رو در حال حاضر ميده. بي خيال انديشيدن، بهت نمياد
مسعود

ناشناس گفت...

اینا انقدر در ولایت مسعود ذوب شدن که حتی اسم مستعارشونم گذاشتن مسعود !!! فکر میکنن با تهمت زدن و تیکه اومدن و شعار تو خالی دادن و بی سندومدرک زرزر کردن چیزی عوض میشه ! به این جماعت باید گفت اگر جنم داری بجای زرزر کردن های پوشالی بلند شو برو ایران پا به پای جوانان معترض با رژیم بجنگ وگرنه از کجا معلوم که مامور وزارت اطلاعات برای تهمت زدن به ازادیخواهان و نجات جمهوری اسلامی به میدان نیامده ای ! خود برادر مسعودشونم غیر مستقیم در خدمت اسلامه ... میگی نه برو فیلم سرداب امام زمونشو نگاه کن !

ناشناس گفت...

واثعا این اقای مسعود باید یک ادم اراده گرای ذهنی باشه تا یک ادم معقول و متطقی . اقای یغمایی ابرو برای اخوند نگذاشته و زیر و رویشان را یکی کرده و ایده الوژی شان را به باد فنا داده ... بعد این اقا مسعود امده میگه کرایه خونه ات را چه کسی میده ؟! ببینید ما با چه احمق های سکتی طرفیم ! رهبر عقیدتیشون مثل سگ التماس میکنه صدامو ببسنه بهش اجازه نمیدن و کارتن کارتن از اطلاعات عراق پول میگیره ولی میشه قهرمان ! بعد این یغمایی که اسلام و اخوند را تاریخا به باد فنا داده میشود قافیه چسبون ! امان از افراد ذهنی و ذوب شده در ولایت .

ناشناس گفت...

فرض کنید ماست سیاه شد و باند رجوی اومد تو ایران " جمهوری اسلامی دموکراتیک " را اعلام کرد ! از فرداش هرکی با این ترکیب انتقاد کنه و قلمی بزنه صاف میره تو لیست رژیم ! کدوم رژیم ؟ اونش دیگه به اقای رجوی مربوطه و به تو ربطی نداره . از فرداش همه مردم موظفند روزی ۱۶ ساعت پای منبر اقای رجوی بنشینند تا ایشون سوره مریم را و سوره بقره را تفسیر کنند ! کار بی کار ! همه مردم باید در ولایت ایشون ذوب بشوند وگرنه رژیمی اند ! نصف بیشتر بودجه مملکت میره برای زرق و برق شوی مهرتابان ! مردم از گرسنگی هلاک بشوند هم مهم نیست بلکه چاپ پوستر مریم از همه چی مهمتر هست ! هرکس هم اعتراض کنه که بابا ننت خوب بابات خوب پوستر میخواهیم چکار ؟ بلافاصله با برچسب رژیمی سر طرفو زیر اب میکنن . گارد میلیشیا درست میکنن و تدریجا تبدیل به سپاه پاسداران میشه برای حفظ رهبر و بیت رهبر و سرکوب مردم بینوا ... در تمام میادین مجسمه رجوی بپا میکنن و مجسمه مهر تایان ! و تلویزیون هم میشود فقط در اختیار مسعود و مریم و روزی صدبار باید بنشینیم سخنرانی این چرثومه ها را تماشا کنیم ... فیلم های سانسور شده هم بخشی از برنامه است . بعد چسباندن عکس مریم و مسعود در هرمکان و خانه و کاشانه و محله و اداره و کارخانه اجباری میشود واگر یک شیرپاک خورده ای هم پیدا بشود و بریند روی عکسها قطعا بعنوان ضدخلق تیرباران میشود . هیچ روزنامه و نشریه ای اجازه چاپ ندارد مگر پراودا ببخشید مگر نشریه مجاهد و انهم بشرطیکه عکی مریم بالاش چاپ بشه . خلاصه جمهوری اسلامی دموکراتیک یعنی همین که گفتم ... جمهوری اسلامیش که معلومه چیه و دموکراتیکشم را خودشون تعریف میکنن ... دموکراتیک یعنی از صبح تا شام اجازه داری نفس بکشی بشرطی که روزی ۱۷ رکعت جلوی پوستر مسعود و مریم خم بشی .
شتر در خواب بیند پنبه دانه ..
ملتی که اخوند رو داره سرنگون میکنه طبعا دوباره دنبال جمهوری اسلامی نمیره چه با دموکراتیک چه بی دموکراتیک .

ناشناس گفت...

جناب یغمائی با ارادت خدمت شما این مسعود بنظرم بیشتر باید اطلاعاتی باشد و میخاد شما را عصبانی کند تا علیه مجاهدین باشید اعتنا به این نوع کثافتا نکنید بزارید عرو تیز بدن
ح. رهبرپور

esmail گفت...

مسعود جان
بظرم ایرج میرزا این شعر را برای پدر بزرگ تو سروده که گویا سروسری هم با هم داشته اند چون ذوق پدر بزرگ را در تو آشکار میبینم در ادامه راه جدت موفق باشی و خیرت برسد

ناشناس گفت...

اقا مسعود ذوب شده در ولایت !
تو عادت کردی که نیاندیشی و حق هم داری چون فردیتی نداری که ... داخل قبر هستی و از داخل قبر با یک نخ وصلی به رهبری عقیدتی و پاتو باید روی پای مریم سفت کنی و اگر غیر از این باشی یا از سپاه هستی یا نظائر ان . ولی تا حالا در لحظه ! اندیشه کردی که این مریم مگه چه کسی است که باید پاتو رو پاش سفت کنی ؟ نکنه عین خانواده عارف از ژن برتر است ؟

ناشناس گفت...

مبارزه با ارتجاع ازمبارزه با ایده الوژی اسلام جدا نبست . غیرازاین پات روی اخوند سفته !
خاکزاد

ناشناس گفت...

مبارزه با کلیت جمهوری اِسلامی از مبارزه با مذهب جدا نیست وگرنه خودمونو علاف مرتجعین کرده ایم و نهایتا تو جیب اونها میریزیم .
حامد