دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ تیر ۵, سه‌شنبه

انتقاد شدید از رئیس‌جمهوری فیلیپین به خاطر «ابله» خواندن خدا

۲ نظر:

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

هفت تير (ماشه رو بپا !) ۱۳۹۷ /۲۸ ژوئن دوهزار و هژده/مسعودعالمزاده/پاريس

راستش من چون در نوک پيکان تکامل نيستم، عقل کل هم نيستم، کارم هم اين نيس که بخورم و بخابم و به ديگران نمره بدم، از زاويه ى منافع مردم ايران (و نه فضولى به کار مردم فيليپين) با رييس جمهور فيليپين موافقم. من از اونچه که جاهاى ديگه گفته يا در آينده بگه خبر ندارم. اينايى رو که تو اين مقاله گفته درستِ درسته. آدم جيگر داريه و مردم فيليپين هم هرچه بيشتر ازش پشتيبانى مى کنن (۷۶ موافق به ۱۱مخالف سال پيش و ۷۹ به ۹ امسال).

ترس اون مرتجعين از چيز ديگه ايست. مذهب کاتوليک که پنبه شو مارتين لوتر آلمانى و ژان کالوَن فرانسوى زدن دو تا "دگــــــم" داره (dogme/dogma) : باکرگى مريم و معصوميت پاپ. ذر باره ى اين دو موضوع سوال بى سوال.
باکرگى مريم که قربونش برم بر ميگرده به ميترا که از مادرى باکره زاده شد. اين که ديگه فروش نميره، خودشونم موضوع رو درز ميگيرن. سال دو هزار و شانزده هم کليساى کاتوليک از مريم مجدليه Marie Madeleine / Magdalen رفع اتهام کرد (فاحشگى و ديوانگى) تا رساندنش به مقام قديسى.
مونده معصوميت پاپ. اين رييس جمهور فيليپين که برعکس انقلابيون ما جيگر و "پايه" ش تو شلوار خودشه و نه تو شلوار ميليشيا، زبونش م تو داشبورد ماشين ش جا نذاشته،پا شده و بى رودرواسى انگشت اتهام رو گرفته رو به مقام پاپ جداى از فرد.

داره حقيقت رو ميگه تا چشم مردم وا بشه. به اين ميگن ميهن دوستى.

بــــــنــــــا ز م بــــــه ايــــــن شــــــهــــــا مــــــت.


سگ اين بورژوا مى ارزه به تمام انقلابيون وطنى که يه مشت القابى مثه موحد و چپ و انقلابى و کمونيست و چه ميدونم چى چى رو يدک مى کشن و واسه اينکه جيره شون از طرف رجوى قطع نشه خفقون گرفتن. خاک بر سرشون.

مردم دارن رک به ارکان اعتقادى رژيم فحش ميدن و رو سرى شونو سر چوب مى کنن اونم تو خفقان، اينا تو آزادى لچک سرشون مى کنن و شام غريبان مى گيرن.

درد ما خمينى و خامنه اى و رجوى نيس، اين پست فطرت هايى يه که پايه ى تشکيلات از بدنش ديوار گوشتى درست کرد تا اونا رو حفظ کنه، تا در رن بيان خفقون بگيرن. شما شايستگى اين ايثار رو نداشتين. حيف اون بچه هاى نازنينى که براى شما هايى کشته شدن که از ماوراء راست هم محافظه کار ترين. کدوم انقلابى ؟ آخه به شما ها هم ميگن سياسى ؟ اين فعاليت سياسى نيست، فعاليت سَـــيـــّـــاسى ست.

تازه ميگن پيشتاز بلند شد مردم نه.

اى خاک بر سرتون !

ناشناس گفت...

بسیار مطلب خوبی بود من شخصا استفاده کردم .
خاکزاد