دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ مهر ۲۵, چهارشنبه

گزیده ها. هفت. اسماعیل وفا یغمائی


۳ نظر:

ناشناس گفت...

رژیم از بی خاصیتی مجاهدین خیالش تخت تخته چون هم میتونه بهشون خوراک بده و هم میتونه در روابط بالا بالایی های غربی گوششونو بگیره و ریاشونو جابجا کنه ... اما از جریان رضا پهلوی خیالش تخت نیس و لذا امروزه بسیاری از تلویزیونهای ماهواره ای ساخته و پرداخته اش را اجیرکرده تا مرتب بر علیه شاه تحت عنوان تاریخ ! برنامه بسازن .
بنده به هیچیک از مجاهدین و رضا پهلوی ها سمپاتی ندارم و هر حرفی زدنش موقعی داره ... اما دارم میبینم که بعضی از مجریان این تلویزیونها چجوری دارن با رژیم کارمیکنن ...
اما قطعا بور خواهند شد .
شماره ۲۵۵

ناشناس گفت...

دقیقا این قال الله ها و ان تفسیر های به اصطلاح مترقی دست و پای ملت را بسته است حتی اقای رجوی در تبیین جهان میاد ثابت میکنه که هرچیزی که در عالم هستی وجود داره ایتی از خداست ! و جالبه میگه هنوز انسان به اون درک والا نرسیده که این مسئله را تشخیص بدهد !!! خودش چجوری تشخیص داده بماند ! عجبا که طالقانی و مطهری و رجوی و بقیه اخوندها تشخیص میدهند اما ما تشخیص نمیدهیم ! گرفتاریمون یکی دوتا نیست که ...
همین ادعای اقای رجوی را همه اخوندها وقتی در استدلال کم میارن میزنن !
ما مشکل داریم ..
شماره ۲۵۵

ناشناس گفت...

واگر همه چیز آیتی از خداست ... سوال اینه که فقر آیتی از چیست ؟ اگر اینم از خداست پس خدا ظالم است ... منتهی اقایون علمای عمامه دارو کراوات دار معتقدند انسان درک فهم این ایات را ندارند ! خوب سوال اینه انسانی که دزک نداره مگه خودش آیتی از خدا نیست ؟
میبینید که همش تناقض پشت تناقضه !
ما مشکل داریم چون مدعیان ما مشکل دارن و این مشکل سبقه و صبقه ۱۴۰۰ ساله داره ...

شماره ۲۵۵