دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ آبان ۲۰, یکشنبه

حنیف حیدرنژاد...نه گفتن به تحریم یعنی تقویت گزینه‌های ادامه حکومت یا حمله نظامی

 تحریم‌های اعمال شده از سوی دولت ایالات متحده آمریکا بی‌شک فشار سنگینی بر مردم ایران وارد می‌آورد. اما نباید از یاد برد که عامل اصلی این وضعیت، حکومت جمهوری اسلامی‌ در ایران است. بدون تحریم‌ها نیز در ۴۰ سال گذشته مردم ایران و منطقه پیوسته قربانی ماجراجویی‌های مذهبی و ناکارآمدی‌های این حکومت بوده‌اند. حاصل نظام جمهوری اسلامی‌ برای مردم ایران ده‌ها هزار اعدامی، صد‌هاهزار انسان زندانی و شکنجه شده و انسان مورد تجاوز قرار گرفته است. بسیاری از جانبدربردگان از این جنایات و بسیاری از خانواده‌ها و بازماندگانشان بعد از سال‌ها هنوز هم از آثار ویرانگر جسمی، روانی و روحی این آسیب‌ها رنج می‌برند. حاصل این نظام صدهاهزار نفر کشته و زخمی‌ و مفقود.....................ادامه

۱ نظر:

ناشناس گفت...

 شرایط و رضاپهلوی

میگن روشنفکران هنوز درگیر این هستن که مصدق چکارکرد و چکارنکرد عافل از اینکه ماعم هنوز درگیر اسن هستیم که سی خرداد ۶۰ یک ضرورت بود یا نبود ! بابا ۷۰ سال از اون گذشته و ۴۰ سال از این !  به اندازه کافی مسائل روز وجودداره که نیازی به پرداختن به قرون ! گذشته نیست .

الان انچیزی که رومیزه چهارتا تا آلترناتیوه

اول رضا پهلوی

دوم جریان سبز

سوم مجاهدین

چهارم کمونیستها

چهارمی که ول معطله و اگرچه ادعای رهبری جنبش طبقه کارگررا داره اما بلوف وقیحانه ای  بیش نیست و صرفا کشک .

سومی در داخل هیچ پایگاه اجتماعی نداره واگرچه ادعای رهبری اعتراضات مردم را داره ولی این ادعا بیشتر از سوی وزارت اطلاعات دامن زده میشه تا جابیافته و اهدافی را هم بدنبال داره که علت ان را بخش آگاه جامعه بخوبی میدونه و نیاز به توضیح نیست .

دومی طیف بندی های مختلفی در نزدیکی و دوری از حاکمیت داره وان بخش سرنگون طلبش در اعتراضات حی و حاضر ایستاده و بخش میانیش مذبذب و بخش تحتانیش  همون استمرار طلبان را شامل میشه که مورد نفرت مردم هستند .

اولی جریانی است که پایگاه وسیع مردمی داره اما بدون سازماندهی و شدیدا با عنصر ایرانیت بدنبال عدالت و آزادی است و تلویحا به رضاپهلوی سمپاتی داره واینکه ایشون چه نقشی ایفاخواهدکرد اینده نشان خواهدداد .

طبعا غرب و شرق و سازمانهای بین المللی از این طیف بندی ها و مدعیانش بخوبی اگاهی مبتنی برآمار دارند .

ما به حمایت جهانی و کمک انان نیازداریم و رضاپهلوی میتونه واسطه این امرباشه .

انچه مشخص است اینها رفتنی هستند و مردم برای این لحظه بی تاب .

صدها مبارز سرشناس و شکست ناپذیر در داخل کشور شناخته شده اند و مورد اعتماد نسل جوان هستند و جالبه بدانید که اکثر قریب به اتفاق انان بر علیه رضاپهلوی موضع ندارند و گاها به ایشون سمپاتی نیز دارند .

این بود سیمای واقعی شرایط داخلی .

بقیه مطالب و تحلیلها و ادعاها اب توشه و حرف مفت که اینروزها از دهان خارج نشین های کشک و توجیب ریز میادبیرون و برای دل خوش خنکی خودشون و خوشحالی وزارت اطلاعات اخوندی است .

باورکنید مطالب فوق عین حقیقتی است که چون خورشید انکارناپذیر است .

بهلول