دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ شهریور ۲۶, دوشنبه

آتش زدن هفتاد و دو کبوتر بمناسبت بزرگداشت عاشورا

۹ نظر:

ناشناس گفت...

مگر سلفی گری و تفکر و عمل داعشی شاه و دم داره ؟ خاکزاد

ناشناس گفت...

بیرخمی و قساوت توام با جهل و حماقت چیزی جز رفتار و تفکر داعشی نیست ... شیعه و سنی هم نداره ... جنایت ... جنایته .
متاسفانه هرسال اینگونه مراسمات را بیشتر به جهل و قساوت نزدیک میکنن . هرچقدر که افتراضات جامعه نقش مذهبش کم بشه ... حکومت بیشتر جهل و بیرحمی را توسط افراد و مدیحه سرایان اشغال خودتبلیغ و ترویج میکنه . داعشی بودن که شاخ و دم نداره .
خاکزاد

ناشناس گفت...

کبوتر سمبل صلح و ازادی است و زنده زنده سوزاندن ان توسط مشتی نادان یعنی سوزندن صلح و ازادی و یعنی حفظ جنگ و خفقان . این پیامی است که از سوی مراجع میره تو کله پوک مداح و مدیحه سرا و سینه زن و کلا مسلمین ... پیام اینگونه کردارها واقعا وحشتناکه .
مرگ بر جهالت و ننگ بر جمهوری اسلامی

خاکزاد

ناشناس گفت...

اینها با اتش زدن کبوتر دارن قبح جنایت و تفکر داعشی را میشکنند . میخوان مردم را نسبت به بلاهایی که در زندانها بر سر جوانان میاورند عادی کنن . هنوز ایده الوژی اخوند را نشناختید ... برنلمه دارن پفیوزها اما کورخوانده اند .
خاکزاد

ناشناس گفت...

میخوان فرهنگ خشونت و ادم کشی را جا بیاندازند تا در مقابل سفاکیت و بیرحمیشون حرکت اعتراضی صورت نگیره ... اسلامو تا نشناسی حاصلش یعنی اخوندرا نخواهی شناخت . تو فریب و نیرنگ و غارت و چپاول اولند اما دیگر دستشان رو شده است . ننگ بر ایده الوژی و اثارمخربش .
خاکزاد

ناشناس گفت...

به این موارد معمولا مشکوک هستم . فیلم را چند بار نگاه کردم ، کبوتری ندیدم . درهرحال جستجویی درمورد آن کردم که معلوم شد که اولا فیلم مربط به 4 سال قبل است نه حالا . دوما کبوترها درچادر بوده اند ( لابد برای نمایش پرواز روح شهدا به آسمان بعد از شهادتشان - کاری که خیلی جاها میکنند ، آنها را آورده بوده اند ) و دراثر یک اشتباه ، آن چادررا هم آتش زده اند . بهرحال هرخبری را که می بینید و به نظرتان عجیب و غریب می رسد . قبل از تکثیر و انتشارش درموردش تحقیق کنید ! هم صوابش و هم ثوابش بیشتر است ! علی ۲۲

دریچه زرد گفت...

عزیز
کاوه مدنی مسئول محیطزیست موضع گرفته

ناشناس گفت...

اقای علی اقا
اولا اینکه این فیلم متعلق به پارسال باشه یا امسال یا چهارسال پیش زیاد فرقی در ماهئیت عمل بیرحمانه نداره دوما در فیلم دقیقا سوختن و جان کندن کبوترها مشخصه سوما از این بدترشو انجام دادند و میدهند . تو سر بچه ۸ ماهه تیغ کشیدن و قمه زدن ... اخه نذر دارن !!!
اگر انشاله تعالی قسمت شد عید قربان به مکه معظمه مشرف شدی معنی کشتار و بیرحمی و جاهلیت رو بهتر میفهمی ...
مشکل داری برادر ! باور کن مشکل داری .
کسی که پرنده هارو زنده زنده برای صواب یا ثواب اتش میزنه مطمئن باش یا مغز خر خورده ( البته دورازجان خر) یا مغز جنابعالی را . البته ببخشیدا .
خاکزاد

ناشناس گفت...

سلام دریچه عزیز
نخست آنکه مسئول سایت دریچه بیش از بنده به تاریخ ایران و مذاهب متعدد و رسم و رسوم و فرهنگ های مختلف ان آشنایی کامل دارد و به نظرم تا قبل از این اتفاق غم انگیز در هیچ کجای ایران چنین به اصتلاح مراسمی بر پا نشده بود که این دومی باشد اگر بوده امیدوارم ایشان روشنگری کنند دوما آقای کاوه مدنی این عمل دردناک و جنایتکارانه را محکوم کردند که کاری است درست و انسانی و این حرکت ایشان یا هر انسان دیگر مشخصا موید اصل خبر دروغ نمی باشد .با سپاس از زحماتتان علی ۲۲