دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ تیر ۵, سه‌شنبه

بوی سقوط نظام بە مشام خودیھا ھم رسیدە!دو نامه رسیده از ایران


بوی سقوط نظام بە مشام خودیھا ھم رسیدە!


فرشته حسینی نماینده مجلس به بيان ساده مشكل اصلى  كشور را به حاكمان گفته است:
راه رفته درست نیست بر ادامه آن اصرار نکنید. شما بخواهید هم نمیتوانید به سرعت شرایط اقتصادی را تغییر دهید. تمام دنیا بر علیه شما است. یک همسایه بی
طمع نمانده که دوست شما باشد.
فشار جهانی روز به روز بیشتر خواهد شد. وضعیت اقتصادی بدتر، لشکر بیکاران انبوه تر، نیروهای بریده از شما بیشتر و به سرنوشت قذافی ها نزدیک تر می شوید! چرا بنام اينكه ميخواهيد آزاد و مستقل باشيد چنان رفتار و سياستى اعمال كرده ايد كه اين همه دشمن در دنيا داشته باشيد كه هم مردم كشور تان شما را قبول نداشته باشند و هم مردمان سايركشورها.
اين چه استقلال و آزادى و رفاه است كه به اميد رسيدن به آن سال ها كشور و ملت را گرفتار سياست خود كرده و همه دنيا را با ما دشمن كرده ايد ولى بعد از چهل سال  هنوز نه تنها هيچ آرامش و آسايشى براى ملت نداشته بلكه روز بروز بدتر و فقر و اختلاف طبقاتى واختلاس بيشتر شده است و ميشود.
مگر كشورهايى كه داراى استقلال و آزادى و رفاه اجتماعى هستند بمانند آلمان و ژاپن و كره و امثال آن،
  آنرا با دشمن تراشى و مرگ بر اين و آن بدست اورده اند؟
اين رفتار و سياست كلان نظام است كه موجب شده است كه اين همه دشمن داشته و هر ناكار آمدى خود را با آن توجيه كنيد.
تیغ و درفش و دشنه و گلوله و سانسور و زندان كه شما در مقابله و كنترل ملت از آن استفاده ميكنيد اگر کار میکرد خیلی ها در بهار عربی خزانشان نمی رسید که در کشتن و به زندان افکندن از شما ناتوان تر نبودند! با ملت خود و دنيا تعامل و گفتگو کنید.
وعده های اغفال كننده و آمار دروغ ندهید سياست جهانى خود را تغيير دهيد ، ملت ایران بزرگ و بالغ است، صدا و سیما چشم در چشم مردم نشود مثل وزیر تبلیغات صدام که تا ثانیه آخر رجز پیروزی میخواند!
آدم های مفت خوار و ریا کار را حذف کنید، همین آدم ها اوضاع اقتصاد و سیاست را به اینجا کشانده اند. همین ها که نظرشان به نظر شما نزدیک تر است و بعد میشوند مثل استخوان در گلوی ملت و حاکمیت.
آقایان برای راه خود چهل سال فرصت داشته اید، اگر نشده دیگر نمی شود! فکر میکنید طی یک سال آینده ،
 ده سال آینده ، چهل سال آینده می شود؟ فکر میکنید چهل سال دیگر می شود مردم را به زور به خانه فرستاد؟اینترنت را قطع کرد؟ شعار داد و شعور را به حاشیه راند؟ اگر می شود بسم الله و اگر نمیشود که هر عقل سلیمی با بررسی شرایط میدانی منطقه ای و جهانی میگوید نمی شود، پس فکر دیگری کنید پیش از آن که کار از کار گذشته باشد.
شاه روزی گفت صدای رعد انقلاب ملت را شنیده است که برق آن پیشتر خرمن حاکمیت را سوزانده بود. بیشتر کمر به ویرانی این کشور  نبندید دلخوش به جنگجویان حزب الله لبنان و حشد الشعبی عراق و حامیان روسی و چینی نباشید.
اینجا ایران است، سوریه نیست. اینجا سرزمین کاوه و  آرش و بابک و یعقوب لیث صفاری و ابومسلم است. اینجا غرور ملی بیداد میکند و وقتی ملت رگ غیرت اش بجنبد دماوند را جا به جا میکند!
جنگل ها را بیابان، رودخانه ها را خشک و دریاچه ها را کویر کردید! دایره ی خودی و غیر خودی را چنان تنگ کردید که کسی کنارتان نمانده. رفیقان ریا کارتان با پینه ی مهر به پیشانی هر روز با چند هزار میلیارد بیشتر رکورد های اختلاس را به سطوح بالاتری می برند.کارخانه ها ورشکسته ،کفگیر ها همه به ته دیگ خورده و دیدید ترامپ برجامتان را که به نرمش و کرشمه قهرمانانه بدست آمده بود بی اعتبار کرد!!!
آقایان محض نجات خودتان هم که شده ریل عوض کنید! این راه بن بست است .این به خیابان آمدن ها واکسن نیست، ایمن نمیشوید. اوضاع خراب است. سال ۸۸ نیست که مردم بروند ده سال بعد بیایند. میلیون میلیون جوان تحصیلکرده بیکار را در پستوی خانه ها محبوس نمی توان کرد..!
نسل اینترنت و ماهواره را نمیتوان با زناکار خواندن نارنگی و ولایی بودن بادمجان توجیه کرد! چهل سال فرصت سوزاندید. دکل دزدیدید،
موی زنان  را مشکل لاینحل کردید، رابطه با دنیا را معضل ناموسی کردید که خودتان هم نتوانید حل کنید، ریا کاری را رواج داده و بر راد مردی خراج سنگین نهادید، دست به دامن جن گیر و رمال و ساحر تا اینجا تاختید ،
اما دیگر بس است..!
کارد به استخوان رسیده است ...
تمام چيزي كه  از حكومت ميشه ديد
خجسته: نام ۳۱ مفسد اقتصادی را به سران سه قوه دادم اما گفتند این اسامی را منتشر نکنید | مسئولان سکوت کرده‌اند تا مردم را عصبانی و به خیابان‌ها بیاورند؟ | تأخیر ۲۰ ماهه در رسیدگی به پرونده بنیاد شهید قابل‌قبول نیست
 خجسته نماینده همدان گفت:
نام ۳۱ مفسد اقتصادی را به سران سه قوه دادم اما گفتند این اسامی را منتشر نکنید
مسئولان سکوت کرده‌اند تا مردم را عصبانی و به خیابان‌ها بیاورند؟
تأخیر ۲۰ ماهه در رسیدگی به پرونده بنیاد شهید قابل‌قبول نیست
پشت پرده مفسدان اقتصادی، مسئولین نظام هستند و مسئولان نظام ۳۱ مفسد اقتصادی را مدیریت می‌کنند.
مگر یک فرد بی‌مسئولیت می‌تواند جزو سران مفاسد اقتصادی باشد و بانک‌ها را غارت کند؟ این افراد با مسئولین نظام ارتباط دارند که می‌توانند بانک‌ها را غارت کنند

پرونده بنیاد شهید و بانک دی ۲۰ ماه است که در دادگاه است و آقای دولت‌آبادی آن را مدیریت می‌کند.
تخلف بانک دی ۵ هزار میلیارد است و ۳۶ مورد در بنیاد شهید است. چرا حرفی نمی‌زنند و آقای دولت‌آبادی این پرونده را نگه‌داشته است؟ ما کارمان را انجام داده‌ایم و منتظر هستیم که جواب بدهند | اعتمادآنلای.

25.06.2018
4 تیرماه 1397
 




خردمند



رضا شاه مردم را پا برهنه تحویل گرفت!

و با کت شلوار و کروات تحویل داد...



آخوندها مردم را با کت و شلوار تحویل گرفتند

پا برهنه و بدون کلیه و کبد و....تحویل میدهند..!!!



خردمند

زمان انقلاب شاه جنایات زیادی رو مرتکب شد...

الکی مثلا ما نمیدونیم که در جریان سال88 و دی ماه امسال چقدر از جوانان بدست سربازان گمراه امام زمان کشته و کهریزکی شدن

پرچم ما همیشه سرفرازه

الکی مثلا ما نمیدونیم که پرچم ایران تنها پرچمیه که نوشته هاش به زبون رسمی خودش نیس

شاه ثروت ما رو به امریکا تقدیم میکرد

الکی مثلا ما نمیدونیم ک حق ما رو به لبنان و فلسطین و عراق میدن و توی لبنان هر سال جشنواره مدلینگ لباس های زنانه انجام میشه..

اقتدار ما از رژیم پهلوی خیلی بیشتر شده

الکی مثلا ما نمیدونیم که نام خلیج فارس توی همه ی سایت های معتبر به اسم خلیج عربی نوشته شده

ما با اعراب برادریم

الکی مثلا ما نمیدونیم که عراقیا پرچم ما رو اتیش زدن و فلسطینیا مرده هاشونو با پرچم داعش تشییع میکنن

غزه و فلسطین مظلومه

الکی مثلا ما نمیدونیم که اونا حتی حاضر نشدن با ما یه مسابقه ورزشی دوستانه انجام بدن

حکومت ما بر پایه عدالت است

الکی مثلا ما نمیدونیم که اگه همه پول های اختلاس شده به خزانه برگرده به هر ایرانی سیصد میلیون تومن میرسه

 ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﮐﻪ ﺧﻮﻥ ﺷﻬﯿﺪﺍﻥ فقط ﺑﻪ ﺣﺠﺎﺏ ﺧﺎﻧﻮﻣﺎ ﺣﺴاسه



این صدای پردردمن

می دﻭﻧﺴﺘﯿﺪ ﭘﺴﺮ ﺧﻤﯿﻨﯽ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﻮﺳاﯽ ﺻﺪﺭ ﻟﺒﻨﺎﻧﯽ ﻫﺴﺖ؟ !ﻧﻮﻩ ﺧﻤﯿﻨﯽ ﻋﺮﻭﺱ ﺳﯿﺴﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺖ ﺗﻮ ﻧﺠﻒ؟ !ﺣﺴﻦ ﺧﻤﯿﻨﯽ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺑﺠﻨﻮﺭﺩﯼ ﻫﺴﺖ ؟ !ﻻﺭﯾﺠﺎﻧﯽ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﻣﻄﻬﺮﯼ ﻫﺴﺖ ؟ !ﻣﻄﻬﺮﯼ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯼ؟ !ﺗﺎﺟﺰﺍﺩﻩ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﻣﺤﺘﺸﻤﯽ ﭘﻮﺭ ﻫﺴﺖ؟ !ﻣﺤﺘﺸﻤﯽ ﭘﻮﺭ ﺑﺎﺟﻨﺎﻕ ﺧﺎﺗﻤﯽ؟ !ﻫﻤﺴﺮ ﺳﯿﺪ ﻣﺤﻤﺪ ﺧﺎﺗﻤﯽ ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺯﺍﺩﻩ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﻮﺳﯽ ﺻﺪﺭﻫﺴﺖ؟ !ﺧﻮﺍﻫﺮﺯﺍﺩﻩ ﻣﺤﻤﺪ ﺧﺎﺗﻤﯽ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺭﻓﺴﻨﺠﺎﻧﯽ ﻫﺴﺖ؟ ... ؟ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﺧﺎﺗﻤﯽ ﻫﻤﺴﺮ ﺯﻫﺮﺍ ﺍﺷﺮﺍﻗﯽ ﻧﻮﻩ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺧﻤﯿﻨﯽﻫﺴﺖ ؟ !ﻣﻬﺎﺟﺮﺍﻧﯽ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﮐﺪﯾﻮﺭ ﻫﺴﺖ؟ !ﮐﺪﯾﻮﺭ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﻧﺎﻃﻖ ﻧﻮﺭﻯ ﻫﺴﺖ؟ !ﻭ ﭘﺴﺮﻫﺎﯼ ﻻﻫﻮﺗﯽ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺭﻓﺴﻨﺠﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ؟ !ﺭﯼ ﺷﻬﺮﯼ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﻣﺸﮑﯿﻨﯽ ﻫﺴﺖ ﻭ ... ؟ ... ؟ !35 ﺳﺎﻟﻪ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﻤﻠﮑﺘﻮ ﯾﮏ ﻃﺎﯾﻔﻪ ﺑﻪ ﻫﻢ ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺩﺍﺭﻩﻣﯿﮑﻨﻪ .ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﺴﺘﯿﻦ ﺩﯾﮕﻪ!!!

سی و چند سال پیش بود که شاه گریه کرد و رفت…!

مردم ریختن تو خیابون و شادمانه شیرینی و شکلات پخش میکردن...

چند تا بچه داد میزدن شاه فراری شده سوار گاری شده…!

یه شیرین عقل دیگه ای هم داد میزد مَمَد دِماغ دَر رَفت…!

مَمَد دِماغ دَر رَفت…!

مردم جلوی ماشین ها رو میگرفتن و تا راننده رو پیاده نمیکردن که برقصه نمیذاشتن بره…!

بیچاره ها نمیدونستن که این آخرین رقص عمرشونه…!

عکس شاه رو از روی اسکناس ها رو درآورده بودن و با خوشحالی بههم نشون میدادن و نمیدونستن عکس شاه اعتبار اون کاغذ ها بود…!

هر دلار هفت تومان بود…!

و هر تومان کلی ریال با ارزش…!

یک عکس بزرگ از شاه رو در محل خانه آیت الله شیرازی نصب کرده بودن که یک جفت شاخ داشت و از دندانهای دراکولایی اش خون میچکید…!

خون جوانان وطن بود به اصطلاح…!

و سالها گذشت از اون روز….

و سالها گذشت…!

دیگه مردم از شاه بعنوان مَمَد دِماغ یاد نمیکنن

دیگه کسی نمیگه شاه فراری شده سوار گاری شده…!

بلکه آه میکشن و میگن خدا بیامرزدش…!

 نور به قبرش بباره ایشالله…!

دیگه رقصیدن جُرم شد…!

پولها بی ارزش شد…!

دلار افسار برید…!

نفت که سر سفره نیامد که بماند نان هم پرکشید

برکت هم رفت…!

نه آب و برقی مجانی شد و نه اتوبوسی…!

ارزان شدن پیشکش ….

کمر شکست این قبض های لعنتی….!

معنویاتمان هم بر باد رفت…!

سر در گریبونیم ما خود کرده های بی تدبیر…ر

در پی لقمه ای نان که روزی قوت مسکینان بود …!

38  سال دستاورد انقلاب اسلامي :

٨٠٠٠ پزشك بيكار ،

١٠ ميليون جوان بيكار ،

ازهر١٠ ازدواج ٦طلاق ،

٦ ميليون معتاد ،

٦٨% افسردگي ،

رسيدن سن فحشا به ١٣ سالگي ،

فروش سالانه ١٣ هزار كليه ،

٤٢% زير خط فقر ،

ايراني براي ايراني بفرست ،





25.06.2018

4 تیرماه 1397


۱۹ نظر:

ناشناس گفت...

با اینکه نسل های قبلی شاه را ساقط کردند و اخوند را اوردند اما نسل کنونی دقیقا سعی داره اخوند را ساقط کنه و شاه را بیاورد ! چرا ؟ چون نسل قدیم به نسل جدید گفته که اشتباه کردیم و نسل جدید سعی داره اشتباه نسل قدیم را جبران کنه ... به همین سادگی .
بنابراین در شعارهای مردم معترض واضحا یا از رضا شاه تقدیر میشکد ویا از سیاست های شاه تقدیر میشود . ولی نکته مثبت اینجاست که مبارزین بنام در داخل ایران که در رنج و مضیقه و زندان و بازداشت و تهدید به قتل بسر میبرند هیچکدامشون هیچ سمپاتی به اپوزوسیونها و الترناتیوهای خودساخته و خودخوانده بی خاصیت خارج کشوری ندارند واین باعث شده که بعضی گروه های خارج کشوری مرتب علیه مبارزین جنبش داخلی شایعه تخریبی درست کنند و تلویحا انان را مورد اتهام مشکوک قرار دهند . یکی از این جریانات گروه حسود رجوی هاست که بسیار به جنبش داخلی و مبارزین سرشناس ان حسادت میورزند . انها میلیونها دلار برای مهمانان خارجی و مدعوین خارجی پول خرج میکنند تا خودشان را در زیر زرق و برق نشان دهند و دستی تکان دهند و چهارتا عکس و پوستر از خودشان بگیرند و تکثیر کنند ولی حاضر نیستند در مطرح کردن مبارزین جان برکف داخلی ذره ای قدم بردارند و این بدبختی همه گروه های خودشیفته برتری طلب تو جیب ریز است . جالبه با میلیونها دلار هزینه هم حتی جایی در جنبش داخلی ندارند ! واقعا چرا ؟ علت چیست ؟ خیلی ساده است یا کسی انان را نمیشناسد و یا اگر میشناسد میداند که در باطن و ایده الوژی از جنس اخوند هستند و ... بنابراین اگاهان جامعه به ظاهر پرزرق و برق و شعارهای تو خالی مجاهدین توجه ندارند بلکه به ایده الوژی پوسیده و ارتجاعی و حکومت پیشنهادی جمهوری اسلامی با پز دموکراتیکشان کار دارند ! ازادیخواهان جامعه اصلا این جماعت فرصت طلب توجیب ریز را از جنس حنیف و حنیفیان نمیدانند و حتی بخشا اصلا حنیف و حنیف نژادهارا قبول ندارند چه برسد به مشتی بزدل خارج نشین بدون سلاح خالی بند اروپا نشین فرصت طلب تو جیب ریز .
بهرحال وضعیت جامعه اینچنین است چه بخواهیم و چه نخواهیم خارج از اراده من و تو اینچنین است .
نسل جدید میخواهد اشتباه نسل قدیم را جبران کند یعنی اب را به جوی بازگرداند و جمهوری اسلامی را به همراه اخوند و یقه بسته هایش به زباله دانی تاریخ پرتاب کند و میکند . لاشخورهای سیاسی یعنی اپوزوسیونها و الترناتیو های خودخوانده هم علیرغم حسادتی که دارند هیچ شانسی در جنبش ندارند مگر انکه عین بچه ادم بیایند و از کیش شخصیت خود عدول کنند و کمک رسان جنبش شوند ولاغیر .
این توبمیری ها از ان تو بمیری ها نیست . امروز تک به تک جوانان دست خالی یک پا چریکند و تره هم برای گزافه گویی و گنده گویی مدعیان عقیدتی اسلام خورد نمیکنند .

ناشناس گفت...

بله دقیقا بوی سقوط فضای جامعه ایران را معطر کرده و هم احساسات اخوندها و اپوزوسیونها و الترناتیو های خودخوانده را مکدر ! چرا ؟ چون اثاری از مدعیان برتری طلب توجیب ریز در جنبش مشاهده نمیشود . یعنی همین الان اگر خواهران پامنبری رهبر عقیدتی را از الباتی یکضرب بیاورید وسط خیابونهای تهران ! ملت فکر میکنند اینها خواهران بسیج هستن ! با ان روسری تا ابرو و گره تا خرخره !

ناشناس گفت...

سوال اساسی :
چه جریانی سرانجام میتواند قیام مردم را همگانی و سمت و سو بدهد ؟
در حال حاضر مردم از جریانات خودخوانده خارج نشین خیلی خیلی جلوترند و با نگاهی به شعائر انها بوضوح میتوان متوجه شد که گرایش و سمت و سوی انان اولا حذف جمهوری اسلامی است و دوما روی کار اوردن نظامی مانند نظام پیشین ( نه به لحاظ شکل و محتوا بلکه به لحاظ غیر اخوندی - اسلامی بودن و به لحاظ دوستی با سایر کشورهای جهان و مدرنیزاسیون ) و این خواسته را بهردلیل یکجوری به خاندان پهلوی ربط داده اند . اما چرا ؟ مگر فدایی و مجاهد و اصلاح طلب و جبهه ملی و نهضت ازادی وجود ندارند ؟ اخه چرا رضا شاه و خاندان او ؟ خیلی ساده است ... انها از نسل قبلی بسیار شنیده اند که در رفاه بودند و ازادی داشتند و با دنیا دوست بودند و در انتخاب خمینی و اخوندها فریب خورده اند ... بله به همین سادگی ... و نسل کنونی میخواهد شرایط را به اول برگرداند ... بله به همین سادگی ... مردم به اصلاح طلب اعتماد ندارند چون انهارا نوکران حکومت میدانند مجاهد و فدایی را نمیشناسند و ان عده ای هم که میشناسند محاهدین را اسلامی - اخوندی و فدایی را توده ای - روسی میدانند ... جبهه ملی و نهضت ازادی را نمیشناسند و انهایی هم که میشناسند میدانند بخاری از انان بلند نمیشود و حتی انها را قبول ندارند . الان مردم در دوسطح اگاهی تاریخی قرار دارند اول مردم معمولی که فقط از نظام پیشین یعنی خاندان پهلوی تعریف میکنند و دوم مردمی که اگاهی سیاسی و تاریخی دارند و درست یا غلط هیچ فرقی بین مجاهد و اخوند قائل نیستند و همه گروه های مدعی امروز را نوکران و طرفداران دیروز خمینی میدانند . مردم وارد جزئیات نمیشوند بلکه خط کلی تاریخ را نگاه میکنند . کاری ندارن که امروز به خمینی میگی دجال بلکه به این کار دارن که دیروز به خمینی میگفتی پدر بزرگوار و رهبر ضد امپریالیست سازش ناپذیر خلق !!! بله مردم به گذشته گروه ها نگاه میکنند حتی اگر این گذشته مربوط به "گذشته" ! باشد . بنابراین این گروه ها بجای پاک کردن رد پای خود بیایند عذر خواهی کنند از مردم تا حاما بخشیده شوند و در دل مردم نفوذ کنند و جالبه که اکثریت مردم از کشته شدن دهها هزار جوان در دهه ۶۰ از اخوندها نفرت دارند اما هیچ رابطه ای بین کشته شدگان با رهبران فعلی قائل نمیشوند و این واقعا عجیبه ... انگار خرد جمعی یک چیز شگفت انگیزی است . راههای فرصت طلبی در مقابل خرد جمعی کاملا بسته است و واقعا رازش و شگفتی اش را نمیدانم از کجاست . امروز امثال نرگس محمدی ها و نسرین ستوده ها و صدها زن مبارز خستگی ناپذیر و جان برکف در دل میلیونها پسر و دختر جوان جای دارند و این نقطه امید است اما متاسفانه میبینیم که الترنلتیو های خودخوانده و خودساخته با جه حسادت کف بر دهانی به این عزیزان نگاه میکنند و طبعا مورد نفرت نسل جوان قرار میگیرند . اخوند و اسلام و مجاهد و جمهوری اسلامی و این چیزها هیچ جایی در جنبش ندارند ولاغیر . اصلا مگر مردم خول هستن که حکومتو سرنگون کنن و قدرت سیاسی را بدهند به لاشخورها ! مگر خودشان و پیشتازانشان برای تشکیل یک جمهوری مرده اند . مردم جمهوری اسلامی نمیخوهند چه با دموکراتیک و چه بی دموکراتیک ! ایده الوژی و رهبر هم نمیخواهند چه ایده الوژیک اسلامی و چه ذوب در ولایت عقیدتی و چه ذوب در ولایت فقاهتی ....
انگار الترناتیوها ۲۰ ساله تو سالن هستن و تو باغ نیستن ! حرف اخر کف خیابونه ونه تو سالنهای پرزرق و برق با یه مشت بریده خارج نشین توجیب ریز کشک بی خاصیت .

ناشناس گفت...

سوال اساسی :
چه جریانی سرانجام میتواند قیام مردم را همگانی و سمت و سو بدهد ؟
در حال حاضر مردم از جریانات خودخوانده خارج نشین خیلی خیلی جلوترند و با نگاهی به شعائر انها بوضوح میتوان متوجه شد که گرایش و سمت و سوی انان اولا حذف جمهوری اسلامی است و دوما روی کار اوردن نظامی مانند نظام پیشین ( نه به لحاظ شکل و محتوا بلکه به لحاظ غیر اخوندی - اسلامی بودن و به لحاظ دوستی با سایر کشورهای جهان و مدرنیزاسیون ) و این خواسته را بهردلیل یکجوری به خاندان پهلوی ربط داده اند . اما چرا ؟ مگر فدایی و مجاهد و اصلاح طلب و جبهه ملی و نهضت ازادی وجود ندارند ؟ اخه چرا رضا شاه و خاندان او ؟ خیلی ساده است ... انها از نسل قبلی بسیار شنیده اند که در رفاه بودند و ازادی داشتند و با دنیا دوست بودند و در انتخاب خمینی و اخوندها فریب خورده اند ... بله به همین سادگی ... و نسل کنونی میخواهد شرایط را به اول برگرداند ... بله به همین سادگی ... مردم به اصلاح طلب اعتماد ندارند چون انهارا نوکران حکومت میدانند مجاهد و فدایی را نمیشناسند و ان عده ای هم که میشناسند محاهدین را اسلامی - اخوندی و فدایی را توده ای - روسی میدانند ... جبهه ملی و نهضت ازادی را نمیشناسند و انهایی هم که میشناسند میدانند بخاری از انان بلند نمیشود و حتی انها را قبول ندارند . الان مردم در دوسطح اگاهی تاریخی قرار دارند اول مردم معمولی که فقط از نظام پیشین یعنی خاندان پهلوی تعریف میکنند و دوم مردمی که اگاهی سیاسی و تاریخی دارند و درست یا غلط هیچ فرقی بین مجاهد و اخوند قائل نیستند و همه گروه های مدعی امروز را نوکران و طرفداران دیروز خمینی میدانند . مردم وارد جزئیات نمیشوند بلکه خط کلی تاریخ را نگاه میکنند . کاری ندارن که امروز به خمینی میگی دجال بلکه به این کار دارن که دیروز به خمینی میگفتی پدر بزرگوار و رهبر ضد امپریالیست سازش ناپذیر خلق !!! بله مردم به گذشته گروه ها نگاه میکنند حتی اگر این گذشته مربوط به "گذشته" ! باشد . بنابراین این گروه ها بجای پاک کردن رد پای خود بیایند عذر خواهی کنند از مردم تا حاما بخشیده شوند و در دل مردم نفوذ کنند و جالبه که اکثریت مردم از کشته شدن دهها هزار جوان در دهه ۶۰ از اخوندها نفرت دارند اما هیچ رابطه ای بین کشته شدگان با رهبران فعلی قائل نمیشوند و این واقعا عجیبه ... انگار خرد جمعی یک چیز شگفت انگیزی است . راههای فرصت طلبی در مقابل خرد جمعی کاملا بسته است و واقعا رازش و شگفتی اش را نمیدانم از کجاست . امروز امثال نرگس محمدی ها و نسرین ستوده ها و صدها زن مبارز خستگی ناپذیر و جان برکف در دل میلیونها پسر و دختر جوان جای دارند و این نقطه امید است اما متاسفانه میبینیم که الترنلتیو های خودخوانده و خودساخته با جه حسادت کف بر دهانی به این عزیزان نگاه میکنند و طبعا مورد نفرت نسل جوان قرار میگیرند . اخوند و اسلام و مجاهد و جمهوری اسلامی و این چیزها هیچ جایی در جنبش ندارند ولاغیر . اصلا مگر مردم خول هستن که حکومتو سرنگون کنن و قدرت سیاسی را بدهند به لاشخورها ! مگر خودشان و پیشتازانشان برای تشکیل یک جمهوری مرده اند . مردم جمهوری اسلامی نمیخوهند چه با دموکراتیک و چه بی دموکراتیک ! ایده الوژی و رهبر هم نمیخواهند چه ایده الوژیک اسلامی و چه ذوب در ولایت عقیدتی و چه ذوب در ولایت فقاهتی ....
انگار الترناتیوها ۲۰ ساله تو سالن هستن و تو باغ نیستن ! حرف اخر کف خیابونه ونه تو سالنهای پرزرق و برق با یه مشت بریده خارج نشین توجیب ریز کشک بی خاصیت .

ناشناس گفت...

به سازمان پر افتخار مجاهدین و شورای ملی مقاومت اعلام میکنم یک فیلم از کلاسهای اموزش ایده الوژیک پادگان اشرف را خصوصا تفسیر سوره مریم و تفسیر سوره بقره و خصوصا داستلن عاشورا و گریه کردن اسب ابولفضل و رفتن به سرداب امام زمان و رفتن به مکه و احرام را برای مردم پخش کنید تا ببینید همین مردم بعد از اینکه جمهوری اسلامی را در کلیت اخوندی و غیر اخوندیش سرنگون کردن چگونه میایند خارج و یک تیپا هم به در باسن مبارک شما میزنند و برمیگردنند ایران .
بابا خجالت بکشید ... از گذشته خود انتقاد کنید و اعتراف کنید که از روی جهالت و خریت و خرافات به خمینی لقب امام و پدر بزرگوار دادید و خودتان را سبک کنید و به صف قیام مردم در ایران بپیوندید . تو خارج رجز خوندن نه هنر است و نه مبارزه ... هیچی نیست ... کشک است ..

ناشناس گفت...

به سازمان پر افتخار مجاهدین و شورای ملی مقاومت اعلام میکنم یک فیلم از کلاسهای اموزش ایده الوژیک پادگان اشرف را خصوصا تفسیر سوره مریم و تفسیر سوره بقره و خصوصا داستلن عاشورا و گریه کردن اسب ابولفضل و رفتن به سرداب امام زمان و رفتن به مکه و احرام را برای مردم پخش کنید تا ببینید همین مردم بعد از اینکه جمهوری اسلامی را در کلیت اخوندی و غیر اخوندیش سرنگون کردن چگونه میایند خارج و یک تیپا هم به در باسن مبارک شما میزنند و برمیگردنند ایران .
بابا خجالت بکشید ... از گذشته خود انتقاد کنید و اعتراف کنید که از روی جهالت و خریت و خرافات به خمینی لقب امام و پدر بزرگوار دادید و خودتان را سبک کنید و به صف قیام مردم در ایران بپیوندید . تو خارج رجز خوندن نه هنر است و نه مبارزه ... هیچی نیست ... کشک است ..

ناشناس گفت...

مصاحبه اقای ابریشمچی در رابطه با گردهمایی شان بسیار جالب است ایشان فکر میکنه قیام مردم ایران در ادامه منجر شده به گردهم ایی اینها در پاریس ! ایا فرصت طلبانه و ناجوانمردانه تر از این ادعا سراغ دارید !
ایشون ادعا میکنه قیام امروز مردم ایران ادامه قیام سی خرداد است ! ایا ذهنی تر از این ادعا سراغ دارید ؟ سه نسل عوض شده و ایشون خبر نداره !

ایشون ادعا میکنه پیروزی مردم ایران بواسطه حمایت ارتش ازادی است !!! ایا مطمئنید که ایشون هذیان نمیگه ؟!
ایشون ادعا میکنه که سلطنت طلب ها متحد شیخ هستند ! من سلطنت طلب نیستم اما فکر میکنید رضا پهلوی متحد خامنه ای است ؟ ! ایا ایشون با همین تحلیل ها نسلی را به کمک اخوندهای جنایتکار به سینه قبرستان فرستاد ؟
ایشون مدعی است که جام زهر را در جنگ به حلقوم خمینی ریخته ! ایا پایان جنگ ایران و عراق به نفع مجاهدین تمام شد ؟!
ایشون ادعا میکنه که یگانهای شورشی سازمان تظاهرات تهران را سازمان داده ! اهاان !!! احتمالا همین یگانهای شورشی اعزامی ایشان شعار رضا شاه روحت شاد میدهند !
ایشون قیام مردم را نتیجه اقدامات خودش میدونه ! عجب !
فرصت طلبی و توجیب ریزی را پایانی نیست اما نهضت تا سرنگونی ادامه دارد و ....
جواب مردم به ایشات : شتر در خواب بیند پنبه داته ...

ضمنا مردم وقتی صحبت از شیخ میکنند مجاهدین را هم بخشی از شیخ و اخوند میدانند ( مراجعه کنید به تفسیر سوره بقره و روضه و مداحی رهبر عقیدتی در سرداب اقا امام زمان ) اینطوری همه چی روشن تر میشه .
نتیجه اینکه مطالب مطروحه ایشون خط به خط مزخرفات ذهنی و گاها فریب و دروغی بیش نیست همراه با خصلت اصلی شان یعنی تو جیب ریزی قیام مردم .
به اپوزوسیون خارج نشین کشک که رو بدی ادعای رهبری میکنه یعنی قورباغه ابوعطا میخونه . یعنی ابریشمچی فرصت طلب توجیب ریز ادعای گنده تر از دهان گشادش میکنه .

ناشناس گفت...

مصاحبه اقای ابریشمچی در رابطه با گردهمایی شان بسیار جالب است ایشان فکر میکنه قیام مردم ایران در ادامه منجر شده به گردهم ایی اینها در پاریس ! ایا فرصت طلبانه و ناجوانمردانه تر از این ادعا سراغ دارید !
ایشون ادعا میکنه قیام امروز مردم ایران ادامه قیام سی خرداد است ! ایا ذهنی تر از این ادعا سراغ دارید ؟ سه نسل عوض شده و ایشون خبر نداره !

ایشون ادعا میکنه پیروزی مردم ایران بواسطه حمایت ارتش ازادی است !!! ایا مطمئنید که ایشون هذیان نمیگه ؟!
ایشون ادعا میکنه که سلطنت طلب ها متحد شیخ هستند ! من سلطنت طلب نیستم اما فکر میکنید رضا پهلوی متحد خامنه ای است ؟ ! ایا ایشون با همین تحلیل ها نسلی را به کمک اخوندهای جنایتکار به سینه قبرستان فرستاد ؟
ایشون مدعی است که جام زهر را در جنگ به حلقوم خمینی ریخته ! ایا پایان جنگ ایران و عراق به نفع مجاهدین تمام شد ؟!
ایشون ادعا میکنه که یگانهای شورشی سازمان تظاهرات تهران را سازمان داده ! اهاان !!! احتمالا همین یگانهای شورشی اعزامی ایشان شعار رضا شاه روحت شاد میدهند !
ایشون قیام مردم را نتیجه اقدامات خودش میدونه ! عجب !
فرصت طلبی و توجیب ریزی را پایانی نیست اما نهضت تا سرنگونی ادامه دارد و ....
جواب مردم به ایشات : شتر در خواب بیند پنبه داته ...

ضمنا مردم وقتی صحبت از شیخ میکنند مجاهدین را هم بخشی از شیخ و اخوند میدانند ( مراجعه کنید به تفسیر سوره بقره و روضه و مداحی رهبر عقیدتی در سرداب اقا امام زمان ) اینطوری همه چی روشن تر میشه .
نتیجه اینکه مطالب مطروحه ایشون خط به خط مزخرفات ذهنی و گاها فریب و دروغی بیش نیست همراه با خصلت اصلی شان یعنی تو جیب ریزی قیام مردم .
به اپوزوسیون خارج نشین کشک که رو بدی ادعای رهبری میکنه یعنی قورباغه ابوعطا میخونه . یعنی ابریشمچی فرصت طلب توجیب ریز ادعای گنده تر از دهان گشادش میکنه .

ناشناس گفت...

اقا نشسته تو پاریس نزدیک کولر ! صحبت از تنور نانوایی میکنه ... چه غلط های زیادی .

ناشناس گفت...

مصاحبه این مردک ( ابریشمچی ) نشون میده که مردم کف خیابون در داخل دارن خون میدن ولی این اغا در خارج به فکر دزدیدن قدرت سیاسی از خون جوون هاس و از الان از هول حلیم داره میافته تو دیگ ! نه اغا جان ! مردم دنبال جمهوری اسلامی و اسلام بازی نیستن . مردم میدونن که ایده الوژی شما در محورهای اصلی همان ایده الوژی اخوندهاست و بیخودی هم ژست مشروطیت نگیرید ... دم خروس از زیر عباتون پیداست ...

ناشناس گفت...

مردم یاد جان باختگان دهه شصت را گرامی میدارن اما پشیزی برای شما فرصت طلبان توجیب ریز ترسوی بزدل خارج نشین پوشال اعتبار قائل نیستن .

ناشناس گفت...

وقتی رهبر این جماعت تو سوراخ موشه وای به حال بقیه شون ... برید دنبال گردهم ایی و زرق و برق تون ... شمارا با مردم گرسنه عاصی کاری نیست . وقتی سرنگون کردند بیایید بدون ادعا در سازندگی فردا کمک کنید اما قدرت سیاسی پیشکش ! خوابشو ببینید . اینجا قرار نیست مردم خون بدهند تا شما خارج نشینان کشک بی خاصیت رهبر زده ولایت پیشه بیایید جمهوری اسلامی ولو دموکراتیک ! برپا کنید ... خجالت بکشید . وقتی مردم جمهورس اسلامی را سرنگون کردند طبعا جمهوری اسلامی شمارا تف خواهند کرد .
عجب پرروهایی هستند ! واقعا فکر میکنن صاحب خون جان باختگان دهه ۶۰ هستن ! زهی بی شرمی و خود شیفتگی ... فرزندان خلق متعلق به خلق هستن و نه شما عافیت طلبان وابسته اسلانی تو جیب ریز .

ناشناس گفت...

وقتی رهبر این جماعت تو سوراخ موشه وای به حال بقیه شون ... برید دنبال گردهم ایی و زرق و برق تون ... شمارا با مردم گرسنه عاصی کاری نیست . وقتی سرنگون کردند بیایید بدون ادعا در سازندگی فردا کمک کنید اما قدرت سیاسی پیشکش ! خوابشو ببینید . اینجا قرار نیست مردم خون بدهند تا شما خارج نشینان کشک بی خاصیت رهبر زده ولایت پیشه بیایید جمهوری اسلامی ولو دموکراتیک ! برپا کنید ... خجالت بکشید . وقتی مردم جمهورس اسلامی را سرنگون کردند طبعا جمهوری اسلامی شمارا تف خواهند کرد .
عجب پرروهایی هستند ! واقعا فکر میکنن صاحب خون جان باختگان دهه ۶۰ هستن ! زهی بی شرمی و خود شیفتگی ... فرزندان خلق متعلق به خلق هستن و نه شما عافیت طلبان وابسته اسلانی تو جیب ریز .

ناشناس گفت...

اخیرا با گسترش اعتراضات اپوزوسیون ها و الترناتیوهای لاشخور با هر سابقه و ادعایی که دارند وارد عمل شده و از ترس مطرح شدن یکدیگر با طرح چاخان ها و برچسب های ی که مد روز است علیه هم لاف میزنن و کف بردهان وراجی میکنند و از ان جمله است انتصاب فاشیزم دینی و اخوند به رضا پهلوی از سوی ابریشمچی !
من سلطنت طلب نیستم اما انصاف در قضاوت دارم و میخوام ببینم این اقای رجوی بود که در نشستهای ایده الوژیکش ایه و سوره میخوند و تفسیر میکرد یا رضا پهلوی ؟
این اقای رجوی بود که به ملاقات امامش و پدربزرگوارش رفت و بغل دست ایشان دوزانو نشست و عکس یادگاری گرفت یا رضا پهلوی ؟
این اقای رجوی بور که از مقامات جمهوری اسلامی خواهان اعدام امیرانتظام بود یا رضا پهلوی ؟

این اقای رجوی بود که به حمایت از دانشجویان پیرو خط امام در ماجرای لاته جاسوسی سینه چاک میکرد یا رضا پهلوی ؟
این اقای رجوی بود که زیارتنامه عاشورا میخوند یا رضاپهلوی ؟
این اقای رجوی بود که در سرداب اقا امام زمان وعظ کرد و مداحی کرد یا رضا پهلوی ؟
این اقای رجوی بود که از خمینی به عنوان پدربزرگوار و سمبل شرف ملی یاد میکرد یا رضاپهلوی ؟

این اقای رجوی بود که به اقتباس از خطبه علی در نهج البلاغه فیا عجبا فیا عجبا میکرد یا رضا پهلوی ؟
این اقای رجوی بود که در بست خودرا دراختیار ارتش عراق قرارداده بود یا رضا پهلوی ؟
این اقای رجوی بود که پنهانی کارتن کارتن از وزارت اطلاعات عراق پول میگرفت یا رضا پهلوی ؟

این اقای رجوی هست که دم از جمهوری اسلامی دموکراتیک میزنه یا رضا پهلوی ؟
این اقای رجوی بود که دم از اسلام میزنه ( صرف نظر از محمدی و راستینش !) یا رضا پهلوی ؟
حالا با مطالب فوق این اقای رجوی است که به فاشیزم دینی اخوندی نزدیکتره یا رضا پهلوی ؟
این اقای رجوی بود که بهردلیل برای شورای نگهبان حکومت اخوندی نامه نوشت یا رضا پهلوی ؟
اخه خجالتم چیز خوبیه ... بخش اعظم مردم که اصلا اپوزوسیونهارو نمیشناسن و بخش اقل ان که میشناسه قبول نداره و حرف اخر هم کف خیابون زده میشه که هیچکدامتون هم حضور ندارید .. فقط رضا پهلوی از جماعت رجوی در این بخش جلوست که مردم در اعتراضات خود بر علیه جمهوری اسلامی و اخوندها به روح پدر بزرگ رضا پهلوی درود میفرستند درحالیکه تره هم برای بقیه اپوزوسیونها خورد نمیکنند ...

مشکل کجاست ؟ مشکل انجاست که ما عادت کردیم هر حرکتی را بیخودی به خودمون که هیچکاره ایم نسبت بدهیم و بعد به بقیه برچسب بزنیم در حالیکه جریان واقعی طور دیگری به پیش میرود ... من به باند رجوی فرصت طلب توجیب ریز میگویم ارام باشید به شماهم چیزی ممکن است برسد ! فعلا اب را گل نکنید بگذارید مردم رژیم را ساقط کنند ....
وقتی این جماعت هول میکند و از الان ادعای ارث میکند یعنی از پرنسیب سالهاست که تهی است وگرنه میامدند داخل کشور و پیشاپیش حرکت میکردند و به کسی هم برچسب نمیزدند .


خاکزاد

ناشناس گفت...

اخیرا با گسترش اعتراضات اپوزوسیون ها و الترناتیوهای لاشخور با هر سابقه و ادعایی که دارند وارد عمل شده و از ترس مطرح شدن یکدیگر با طرح چاخان ها و برچسب های ی که مد روز است علیه هم لاف میزنن و کف بردهان وراجی میکنند و از ان جمله است انتصاب فاشیزم دینی و اخوند به رضا پهلوی از سوی ابریشمچی !
من سلطنت طلب نیستم اما انصاف در قضاوت دارم و میخوام ببینم این اقای رجوی بود که در نشستهای ایده الوژیکش ایه و سوره میخوند و تفسیر میکرد یا رضا پهلوی ؟
این اقای رجوی بود که به ملاقات امامش و پدربزرگوارش رفت و بغل دست ایشان دوزانو نشست و عکس یادگاری گرفت یا رضا پهلوی ؟
این اقای رجوی بور که از مقامات جمهوری اسلامی خواهان اعدام امیرانتظام بود یا رضا پهلوی ؟

این اقای رجوی بود که به حمایت از دانشجویان پیرو خط امام در ماجرای لاته جاسوسی سینه چاک میکرد یا رضا پهلوی ؟
این اقای رجوی بود که زیارتنامه عاشورا میخوند یا رضاپهلوی ؟
این اقای رجوی بود که در سرداب اقا امام زمان وعظ کرد و مداحی کرد یا رضا پهلوی ؟
این اقای رجوی بود که از خمینی به عنوان پدربزرگوار و سمبل شرف ملی یاد میکرد یا رضاپهلوی ؟

این اقای رجوی بود که به اقتباس از خطبه علی در نهج البلاغه فیا عجبا فیا عجبا میکرد یا رضا پهلوی ؟
این اقای رجوی بود که در بست خودرا دراختیار ارتش عراق قرارداده بود یا رضا پهلوی ؟
این اقای رجوی بود که پنهانی کارتن کارتن از وزارت اطلاعات عراق پول میگرفت یا رضا پهلوی ؟

این اقای رجوی هست که دم از جمهوری اسلامی دموکراتیک میزنه یا رضا پهلوی ؟
این اقای رجوی بود که دم از اسلام میزنه ( صرف نظر از محمدی و راستینش !) یا رضا پهلوی ؟
حالا با مطالب فوق این اقای رجوی است که به فاشیزم دینی اخوندی نزدیکتره یا رضا پهلوی ؟
این اقای رجوی بود که بهردلیل برای شورای نگهبان حکومت اخوندی نامه نوشت یا رضا پهلوی ؟
اخه خجالتم چیز خوبیه ... بخش اعظم مردم که اصلا اپوزوسیونهارو نمیشناسن و بخش اقل ان که میشناسه قبول نداره و حرف اخر هم کف خیابون زده میشه که هیچکدامتون هم حضور ندارید .. فقط رضا پهلوی از جماعت رجوی در این بخش جلوست که مردم در اعتراضات خود بر علیه جمهوری اسلامی و اخوندها به روح پدر بزرگ رضا پهلوی درود میفرستند درحالیکه تره هم برای بقیه اپوزوسیونها خورد نمیکنند ...

مشکل کجاست ؟ مشکل انجاست که ما عادت کردیم هر حرکتی را بیخودی به خودمون که هیچکاره ایم نسبت بدهیم و بعد به بقیه برچسب بزنیم در حالیکه جریان واقعی طور دیگری به پیش میرود ... من به باند رجوی فرصت طلب توجیب ریز میگویم ارام باشید به شماهم چیزی ممکن است برسد ! فعلا اب را گل نکنید بگذارید مردم رژیم را ساقط کنند ....
وقتی این جماعت هول میکند و از الان ادعای ارث میکند یعنی از پرنسیب سالهاست که تهی است وگرنه میامدند داخل کشور و پیشاپیش حرکت میکردند و به کسی هم برچسب نمیزدند .


خاکزاد

ناشناس گفت...

در تلویزیون میهن علیه علی جوانمردی و علی کریمی و فخراور و امدنیوز موضع گیری شده ! چرا ؟ علی کریمی را ما همه میشناسیم وصله رژیمی بهش نمیچسبه .‌‌.. از بقیه شناخت ندارم .

ناشناس گفت...

در میهن تی وی تلاش میشود تا مرتب بگویند خارج کردن پول از کشور توسط مجتبی دروغه ! ایا میهن تی وی سندی برای اثبات حرف خودش ارائه کرده ؟ مردم تو ایران همه معتقدند که ایشون پول خارج کرده و نه تنها ایشون بلکه بقیه شون هم پول کلان از کشور خارج کردن . مشکل میهن تی وی چیست ؟

ناشناس گفت...

دوستان !
وقتی جامعه در درون میجوشد از اظهار نظر هیچ اپوزوسیونی خبری نیست اما وقتی این جوشش به خیابانها و شعار بر علیه جمهوری اسلامی در تمامیت اخوندی و اصلاح طلبش میکشد و با سرکوب و خون مواجه میشود بلافاصله بوی خون جوانان میهن به مشام اپوزوسیونهای لاشخور درفرنگ میرسد و هول میکنند و دست به اعلام نظر میزنند ! اخیرا اقای ابریشمچی از فرصت طلبان معروف مجاهدین مذهبی پس از 57 افاضات فرمودند و ادعا کردند این جنبش را انها سازماندهی کرده اند ! عجب ! میبینید چگونه لاشخورهای وابسته فرصت طلب تو جیب ریز پس از 37 سال که در عراق و اروپا بوده اند چگونه بو میکشند ! به اقای ابریشمچی میگویم نیازی نبود تا شما ادعای برپایی و سازماندهی جنبش کنید ... اقای خامنه ای به کمک شما میاید و حرف شما را میزند ! عجله نکن ! نیازی نیست خودتان تو جیب خودتان بریزید ... ارتجاع با سخاوتمندی توی جیب شما خواهد ریخت و خوشحالتان خواهد کرد . ایشان خواب نما شده و در همان مثلا مصاحبه افاضات فرمودند که در جنگ ایران و عراق در عراق نبوده اند ! احتمالا عمه ایشان در خدمت ارتش صدام بوده است . احتمالا پایگاه اشرفی هم وجود نداشته و لیبرتی هم خواب و خیالی بیش نبوده و حتی البانی هم شایعه هست ... اصلا اینها مدت 37 سال در ایران مخفی بودند و در مبارزه مردم پیشاپیش حرکت کرده اند . اصلا مسعود و مریم به همراه 5000 خدم و حشم مخفیانه در ایران حضور داشته و در مبارزه مردم شرکت محوری ! داشته اند ! ( عاشق نقش محوری اند ! ) ما هم راحت بهشون میدیم تا حال کنند و نشیه سیاسی بشوند ... اصلا اینها همه چیزشون محوری است ! اینا حتی اگر در سوراخ موش هم باشند بازهم در سوراخ موش نقش محوری دارند ... خصوصا برنامه حکومتی شان یعنی جمهوری اسدم عذر خواهی نکرده اند و ان را لاپوشانی و از تاریخچه فرصت طلبانه شان پاک میکنند خود درک و تعریف انان را از واژه دموکراتیک بخوبی اشکار میسازد ...لامی دموکراتیک محور برنامه هاست ! منتهی مشکل اینجاست که مردم جمهوری اسلامی نمیخواهند و اگر این جماعت فرصت طلب با اوردن دوباره برنامه حکومتی جمهوری اسلامی میخواهند به اسلاف ایده الوژیک اخوندیشان بقا بدهند و اخوند را از دست مردم نجات بدهند کور خوانده اند . همین که بخاطر حمایتهایشان از خمینی قبل از سال 60 از مر

ناشناس گفت...

سوال اینه :
فرق اپوزوسیونها در چیست ؟ چرا بعضی خودشان را در راس و دیگری را در مایه میبینند ؟ به چه اعتباری ؟ ایا در اپوزوسیونها هم ژن مرغوب مطرح است ؟ این برتری طلبی و اعتباری را که برای خود قائل هستند از کجا اورده اند ؟ ایا بعضی انسان و بعضی میمون هستند !؟ چه کسانی و با جه انگیزه ای به این تفرق دامن میزنند ؟ ایا پشت این تفرق وزارت اطلاعات پنهان نیست ؟ چه کسانی و چه اپوزوزیونهایی غیر مستقیم به سیاست تفرقه وزارت اطلاعات دامن میزنند ؟ اصلا با چه سند و مدرکی بعضی خودرا برتر از دیگران تلقی میکنند ؟
اگر در این خصوص نظرخواهی بشود و فعال برخوردبشود تا حدودی صف بندی ها مشخص تر میشود و شاید اپوزوسیونهایی که باد در کله دارند شاید سرانجام متوجه بشوند که تلمبه این بار در دست رژیم جمهوری اسلامی است و شاید خجالت بکشند و ریل عوض کنند ....