دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ آبان ۱۲, شنبه

مصاحبه تازه و جالب و شنیدنی آقای رضا پهلوی/ انتقام از خامنه ای/ برگشت پادشاهی/ گِی و بی دینی/ تجزیه ایران



۳۵ نظر:

ناشناس گفت...

اقای رضا پهلوی در نظر من نه بعنوان پسر شاه بلکه بعنوان یک مرد دانا و فرهیخته است که مواضع و افکارش در بسیاری موارد خیلی جلوتراز برخی مدعیان ازادیخواهی است .
این یک واقعیت است و نباید از روی جهل و تعصب فکر کنیم .
بهلول

ناشناس گفت...

قلی
تلویزیون ایران اینترنشنال ( متعلق به عربستان) برنامه ای را در واشنگتن به رضا پهلوی اختصاص داد، که در ان جمع کوچکی از ایرانیان مقیم امریکا " انتخاب و دعوت" شده بودند تا سئوالهای خود را از وی بپرسند . مجری برنامه ازروی یک فهرست اسامی افراد را می خواند و انها سئوالات ظاهرا از قبل « تایید شده» را مطرح میکردند . به عبارتی یک نمایش فرمایشی و خنک که مردم و نمایندگانشان در ان حضور نداشتند .
در واقع این هم یکی دیگر از سری فعالیتهای تبلیغاتیِ تکراری و کم معنی سلطنتی ها بود. اقای پهلوی هیچ راه حل جدی و راهکار قابل اجرا و قابل توجهی ارائه نکرد، و تنها به یک سری کلی گویی و اظهارات نظری و ارزویی اکتفا نمود. برای مثال وقتی که یکی از مجریان که در طی برنامه چند سئوال جدی و بجا مطرح کرد، از رضا پهلوی در مورد چگونگی راهکار پیشنهادی او برای گذار از ج اسلامی بدون تقبل خطر هرج و مرج و " سوریه ای شدن " پرسید، طبق معمول پهلوی جواب مشخص و قانع کننده ای نداشت و در نهایت راهکار را به " مردم " واگذار کرد !
رضاپهلوی در بیاناتش بطور غیر مستقیم و تلویحی اشاره به سازماندهی ، تقسیم کارِ براندازی وتماس با داخل و با نظامیان و غیره می نمود بدون اینکه هرگزبطور دقیق بگوید از کدام فعالیت صحبت می کند و این سازماندهی و تقسیم کار کدام است ، اینها که هستند ، چه سازمانی است و یا از چه زمانی فعالیت دارند معلوم نبود از واقعیت می گوید یا از رویا ... !
این رفتار مشارالیه آنسان را بیاد ارتش "سربازان گمنام" در جریان انتخابات کذایی " شورای ملی " اش میاندازد که طی ان طرفداران وی هر چقدر رای میخواستند به صندوق می ریختند و انرا به حساب اراء سربازان گمنام در داخل می گذاشتند ! که البته باعث اعتراض اعضای شورای ملی و استعفای انها و نهایتا برچیده شدن ان سازمان شد .

از همه جالبتر اینکه در اخرین سئوال از وی پرسیده شد که چرا تحصیلات ندارد و وارد دنیای کار و فعالیت نشده است و غیره ؟ این سئوال در واقع بیانگر کنجکاوی مردم در مورد بیکاری و نداشتن تحصیلات و جدی نبودن رضا پهلوی است .
ایشان برای منحرف کردن اذهان از وضعیت و سبک زندگی غیر قابل توجیهش، گریزی به صحرای کربلا زد و ازعلاقه اش به ایران گفت والبته بنا به عادت سلطنتی ها برای اثبات متمدن بودنش " خشت کوروش " را هم به سمت مخاطب پرتاب کرد ؛ که بله "وقتی شما به سازمان ملل می روید کتیبه کوروش و شعر سعدی را در انجا می بینید ، وقتی چنین مملکتی داریم من چگونه می توانستم وقتم را صرف امور دیگر بکنم ​!"

ناشناس گفت...

قلی
ادامه
سپس در ادامه مطلبی اضافه کرد که لازم است در این مورد جدا به اقای پهلوی تذکر داده شود ؛
ایشان ادامه داد : " ... من می خواهم برای یک بار هم که شده ما بگیم برای اولین بار در تاریخ کشورمون بعنوان مردم ایران بدست خودمون سرنوشت خودمون رو تعیین کردیم ، نظام خودمون رو مشخص کردیم ، نه به ارث بردیم نه امریکا در گیر بود نه تقصیر انگلیس بود ... "
رضا پهلوی یا سواد کافی ندارد یا حافظه اش خیلی ضعیف است و یا شب قبل پای میز قمار تا دیروقت مانده و هنوز حواسش سر جایش نیست . ایشان باید میدانست که مردم ایران حدود صد سال پیش به همت خودشان و با ابتکار و پیشگامی روشنفکران ایرانی بدون اتکا یا وابستگی به قدرتهای خارجی نهصت مشروطه را به تحقق رساندند که در زمان خود حرکت و دستاورد اجتماعی ـ ملی مترقی و پیشروی محسوب میشد .
همان مشروطه ای که قانون اساسی مشروطه را تدوین نمود ، قانونی که دو شاه پهلوی انرا زیر چکمه گذاشتند و استبداد و خودکامگی بر پا کردند . همان قانون اساسی مشروطه که عدم رعایت ان باعث سقوط سلطنت ، فرار و دربدری شاه پهلوی و اوارگی و تبعید اقای رضا پهلوی شد .
گذشته از اینکه به این ترتیب رضا پهلوی بقدرت رسیدن پدر و پدر بزرگش راهم در اثر دخالت خارجی می داند ،
ایشان با توجه به سوابق خود و خاندانش نمی بایست یک چنین خبطی مرتکب می شد، چرا که بدین ترتیب بیش از پیش این شک و بد گمانی را دامن می زند؛ که وی هم در صدد بر قراری یک دیکتاتوری دیگر است.

برای حسن ختام و کمی هم تفنن برخی از "کلمات قصار " و اشارات " چاله میدانی " اقای پهلوی که در این مصاحبه بکار برده شده اند را در اینجا می اوریم .

گذشته از اینکه ایشان هشت بار بی دلیل خندید ، این ادبیات را نیز بکار برد :

۱ـ "اونهایی که دوزاری شون دیر می افته" ( ۲ بار )
۲ـ " ... نمی تونن بشینن سماق بمکن ..."
۳ـ وقتی مجری برنامه خواست که ایشان سمت صندلیش را بسمت دوربین عوض کند اقای پهلوی حرفش یادش رفت و برای توجیهش گفت " شما مثل چرخ و فلک ونک ، گیجم کردین " !
۴ـ " اینومیگم نه اینکه بخوام پز بدم ها "
۵ـ " الان متخصصینی داریم که نمی دونن چکار بکنن ، عاصی و ول معطلن "
۶ـ " ... من خودم بطور طبیعی پدرم فوت میشد و مملکت می افتاد تحت نظر خودم ... "
۷ـ " چرا راه دور می رید مادر بزرگ من نمازش هر شب سر جاش بود ولی به خمینی هم فحشش را می داد "

بد دهن بودن خاندان پهلوی را می دانستم ولی نمی دانستم فقط شب ها نماز می خوانند !

ناشناس گفت...

باید اقای رضا پهلوی را در اندازه یک فعال سیاسی نگاه کرد ونه سلطنت و تاج و پادشاهی ( الیته خودشم چنین ادعایی نداره ) به نظر من ان بخش از فعالین که یا دل درگرو حفظ نظام دارن ویا دل درگرو اصلاح ویا دل درگرو مجاهدین بهیچوجه نمیتونن این مسئله را درک کنن یعنی نمیخوان درک کنن ... امروز اصلاح طلبان در جامعه ایران دافعه دارن و مانند مجاهدین هیچ اقبالی بین مردم ندارن . اصولا اکثریت جامعه و نسل جوان ان به همان نسبتی که از حکومت متنفره از مجاهدینی که امروز در خارج ازکشور فعال هستند متنفره واین حرف من نیس بلکه حرف آمار جامعه امروز ماست و لذا هرجریان سالم و غیر وابسته و مستقل ازادیخواهی که بخواد به مجاهدین امروزی صحبت از اتحاد کنه قطعا مطرود میشه واین یعنی بنفع رژیم حاکم .

بنده اصلا شوخی نمیکنم بلکه قاطعانه میگویم که وضعیت عمومی - فرهنگی مجاهدین و نوع تبلیغات و ساختار تشکیلاتی شان و رهبر بازی و تقدس بازی و وجود و حضور بادمجون دورقاب چین هایی حول رهبر بازیشون شدیدا با روح آزادیخواهی جوانان مبارز وطن در تضاد اشتی ناپذیره و اصولا اگر جوونا با اینگونه کارکردها مشکل نداشتن هرگز از حکومت خامنه ای متنفر نمیشدند . جوانان کشور یعنی نسل عصیان زده ازادیخواه کنونی کف خیابان با ساختارهای توتالیتر و رهبربازی مشکل دارن وگرنه در میدان مبارزه بدون ترس از بازداشت و زندان حضور پیدا نمیکردند .

بهرحال جریان رضا پهلوی بیشترین اقبال را در بین مردم داراست .

شماره ۲۵۵

ناشناس گفت...

از شماره ۲۵۵
به
قلی
مشکل داری جانم مشکل داری بدجوری هم داری !
تو که افتادن دوزاری و مکیدن سماق را بد دهنی تعبیر میکنی صرف نظر از اینکه چه کسی ان را بیان کنه باید بدونی که این عبارات بددهنی نیست بلکه قلب ادبیات ماست و وقتی این موضوع ساده سرت نمیشه و از توش داستان میاری بیرون معلومه که چیزی در چنته نداری و هنوز گرفتاری . بعدشم کمک گرفتن برای مبارزه صحیح و گفتن حقایق هیچ اشکالی نداره .
فقط ادمهای رژیم و ادم های رهبر عقیدتی از حرص چس شناسی میکنن .

ناشناس گفت...

قلی جان
توکه به هیچکاره بودن رضاپهلوی اشاره میکنی معلومه بدجوری در ولایت ذوبت کردن ! مرد مومن ایشون کمترین تخصصش خلبان جنگنده است و همینطور مسلط به سه زبان خارجی . رهبران تو حتی عرضه سوارشدن موتورگازی هم ندارن و حتی یک زبان را کامل نمیدونن .
مزخرف گویی هم حدومرزی داره لطفا رعایت کن .
بهلول

داوود . س کانادا گفت...

تا حالا اینطور ندیده بودم و فکر نمیکردم اینقدر هوشیار باشد حقا که از همه این مدعیها بهترست و میهن دوستر.درود بر او و امیدوارم قدرش شناخته شود

ناشناس گفت...

با درود و سپاس از شاعر آزادیخواه ، جناب یغمایی ،که با صبر و حوصله و قرار دادن مصاحبه های گروه‌های مختلف و بعضا متضاد اپوزیسیون ، موجب شناخت هر چه بیشتر ماهیت و نظرگاههای آنها شده و بدینطریق مردم با آگاهی کامل ، بهتر قضاوت خواهند کرد! بیژن

محمد.م.م گفت...

اقا قلی شوما فکر میکنین ایشون پول مولیم از شاه عربا میگیره یا نه اگه اطلاع دارین لطفا اطلاع رسونی کنین چ.ن میگن عربا پول مول خوب میدت

ناشناس گفت...

قلی میگه رضا پهلوی از اینترنشنال عرب ها پول میگیره ... اما هیچوقت نخواهدگفت که رژیم پول مردم را کامیون کامیون بالا میکشن و هیچوقت نخواهد گفت ولی عقیدتیش از کجا برای کارناوالها و کنسرت های سالانه اش پول میگیره ... یه جلسه را نمیتونن ببینن ... دارن میترکن ... چرا ؟ چون رضا پهلوی گفت من از موضع یک شهروند و در رای برابر یک شهروند هستم ونه بیشتر . جناحین حکومتی و آلترناتیو کشک خارج نشین داره میترکه از ترس و حسادت ...
شماره ۲۵۵

ناشناس گفت...

از اینکه رضا پهلوی اهل ریسک نیست شکی وجودندارد . از اینکه دنبال سلطنت و تخت و پادشاهی به شکل پدرش نیست تردیدی وجودندارد ( نهایت ایشون مشابه سوئد و نروژ مدنظرش هست که پادشاه نماد باشه اما قدرت دردست پارلمان و نمایندگان مردم )

از اینکه رضاپهلوی فرد کاملا سیاسی و آگاه به مسائل جهانی است هیچ شبهه ای وجود ندارد .

از اینکه وی مشخصات یک ازادیخواه را دارد تردیدی نیست ( در بدترین حالت ممکن وی یک لیبرال دموکرات تعریف میشود )

از اینکه بهیچوجه فردی مذهبی نیست شکی وجود ندارد .

از اینکه دنبال پیشرفت و رفاه مردم ایران هست و همه اقوام ایرانی را دوست داره و به فکر رفاه انهاست هیچ شکی نیست .

از اینکه شیفته ایرانی متحداست کاملا مشخصه و تردید ناپذیر .

از اینکه مهارت ها و تخصص های فراوانی داره شکی وجودنداره ( مانند خلباتی مانند آشنایی به امورسیاسی و خیلی خیلی خیلی بیشتراز سیاسیون مدعی )

از اینکه از پایگاه مردمی در ایران برخوردار است شکی نیست .

حال چنین ادمی اینقدر شعور و معرفت سیاسی داره که بدونه از کی کمک بگیره و از کی نگیره و باید به انتخابش احترام گذاشت .

لطف کنند منتقدینی که چس شناسی را با تحلیل سیاسی اشتباه گرفته اند ( چه از جناحین جمهوری اسلامی و چه از جناحین آلترناتیوهای کشک خارج نشین و چه تلویزیونهای مشکوک ماهواره ای و اینترنتی جورواجور)  مرز انتقاد را با لجن پراکنی رعایت کنند .

بنده سالها مبارزه کرده ام چه در زمان شاه وچه در زمان حال و اتفاقا تشکیلاتی هم مبارزه کرده ام اما تجربه و وجدان انسانی و روح ازادیخواهی به من میگه رضاپهلوی پاکترین و خالص ترین و راستگوترین ازاد اندیش ترین شخصی است که در ایران امروز بیشترین پایگاه اجتماعی را دارد . در فرهنگ او حجاب و روسری امری دست چندمی است درحالیکه در فرهنگ برخی اپوزوسیونهای ما کشف حجاب ! مرزسرخ تعریف میشود ( مانند افکار اخوندها ) و صدها وجه تمایز دیگر ...

از دوستانی که گرفتار ایده الوژی هستند تمنا میکنم بیخیال شوند وگرنه جز به اخوند خدمت نمیکنند . این را جدی گفتم .

شماره ۲۵۵

ناشناس گفت...

اتفاقا خیلی جالب شد مصاحبه رضا پهلوی همه اضدادرا به تکاپو انداخته !!! به این میگن وزن .
از جمهوری اسلامی تا اپوزوسیونهای مدعی از نوع غیرمشکوک تا مشکوک ! همه به ولوله افتادن ... چرا ؟ چون وزنه است و چون وزنه است باعث اتحاد همه دشمنانش شده ... از اصولگرا تا اصلاح طلب تا مجاهدین کنونی تا باند اکثریت و توده ای تا لومپن های تلویزیون اینترنتی و ماهواره ای تا امثال مشنگ های سیاسی مانند امثال قلی ها که کامنت میزارن ...
خلاصه گرانش این وزنه همه مدارهارا با یه مصاحبه بهم ریخته ! در بین همه دشمنان احتمالا بیشترین حرص را باند خامته ای خورده و چاپلوسان رهبر عقیدتی ! ملاک جوانلن کف خیابانن که طبق آمار به رضا پهلوی علاقه دارند . این حرف من نیس بلکه آمار و شعارها اینو میگه .
خاکزاد ( مجاهد سابق )

ناشناس گفت...

سمندر
ریاکاری خطرناک #رضا_پهلوی اینه که خودش رو چهره فراجناحی جا میزنه درحالیکه توی بغل راست افراطی صهیونیسته که تبلورش #فرشگرد. برنامه این گنگ برای #فردای_براندازی روشنه: یک #شوک_درمانی تمام عیار. چوب حراج فوری به صنایع و معادن ایران تا سرمایه جهانی بتونه راحت کشور رو ببلعه.
شاعران دربار شاعران همیشه دربار یا شاه هستند یا شیخ یا ملیجک رهبر عقیدتی هر روز میتوانند به یک رنگ در بیایند یک روز مجاهد میشوند وقتی به ته میرسند شاه اللهی میشوند و فردای دگر هم خدا داند

ناشناس گفت...

با درود
جدا برحسب تصادف از میان برنامه نگاه کردم .
اول اینکه به عنوان یک ایرانی ایشان حق دارد دلش برای تیران بسوزد.
دوم اینکه حق آقای قلی بیشتر از ایشان نیست .
سوما از کلام ایشان بر می آمد که خودش به دلیل اینکه واقعا میخواهد نماد همبستگی باشد خواهان نقطه وصل تمامی گروهها و اندیشه ها باشد .
چهارم در ایران ( که من از آنجا مینویسم و نه خارج ) بدون گزافه گویی مردم واقعا به دلیل گذشته خوب دوران پدرش و اینکه او تا کنون هیچ عمل منفی نداشته است ( زندان و ترور و بند جیم و غسل و...) و اینکه برخلاف ادعای جناب قلی به کسی توهین نکرده است ( بریده و دنبالچه و خاین و نرینه کثیف و ماماچه و.... ) بسیار هم طرفدار دارد .
من نمیخواهم ادعا کنم که مجاهدین طرفدار ندارند ، خیر . خانواده ها و بچه های سازمان که زندان بودند هم هستند ولی وحشت دارند که اولین سوال سازمان از آنها این باشد که : چرا زنده آمدی بیرون و یا به خانواده ها فشار آورد که غلط میکنید که میگویید فرزندتان اعدام شده ، شهید مال برادر و خواهر است . از بین تمام کسانی را که میشناسم تنها یک خانواده سازمان سفت ایستاده ، بقیه همه در وحشت آمدن سازمان هستند .
در نهایت که هر کس یک رای دارد قلی باشد یا من .
دروغ گفتن که مریم رجوی 99% رای می آورد برمیگردد به نحوه رای گیری مجاهدین ( در فیلمها هم دست همه بالاست یعنی در شورا 100% ) وقتی کسی جدا میشود معلوم میشود که اینگونه هم نبوده است .
اما اینکه طرفداران آقای پهلوی چه اقدامی کنند باز میگردد به اینکه سقوط رژیم با فروپاشی درونی است یا حرکت خشونت بار مردمی . اگر ایشان هواداران خودرا سازماندهی شده و آماده داشته باشد ، مجاهدین کمترین شانسی را ندارند . چه با قلی و چه بی قلی حتی قلقلی .
بهزاد

ناشناس گفت...

اضافه کنم که بر خلاف مریم رجوی ، آقای رضا پهلوی خیلی واقع بینانه گفتند که نمیتوانند و نميشود یک نفری کاری کرد و باید اکثریت خاموش مردم را فعال کرد . این اشاره به مردم بسیار صحیحتر از حرفهای مریم است که گویا ملت ایران برای حرکت منتظر قدوم ایشان هستند . اگر مردم حق انتخاب داشته باشند ، در همین منطقه ای که من زندگی میکنم بدون اقراق رضا پهلوی رای بیشتری خواهد داشت . اسلام که جایی ندارد هیچ چه رسد به اسلام خواهر مجاهد. گفته های اعضای سابق به مردم نشان داده که فردا با دیگ و غسل و حوض و فلان طرف هستند . فکر نمیکنم کسی در ایران بخواهد هر روز صبح گزارش کند ، دیشب در رختخواب چه کرده یا چه خواب دیده یا ..... . باشد برای خودشان هر کجا هستند خوش باشند و درگیر جیم . مریم رجوی و مجاهدین برای مردم اهمیتی قایل نیستند .
بهزاد

ناشناس گفت...

تئوریسین های ایده الوژیک جمهوری اسلامی همگی نوک تیز حمله شونو گذاشتن روی نفی کوروش !  و شدیدا بر علیه مصاحبه اخیر رضا پهلوی دست به موضعگیریهای جوروواجور زده اند و این یعنی اینکه خوب میدونن ایشون پایگاه اجتماعی داره و لذا به وحشت افتادن و به انحاء مختلف سعی در لجنمال کردن وی دارن و به موازات ان عوامل خارج کشوریشونم داستان ایران اینترنشنال و بودجه مصاحبه را تو بوق کرده اند تا همپای اربابانشان در نظام راه بروند ...

واما اپوزوسیونها که ماشاله رنگ و وارنگ و همه هم مدعی رهبری هستند کک تو تنبونشون افتاده !

من هرگز نمیدونستم یه مصاحبه میتونه چنین طوفانی ایجاد کنه . وقتی وزن داشته باشی با یه مصاحبه طوفان درست میشه .

من سلطنت طلب نیستم اما ضد نظام هستم .

غریبه

محمود گفت...

با درود.
به نظرم در صحنه امروز سیاسی مخالفت و تلاش برای مانع تراشی حرکت آقای رضا پهلوی برای ایجاد نوعی تمرکز در اپوزیسیون جز از طرفداران جمهوری اسلامی و یا مجاهدین که آنها هم در واقع نفش جاده صاف کن و اکثیر طولانی تر کردن عمر جمهوری اسلامی را بازی کرده اند (یعنی بازی در کفه جمهوری اسلامی) نیست و نمیتواند باشد.چرا؟ دلایلم را توضح میدهم.
1. بدترین حالت بدست گرفتن قدرت توسط رضا پهلوی دیکتاتوری قبل از سال 57 است که تمامی افرادی که در آن شرکت داشته (حتی حکومتی هایی که امروز قدرت ندارند) هزاران بار آن شرایط را به جمهوری اسلامی حتی نوع عالی اصلاح طلبانه آن ترجیح میدهند. با ادامه آن شرایط امروز قطعا ایران نزدیک به یکی از دمکراسی های مدرن و کمترین آن کره جنوبی بود.
2. هیچ کدام از منتقدین رضا پهلوی علارغم ادعای اینکه ایشان راه مشخصی ارائه نمیکند، خودشان حتی در حد حرف کلی هم به میزان رضا پهلوی راه حل ازائه نمیکنند. تها جریانی که بطور مشخص راه حل ارائه داد مجاهدین بودند که راه حل شان جز تدوام بیشتر جمهوری اسلامی ماحصل دیگری نداشت.
3. ایراد گیری از فردی که حرفش این است که میخواهد نقش نقطه ای را بازی کنم که در واقع نقطه تجمع اپوزیسیون از هر نحله فکری است. این به لحاظ نظری اصلا چیز بدی نیست. زیرا انشقاق و تشتت در صفوف روشنفکران ایران حتی افرادی که ایدئولوژی و نگاه اجتماعی سیاسی بسیار نزدیک دارند آنقدر زیاد است که نیاز به یک همه با هم داریم. و از نظر من امروز با توجه به واقعیت های جامعه سیاسی و شرایط اجتماعی ایران (هر چند آقای رضا پهلوی گاندی و ماندلا و تیتو و لنین و کاسترو و ... نیست و نمیتواند باشد) ولی به دلایل تاریخی و سیاسی و اجتماعی، جامعه سیاسی ایران مورد دیگری را بازتولید نکرده است.
4. باتوجه با موارد بالا اگر کسی واقعا آرمان عبور از جمهوری اسلامی با حداقل هزینه را در سر دارد و دلش برای ایران آزاد (حتی نسبتا آزاد ولی مدرن) می تپد و نه برای جمهوری اسلامی و یا گروه گرایی ابلنهانه خودش، منطفا نمی باید با رضا پهلوی اختلاف اصولی داشته باشد چه برسد به دشمنی و کینه توزی.
ولی موضوع مهمی دیگری نیز هست. آقای رضا پهلوی باید به شفافیت با کسانی که به نام سلطفنت و نام او با فرهنگ لمپنی و زشت علیه آزادی و دمکراسی و دگراندیشان چاقوکشی اینترنتی میکنند و فضای کینه توزی و خشم و نفرت را میپراکنند مرزبندی جدی داشته باشند و آنها را به عنوان مزدوران جمهوری اسلامی که هدف تفرقه افکنی در برابر اتحاد ایرانیان دارند افشا و طرد کنند. هرکسی که با نام و عنوان سلطنت طلبی و مشروطه خواهی هر موضوع گیری بکند چه فرد و گروه به نام ایشان ثبت میشود و ایشان مسئولیت مهمی در ایزوله کردن این جرثومه ها دارند. اگر در این زمینه به طور جدی و موثر عمل نکنند به این معنی است که ایشان این کار کثیف ضداتحاد ملی را تایید میکنند.
اینجانب که این نظر را دارم به مدت 25 سال سابقه کار تشکیلاتی حرفه ای داشته ام. مدت 15 سال از آن را هم سلاح بر دوش در صحراها و کوه ها بر علیه جمهوری اسلام جنگیده ام. زندانی شده م و بخشی از جسم و تمام روحم را در این مسیر فنا کرده ام وخانواده ام را هم در این مسیر، با تیرهای جنایت مذهبی از داست داده ام. حتی برای مدتی فکر کردم شاید از مسیر اصلاح طلبان مفت خور و دروغ گو بتوان مسیر مین گذاری شده و مملو از درد و رنج آزادی میهنمان را با بهای کمتری به پیش برد ولی خیال باطل بود.
بنابراین به عنوان یک دردمند که درد آزادی و بهروزی مردم و میهنم را دارم واقع بینانه به صحنه سیاسی نگاه میکنم و حرفهایم آروغ های بعد از یک بدمستی شبانه کنار رود سن نیست.

آذر گفت...

با درود به شاهزاده سیروس رضا پهلوی«شاهزاده لقب اوست چه ما خوشمان بیاید یا نه»
اگر ما به ایران و ایرانی فکرمی کنیم باید از هر نیروی برانداز سکولار که دل در گرو ایران دارد در این لحظات ضروری تاریخی حمایت کنیم و رژیم منحوس و اهریمنی حاکم را سرنگون کنیم.او بدرستی لحظه ضروری سرنگونی رژیم را با هوشیاری بالای سیاسی و روش مردمی دریافته و بطور فعال وارد میدان شده است و در این مسیر از حمایت میلیون برخودار است درست بهمین دلیل رژیم و نیروهایی که خواهان بقاء رژیم هستند «توده ای،کثریتی،باصطلاح اصلاح طلب و ...»سخت ترسیده و بلرزه افتاده اند و چون چیزی در چنته ندارند سفسطه میکنند غافل از اینکه مردم اگاه هستند و ترهات رژیم ساخته را بخوبی تشخیص میدهند.

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۱۳ آبان ۱۳۹۷/ ۵ نوامبر دوهزاروهژده/مسعودعالمزاده/پاريس

آقاقلى!

۱/ازکودکى بيابيرون.قدبکش.خرده گيرى هاى آب زيپويى نشون ميده که برخى توسال ۵۷ گيرکرده ن
۲/پامنبرى جماعت چندتاويژگى داره
- منفعلانه گوش ميده
- فکرکردن براش ممنوعه
- شهامت انتقادوبرگشتن ازاون چيزهايى روکه به ش تزريق شده رونداره
- بجاى متدفلسفى وشناخت علمى،مچ گيرى ميکنه.به شيوه ى آخوندى،ولوبى ريش وعمامه ولى بالچک،ردّيه نويسه
۳/من نکته ى نادرستى نديدم
"هشت بار بی دلیل خندید"،خب که چى؟
"ادبيات"ى که بکاربردزبون روزمرّه ۹۵% مردمه
"سوالات ازپيش نوشته شده بود".توفرانسه جلسه علنى مجلس وسناروى شبکه ى
LCP/La Cahîne parlémentaireپخش ميشه.درزبان فرانسه پارلمان مجلس نيست،مجلس ملى وسناباهم ميشه پارلمان.اگرتونستى نگاه کن،جالبه.پرسش وپاسخ هاازپيش آماده شده.اشکالى هم نداره.اگه سوالى ازوزيردفاع نيست،ميتونه بجاى حضوردرمجلس ياسنا بپردازه به کارش.پاسخ روکسى فى البداهه ازجيبش درنمياره بايدروش کارکردوگرنه گاف ميده.زمان بندى شده:يک دقيقه براى پرسش،يک ونيم دقيقه براى پاسخ.وگرنه رييس مجلس قطع ميکنه،نه براى سانسور،براى بيشترين پرسش وپاسخ درکمترين زمان.همين مونده که مابااين ضايع کارى نکبت ۵۷ بياييم به فرانسوى هادرس دموکراسى بديم.

۴/عزيزم،بجاى مچ گيرى بى طبقه ى توحيدى،گوش کن ببين چى ميگه.بانهايت صداقت خودش گفت [نقل به مضمون]"اگرجامعه به سطحى رسيده که ازلزوم فردشاه گذرکنه نيازى به من نيست"،"شکل حکومت(سلطنتى/جمهورى)ضامن رفاه وآزادى نيست:سوئد/سوريه"،"اين شماييد که بايدمراقب نمايندگان تون باشيد،نه اينکه رأى بدين برين بخوابين"

بد گفت ؟غيرمستقيم يعنى"منو نيارين سرکاربرين دنبال کارتون،هم مشارکت کنين،هم حسابرسى".بد گفت ؟

۵/گيرم رضاپهلوى بد،که نيست.کس ديگه اى رودارى که وقتش که رسيدبره توکاخ اليزه وکاخ سفيدوکاخ سبزوبنفش بارييس جمهورها سردک کردن رژيم مذاکره کنه؟ دارى؟
اونى که توفکرميکنى آلترناتيوه،کسى تحويلش نمى گيره.فکرميکنى پول وقراردادميذارى روميزوهمه چيز تمومه؟ اين يکى ازپارامترهاست،نه همه ش.اونى که باسايه ى خودش هم نمى سازه،تمام کسانى که توسطح فرماندهى بودن رومتهم به جاسوس وخائن ونفوذى مى کنه،ازهمين حالا تهديد به مرگ مى کنه،جدى ش نمى گيرن.رجوى براى اعلان جنگ مسلحانه اى که سه نسل ايران رونابودکرد،"اســـتـــخـــاره"کرد.ايران روبديم دست چنين کسى؟ برخوردشاه(بقول برخى)خائن بادشمنان قسم خورده ومسلح ش بسياربسيارانسانى تربودتابرخوردرجوى بادوستان وهم رزمانش

۶/بختياررفت بدابحال ما.کس ديگه اى جزهمين رضاپهلوى نمونده.فکرنکن اگه اين نباشه،بخت اون رهبرغايبت بيشتر ميشه.خوابشوببينى !

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۱۳ آبان ۱۳۹۷/ ۵ نوامبر دوهزاروهژده/مسعودعالمزاده/پاريس

آقاقلى!

يادم رفت اينو اضافه کنم.به "چاله ميدونى"هاتوهين نکن.نه اينکه مااومديم تو اين پاريس زيبا که بايدتف کنيم به بچه هاى چاله ميدون.اون وقتى که ما دربدر جا براى خوابيدن نداشتيم و "رفقا" دنبال شناسايى ولودادن مابودن،همين "عباس سه کلّه"هاى چاله ميدون بامعرفت ولوطى گرى شون جون مارونجات دادن.اگه اونا نبودن،ماهم نبوديم.سگ اون عباس سه کلّه کارگرکم سواد که رفيقش رو لو نميده،ميارزه به تمام اون "روش نه فکر/روشنفکر" هايى که به دستور "حزب" اسم وآدرس ردميکردن کميته ى محل.
ايناهم ميهن مان و برابرباما. به شون تف نکن !

حتاازنظرزبان شناسى فارسى اى که توچاله ميدون صحبت مى کنن،به زبان سعدى نزديک تره تااراجيف خايه مال هاى دربار قاجار.

همين بودکه ماتو۵۷نفهميديم.سوسن،مهوش،آفت وداودمقامى بسيارضدارتجاعى بودن.آهنگ "آخداگوش اينک سخنى" ازداودمقامى روگوش کن ! "آخدا" زبون"چاله ميدونى"هاست."آخدا"يعنى"آقا/خدا".خدايى دوست،نجوايى درونى با خود.نه خدايى آدم کش وآدم سوز.نه خداى برده فروش.آخوندبراى به بردگى کشوندن ازجهنم مى ترسونه.داودمقامى چاله ميدونى، خايه داره اين هوا.روميکنه به خدا،يقه شو مى چسبه،مى کشدش پايين. ميزنه زيرهمه چيز.

نه خدا نه آقابالاسر! Ni Dieu, ni maître

من باافتخار،بانثر"چاله ميدونى" مى نويسم.به يادداودمقامى وعباس سه کله.


مقايسه کن :

فرهاد[والا پيام دار محمد]،فريدون فروغى[هميشه غايب]،داريوش[شهرمن شهردعا،همه گنبداش طلا]

رومقايسه کن با

آفت[خانوما خداسرتون هوو نياره/به فکر چاره باشين تو استخاره باشين !]،سوسن[مى بخورمنبربسوزان مردم آزارى مکن]

ازکجاضربه خورديم ؟

اين باپوپوليسم فرق داره.

به "چاله ميدونى"هاتوهين نکن !

ناشناس گفت...

سگ عباس سه کله میارزه به کل ایده الوژی قلی و امثال قلی ( البته دوراز جان سگ ) .
خاکزاد

ناشناس گفت...

اگه راستشو بخواین من در نوجوانی در حدود ۱۰ تا ۱۲ سالگی باشنیدن اهنگ داودمقامی جرقه ضد خدایی در وجودم زده شد در ۱۷ تا ۱۸ سالگی چگونه انسان غول شد را خواندم و الی اخر ...
حقیقتشو گفتم تا کون قلی بسوزه ...
بعدشم در سال ۶۰ خیلی از بچه های سازمان را که دربدرشده بودن و جانداشتن در پاتوق همین عباس سه کله ها مدتی پنهان بودن ... من خوب یادمه . ده تاشو خودم بردم اطراف میدون شوش کردم تو پاتوق همین عباس سه کله ها .
کلیه امکانات سازمان خرج رهبر شده بود و بقیه دربدر .و خیلی ها هم در جریان همین دربدری اسیروتیربارون شدند .
خاکزاد

ناشناس گفت...

کوزوش میتونه عامل وحدت و همبستگی همه ایرانیان ازادیخواه بر علیه حکومت باشه . میدان جاذبه ای که بتونه این وظیفه را انجام بده در شرایط سیاسی - اجتماعی ایران موجود نیست واگر غیراز این فک کنیم و از کاه کوه بسازیم و مزخرفات سرهم کنیم دقیقا میافتیم تو خندق حکومت .

ایکاش همه اپوزوسیونهای غیر رژیمی این حساسیت را با همه ظرافتش درک میکردن ...

بهلول

آذر گفت...

با درود؛
دوستان زیاد به مجاهدین بهاء میدهند و آنها را مطرح میکنند،بنظر من با سرنگونی رژیم مجاهدین هم تمام میشوند چون هر دو از یک آبشخور سرچشمه گرفته اند و آب میخورند ،و سوال اینستکه رجوی که نتوانست یک جمعیت ۶ـ۷ هزار نفری تشکیلاتی ،آرمانخواه،جان بر کف و سرسپرده رجوی یعنی همه ما که هر کدام چند دهه حرفه ای با سازمان کار کرده اند حفظ کند چگونه توانایی اداره مملکت و حفظ یکپارچگی ایران را دارد؟
مشگل دیگر اینکه با کدام نیروی متخصص؟ ۹۹٫۹٪ نیروهای سازمان دانشجویان سالهای اول و یا پایینتر هستند آندسته تحصیلکرده های متخصص هم بعد از گذش اینهمه سال متاسفانه در ردیف بقیه قرار دارند.
اما مهمتر اینستکه با انقلاب حول محور رهبری رضا پهلوی بناچار درهای بسته مجاهدین برای فعالیت اجتماعی بروی نیروهایشان باز و ریزش جریانی مجاهدین بسرعت اتفاق میافتد.پس با سرنگونی رژیم مجاهدین هم در تمامیت به پایان میرسند.

ناشناس گفت...

هیچ چیز به پایان نمیرسه بلکه تغییر میکنه .
بهلول

ناشناس گفت...

چه کسانی امروز با رضا پهلوی مبارزه میکنند ؟

انهایی که میترسند مبادا مردم روی اقبال به او نشان دهند .

انهایی که عمیقا مفهومی از آزادی ندارند .

انهایی که سرنگونی رژیم برایشان در باطن مهم نیست بلکه به شعارپوشال عادت کرده اند تا خودرا نشان دهند .

انهایی که نمیدانند مخالفت با رضاپهلوی به حمایت از شیخ منجر میشود و میوه اش را رژیم میچیند .

انهایی که اسیر ادبیات چپ دهه چهل هستند و مغزشان به انجماد رفته است .

انهایی که حسود و بخیل هستند و بین رضا پهلوی و رژیم ته دلشون با رژیمه .

انهایی که سیاسی نیستند بلکه دوب شده در ولایت جهل و کیش شخصیت و جهالت هستند .

انهایی که عدالت و آزادی را برای ژست برزبان میاورند اما در محدوده خود نه عادل هستند ونه دموکرات .

انهایی که رهبر زده اند و فرهنگ بسیجی وجودشان را در پوشال ذوب کرده .

انهایی که فکر میکنند مبارزه ملک طلق انان است و اتفاقا مفهومی هم از مبارزه ندارند چون مبارز واقعی نیستند .

جالیه که همه دشمنان رضاپهلوی یا خارج نشین کشک تبایغ چی هستند ویا در درون حاکمیت اخوندی ! واین اتحاد نانوشته مبارکشان باد .

وجالبتر اینکه همه موافقان رضاپهلوی همین جوانان جان برکف خیابان هستند ...

به شعارهای جوانان دختروپسر نگاه کنید به اعمالشان نگاه کنید ... دختر خیابان انقلاب را نگاه کنید ... اعتصابات کارگری و معلمین و سایر زحمتکشان را نگاه کتید ...

اگر شرف و صداقت داشته باشید و به خود دروغ نگویید پس باید از مخالفت با رضاپهلوی شرمسار باشید .

از روی جهل و حسادت و نااگاهی عملا به نفع رژیم عمل نکنید .

شماره ۲۵۵

ناشناس گفت...

آلترناتیو کورش !

امروز هر انسان باوجدانی میتواند بگوید که رضا پهلوی یعنی نفی جمهوری اسلامی .

چرا ؟

چون تنها آلترناتیو حکومت مذهبی وجود عنصر هویت ایرانی است و این هویت با نام کورش گره خورده و تنها چهره سیاسی که اورا تداعی میکند قطعا اقای رضاپهلوی است . مثلا اگر توده ای ها و یا اکثریتی ها ویا مجاهدین ویا اصلاح طلبها اگر از کورش دم بزنند نسل کنونی متوجه مصنوعی بودن شعارانان خواهدشد و لذا توجهی نخواهدکرد اما وقتی رضاپهلوی صحبت از کورش میکنه نسل جوان تناقضی در ادعای ایشان نمیبینه ...

چرا ؟

این برمیگرده به سبقه و صبقه سیاست درایران و یجورایی با تجربه و حافظه و نوستالژی تاریخی - اجتماعی مردم ارتباط داره . حتی اگر رضا پهلوی بظاهر از کورش بگوید مردم به باطن میپذیرند ... برای اینکه رنگ رخساره خبرمیدهدازسروجود !

توجه بفرمایید که گروه های اپوزوسیون رژیمی و ضد رژبمی با ان همه دلار و علم و کتل و تبلیغات نتونستند شعاری به میان مردم معترض ببرند اما رضاپهلوی به عنوان یک فرد در شعار معترضین بصورت سراسری قرارمیگیره ! راستی علت چیست ؟ علت در خرد جمعی است ولاغیر .

محاله مردم عصیان زده بیایند خون بدهندتا مثلا حزب توده را بیاورند برمسند قدرت ویا خون بدهند تا اسلام دیگری را بعنوان مجاهدین سرکارآورند ! محال هست ...

اگرچه مجاهدین بسیار فرصت طلبانه و اپورتونیستی جمهوری اسلامی دموکراتیک خودرا به جمهوری خالی تغییرداده اند !!! تا ملت را مانندخمینی بفریبند ! اما این ملت فریب نخواهدخورد و از جمهوری اسلامی و آخوند گذرخواهدکرد وزیر بار حکومت دینی هم نخواهدرفت .

ممکنه برادران و خواهران مجاهد ناراحت بشوند و بگویند این نوع قضاوت درباره ما عادلانه نیست و منم میگویم بروید برنامه های صداوسیمایتان را ببینید واگر فرق ماهوی چندانی با سیمای جمهوری اسلامی داشت حق باشناست و تنها فرقش اینه که درانجا زرپ و زرپ میگن خامنه ای ودر اینجا زرپ و زرپ نیگن رجوی وگرنه بقیه برنامه ها دارای اشکال مشابه است ... بحث حجاب ( روسری ) برای اعضاء !  پخش اذان ! فیلم های سانسورشده ! تبلیغات یکسویه ! خالی بندی ! و صدها تشابه دیگر .

خوب مردم که هالو نیستند و طبعا در اعتراصات خود رضاپهلوی را فریاد میزنند و پس از گذار از جمهوری اسلامی به توده ای و مجاهد راه نخواهندداد .

بنده سلطنت طلب نیستم ولی امروز در شرایط ایران کلیه مسائل را ملحوظ نظر قرارمیدهم و در مقابل اپوزوسبونهای خارج نشین که در فرهنگ و ادبیات دهه ۴۰ غرق هستند از رضاپهلوی و برنامه اش بله برنامه اش دفاع میکنم . چون بخوبی میدانم تنها آلترناتیو اخوندها کورش هست و نمادان احتمالا رضاپهلوی . حداقل اینومیدونم که مخالفت با وی رژیم را تقویت میکنه ولی اپوزوسیون خارج نشین کشک این نکته ظریف را نمیفهمه چون مسیله اش سرنگدنی نیست بلکه مسئله اش خودشه .

شماره ۲۵۵

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۱۷ آبان ۱۳۹۷/ ۹نوامبردوهزاروهژده/مسعودعالمزاده/پاريس

خواهرهنوزمجاهد,آذر

۱/اين انشاهاروبذاربراى اونايى که صابون دارودسته ى رجوى به قباشون نخورده!مجاهدين سرشونوکردن تولاک تاهم آب هاازآسياب بيفته،هم رضاپهلوى رژيم روبزنه زمين تااينابيان بيرون و"کشميرى"هاى بعدى شونوروکنن.سناريوى خمرهاى سرخ وشاهزاده سيهانوک.

۲/"آرمانخواهى وجان برکفى".اشکال کارهم همين بود.اگه مجاهدين براى افرادشون صنارارزش قائل نيستن،براى همينه.کسى که بى هيچ خواستى مفت بره بميره،بى ارزشه.نهضت مقاومت فرانسه حساب وکتاب داشت.يه دسته کشته شدن،يه دسته پشت مراقب بودن تاخون اينهاپامال نشه.راست هاگفتن"نظام حکومتى دموکراسى پارلمانى ميمونه.داس وچکش روى پرچم ورفتن زيربيرق روس روهم خوابشو ببينى".چپ هاخواستار"برابرى آموزش ودرمان ونظام اجتماعى"شدن.همين هم شد.روس هاپاشونوتوفرانسه نگذاشتن.کمونيست هاباآمريکايى هاحسابى گرم گرفتن.دراولين نشست'شوراى ملى مقاومت'(فرانسه)پس ازشکست نازيها،که نيمى ازسربازان هيتلرهنوزتسليم نشده بودن،تامين اجتماعى وآموزش رايگان تصويب شد.
هنوزهيچى نشده رجوى همه روازدم لت وپارکرد.دستاوردى که نيست هيچ،اينايى رو هم که موندن از همين حالا به خيال خودش"سوزوند"

۳/رجوى ازکجانيرومياره؟---خواهيدديد---رفته ن مذاکره کرده ن تااين داعشى هايى که اروپاروبه گندکشيدن روبردارن بيارن ايران،بويژه براى حفاظت خودشون.دارودسته ى رجوى خوب ميدونن اگه پاشون به ايران برسه،حواله شون بابيل وکلنگ مردمه.ازحالادارن نفر جمع مى کنن ازاين"داعشى"هاکه سرسوزنى ازپاسدارهاوآخوندهابهترنيستن.ماربه سياهش هم لعنت به سفيدش هم.براى اون حداقل نياز کشورهم،هم/تباران وهم/فرهنگان افغانستانى هستن.ازهمين امروز،درست مثه همون جريان شوراى ملى مقاومت فرانسه بايد---رک---بگيم که داعشى بى داعشى.لازم نداريم.اينکه دارن شارلاتان بازى پان فارس و خلق خلق خلق توگوش مامى کنن،براى شکستن مقاومت روانى ماست.براى داعشى هاوفلسطينى هاوبقيه جايى درايران نيست.چپ وراست هم نداره.جاى فلسطينى هاتوفلسطينه نه توايران.چرابين اين يه ميلياردمسلمون وسيصدمليون عرب قرعه فال بنام ماافتاده که نه عربيم و هم گزيده ازاسلام؟مااين خوشبختى رونخاهيم کى روببينيم؟

۴/اينايى روکه توخيمه شب بازى هاى مهرتابان"بدلايل امنيتى"از دور نشون ميدن ازاين"داعشى ماعشى"هان.باپول ميان.دسته اسکناس هاش مال داعشى هاورييس سابق سياواف بى آى،تهمت وفحش لمپنى وتف بارونش هم مال فرمانده فتح الله.

۵/"..رجوى چگونه توانایی اداره مملکت..رادارد.."؟

مثه همين رژيم توحيدى آخوندى:باگلوله،شکنجه،تيرباران!

مرگ بررژيم آخوندى!

بعدش دست مجاهدين نبايدبه قدرت برسه!

ناشناس گفت...

 شرایط و رضاپهلوی

میگن روشنفکران هنوز درگیر این هستن که مصدق چکارکرد و چکارنکرد عافل از اینکه ماعم هنوز درگیر اسن هستیم که سی خرداد ۶۰ یک ضرورت بود یا نبود ! بابا ۷۰ سال از اون گذشته و ۴۰ سال از این !  به اندازه کافی مسائل روز وجودداره که نیازی به پرداختن به قرون ! گذشته نیست .

الان انچیزی که رومیزه چهارتا تا آلترناتیوه

اول رضا پهلوی

دوم جریان سبز

سوم مجاهدین

چهارم کمونیستها

چهارمی که ول معطله و اگرچه ادعای رهبری جنبش طبقه کارگررا داره اما بلوف وقیحانه ای  بیش نیست و صرفا کشک .

سومی در داخل هیچ پایگاه اجتماعی نداره واگرچه ادعای رهبری اعتراضات مردم را داره ولی این ادعا بیشتر از سوی وزارت اطلاعات دامن زده میشه تا جابیافته و اهدافی را هم بدنبال داره که علت ان را بخش آگاه جامعه بخوبی میدونه و نیاز به توضیح نیست .

دومی طیف بندی های مختلفی در نزدیکی و دوری از حاکمیت داره وان بخش سرنگون طلبش در اعتراضات حی و حاضر ایستاده و بخش میانیش مذبذب و بخش تحتانیش  همون استمرار طلبان را شامل میشه که مورد نفرت مردم هستند .

اولی جریانی است که پایگاه وسیع مردمی داره اما بدون سازماندهی و شدیدا با عنصر ایرانیت بدنبال عدالت و آزادی است و تلویحا به رضاپهلوی سمپاتی داره واینکه ایشون چه نقشی ایفاخواهدکرد اینده نشان خواهدداد .

طبعا غرب و شرق و سازمانهای بین المللی از این طیف بندی ها و مدعیانش بخوبی اگاهی مبتنی برآمار دارند .

ما به حمایت جهانی و کمک انان نیازداریم و رضاپهلوی میتونه واسطه این امرباشه .

انچه مشخص است اینها رفتنی هستند و مردم برای این لحظه بی تاب .

صدها مبارز سرشناس و شکست ناپذیر در داخل کشور شناخته شده اند و مورد اعتماد نسل جوان هستند و جالبه بدانید که اکثر قریب به اتفاق انان بر علیه رضاپهلوی موضع ندارند و گاها به ایشون سمپاتی نیز دارند .

این بود سیمای واقعی شرایط داخلی .

بقیه مطالب و تحلیلها و ادعاها اب توشه و حرف مفت که اینروزها از دهان خارج نشین های کشک و توجیب ریز میادبیرون و برای دل خوش خنکی خودشون و خوشحالی وزارت اطلاعات اخوندی است .

باورکنید مطالب فوق عین حقیقتی است که چون خورشید انکارناپذیر است .

بهلول

ناشناس گفت...

برای اینکه واقعا وزن و نقش و تاثیر اپوزوسیونهای خارج نشین را در مبارزات داخلی متوجه بشوید فرض کنید اینترنت و تلگرام و فیسبوک و فتوشاپ هنوز اختراع نشده بود ! خداوکیلی اصن نامی از اپوزوسیونهای خارج نشین میشنیدید ؟ هرچی ادعا هست یا بصورت تلویزیون ماهواره ایه ! یا تلگرامی ! یا سایتی ! یا فیسبوکی ! یا فتوشاپی ! یا یوتیوپی !

بنابراین همشون کشک هستن . وقتی مردم در تظاهراتشون نام و شعاری از اینها برزبان نمیاورند یعنی چی ؟؟؟؟ یعنی کشک هستن !

مثلا در جنبش مردم کوبا برعلیه باتیستا چیزی کشک نبود چون چگوارا پیشاپیش چریک هایش سلاح بدست روستا به روستا میرفت و میجنگید اما کدام اپوزوسیون مدعی در مبارزه با حکومت پیشاپیش مردم درحال جنگ و رزم هست ؟؟؟ خواهشا خفه خون نگیرین و جواب بدین !

با پیام و اطلاعیه و تلگرام و کوفت و زهرمار از راه دور و از جای گرم و نرم چه کسی نمیتونه مبارزه کنه ؟؟؟

پس قدر مبارزین داخلی را که پیشاپیش مردم صابون زندان و شکنجه و اعدام را در مبارزه با حکومت به تنشون مالیدن بدانید . قهرمانان واقعی همین ها هستند ونه فرصت طلبان قیام دزد خارج نشین کشک .

اگر یکروز اینترنت قطع بشود خارج نشینان کشک محو میشوند ! اگه باورندارید امتحان کنید . اگر فرقی در مبارزات مردم دیدید !

بهلول

ناشناس گفت...

برای پیروزی بر جمهوری اسلامی همه ازادیخواهانی که قلبشان برای عدالت و آزادی میطپد موظفند با تمام توان در جهت افشای اپوزوسیونهای توخالی قدرت طلب که خواسته و ناخواسته بمثابه عامل تفرقه در راستای سیاستهای وزارت اطلاعات عمل میکنند اقدام نمایند .

مهم نیست که این اپوزوسیونها چه کسانی وبا چه سطح شعاری هستند بلکه مهم موجودیت و نقش فعلی انان است .

اینها خواسته و ناخواسته ، با شعارهای بظاهر انقلابی و انقلابی نقشی جز خدمت به رژیم ایفا نمیکنند .

پیش بسوی وحدت همه گروهها برعلیه جمهوری اسلامی .

بهلول

ناشناس گفت...

من نمیدونم که اصلا اقای رضا پهلوی پتانسیل تغییر نظام داره یا خیر ... اما اینو میدونم که هرنوع اتحاد و یا نزدیکی با مجاهدین اعتبارو محبوبیت خودشو در جامعه ایران از دست میده . واقعیت اینه که مردم به میزانی که از خمینی و رژیم تنفردارند به همان میزان از مجاهدین ... چرا ؟ نمیدونم ... شاید وجود چاپلوسان دراطراف رهبریشون مردم رو یاد چاپلوسان و اطرافیان خمینی میاندازه و یک نستالوژی تلخ و درداوری را براشون تداعی میکنه . خصوصا که بار اسلامی و ایده الوژی و حجاب اجباری اعضاء و امام زمان بازی و نظائران چیزی شبیه تفکرات خمینی است .

خواهشا مجاهدین از کامنت من ناراحت نشوند ... چطور وقتی اقا و خانم میگن درونتون خمینی است ناراحت نمیشین اما وقتی من میگم تفکرات تون شبیه خمینی است ناراحت میشین ؟ درون که از تفکرات خیلی بدتره !

بهلول

ناشناس گفت...

این درسته که اپوزوسیونها هیچ نقشی در داخل ندارند و هرچه ادعا میکنند اینترنت است و سایت و حرف مفت مجازی ! اما صدها قهرمان ازادیخواه از زن و مرد در ایران درحال رزمند چه در زندان وچه درمیدان که مناسفانه از سوی خارج نشینان کشک روی نام و عمل و نقش انان پرده سکوت کشیده اند تا پررنگ نشوند واین را همه مبارزان راه آزادی و عدالت بخوبی تشخیص میدهند .

میبینید که درد اپوزوسیون خارج نشین کشک سرنگونی نیست بلکه تلاش برای محو نام و نشان مبارزان داخل کشوراست وگرنه که نامی از محمدی ها و ستوده ها و دختران خ انقلاب میبردند ! دم خروس از زیر عبای انان بیرون است .

زنده باد راه خواستارها و ستوده ها و محمدی ها و ویداها که درداخل میرزمند و باکی از زندان و اعدام ندارند .

قابل توجه رهبران تیتیش مامانی که همه مبارزه شان در خارجه ! با ست کردن روسری و کفش و دامن !!! تبلور داره !

با یه مشت روسری قرمز گره سفت کرده همیشه درحال چاپلوسی و کف زدن !!! کف برای چی ؟ برای نبوغ رهبر در ست کردن !!!

جمعش کنید بابا !

بهلول

ناشناس گفت...

مردم چی میگن ! اپوزوسیونها چی میگن !

یا مردم عاصی و جان به لب امده از مظالم جمهوری اسلامی توباغ نیستند ویا آلترناتیوهای مدعی ! واقعا کدامیک توباغ نیستن ؟

ظاهرا هردو جناح تو باغند منتهی تو باغ همدیگر نیستند و توباغ خودشونن !

چرا ؟

به این دلیل واضح که مردم از آلترناتیوهای خارج نشین کشک به رهبری مسعودتوجیب ریز همیشه به لحاظ زمانی جلوترند ! چون یکیار نشده که آلترناتیو اول فراخوان بده بعد مردم انجام بدهند ! همیشه مردم در داخل کشور انجام میدهند و گرفتاریهایش را قهرمانانه با آغوش باز میپذیرند و بعدا آلترناتیو درخارجه ازخواب بیدارمیشه و فراخوان به انحام میده ( البته بدون هیچ پذیرش خطروگرفتاری !)

واین پدیده جدید در تاریخ قیامهای مردمی واقعا بینظیره و باید به حق توگینس ثبت بشه !

تنها کشوری که مردمش اسیر یک نظام ایده الوژیک  جهل و جورو فساد و سرکوبگر شده اتد و هرروز کف خیابان به مبارزه با ان میپردازند و آلترناتیوهایش در خارجه کف اطاق خواب در آرامش کامل با شکم سیر و زندگی اشرافی "قهرمانانه" ! فراخوان میدن ! عجب قهرمانانی واقعا تو خارج داریم و قدرشونو نمیدونیم !

جالبه که هم به مردم فراخوان میدن و هم در مقالات مشعشع خود علیه "رضاشاه " با تمام قدرت قلم میزنند ! ( جمهوری اسلامی رو ول کردن نوک تیزحمله را گذاشتن روی رضاشاه که ۶۰ سال پیش فوت کرده رفته پی کارش )

این آلترناتیوهای خارج نشین کشک ما برای خود مرده پرست  و برای مردم مرده خراب کن نیز هستن ! و شیخ هم درپایتخت نشسته و از تاکتیک خارج نشینان کشک عشقشو میکنه و منافعشو میبره تا بقایش با تضمین مفت و مجانی تحقق پیدا بکند !  راستی نکنه این آلترناتیوهای خارج نشین کشک توجیب ریز نااگاهانه و بدون انکه خودبدانند توسط وزارت اطلاعات راهنمایی میشن ؟؟؟

اخه کدوم خری وارد جنگ اضدادمیشه و بنفع میرنده اصلی با سایر اضداد میجنگه ؟؟؟ ( در خوشبینانه ترین حالت میتونم بگم نااگاهانه و نابخردانه و ابلهانه )

بابا از تو باغ خودتون بیایید بیرون و بروید تو باغ مردم ... البته میدونم که بعلت بعد مسافت از ایران تا اروپا امدن تو باغ مردم کارساده ای نیست چون میدونم که جربزه اینکارهارا ندارند ... شما به رهبرانشان نگاه کنید ... فقط ۶۰۰ تا دفترودستک میخواد تا از اطلق خوابش بیادبیروت و لباساشو ست کنه ! بعد باید چاپلوسان دست به سینه بیایند و از عطسه و دهن دره و سرفه و "فراخوان " رهبر نت برداری کنند و کف بزنند و تا بخوان اینکارها را بکنند هواپیما خالی پریده رفته !

واقعا عجب گیری کردیم ما که باید شاهد پدیده هایی باشیم که تاکنون تاریخ بشری به خودندیده است .

وقتی میشنوم که مردم کف خیابان پشت رژیم را لرزانده اند حالم جامیاد اما وقتی میشنوم که این الترناتیوهای کشک خارج نشین توجیب ریز ( رنگ و وارنگ) بصورت ریموتی ! زر مفت میزنن حالم گرفته میشه که چرا زر مفت زدن جاشو با مبارزه پراتیک و تنگاتنگ با مبارزات مردم عوض کرده ؟ نکنه مده و ما خبرنداریم ؟

ازاونا بدتر تلویزیونهای ماهواره ای - اینترنتی معلوم احال و مشکوک الحال هستند که در شرایط کنونی کارشون شده روزی ۲۴ ساعت بحث و سخنرانی برعلیه رضاشاه ! اخه چرا ؟ این چیزارو میبینم که متوجه میشم رژیم رفتنی است وگرنه خارج نشینان برای حفظ جمهوری اسلامی و اخوند به تکاپو نمیافتادن و دست وپا نمیزدند .

اگه مردم جان برکف خیابان برعلیه رضاشاه شعاردادند شماها هم بدید ولی وقتی برعلیه اخوندها شعارمیدهند چرا شما برعلیه رضاشاه مینویسید ؟ یا ماموریته ! یا معذوریت !  وگرنه اینقد هول نمیکردند .

حالا جالبه بعضی میگویند اگر اکثریت مردم اشتباه کنند ما نباید بکنیم ! اینم تو این اوضاع و احوال ازاون حرف های عجیب و غریبه ( نمیخوام بگم رژیمی !) چون ممکنه یه ژست روشنفکری باشه اما قطعا اشتباه به وسعت تاریخ .

متاسفم که بگم امروز کلیه الترناتیوها و منتقدین جمهوری اسلامی فرمون اصلیشونو رژیم میچرخونه ! مهم نیست که خودشون میدونن ویا نمیدونن ... مهم اینه که رژیم برای بقای خودش درخارج همه کاری میکنه تا مبارزات درداخل با موفقیت و پیروزی همراه نشه .

اگه این مطلب ساده را میفهمیدید خیلی خوب بود .

اتشفشان



ناشناس گفت...

مخالفین جمهوری اسلامی با همه دفترو دستک و پول و رابطه و خدم و حشمشان اندازه یک کارگر هفت تپه نه شعوردارن ونه جربزه ... چرا ؟

کل سخنرانی های اعتراضی کارگران هفت تپه را گوش کردم یه شعار برعلیه رضاشاه توش ندیدم و هرچه بود فریادبرسر جمهوری اسلامی بود اما مخالفین جمهوری اسلامی یا همان انواع الترناتیوهای خارج نشین کشک همه زورشونو متمرکز کردن به فریاد برعلیه رضا شاه و گهگاهی هم فراخوان !

یک جو و هجمه همگانی در خارج ازسوی اپوزوسیونها برعلیه رضاشاه بوجودامده و این نشانه یعنی همه اپوزوسیون و الترناتیوهای کشک خارج نشین یجورایی توسط اطلاعات اخوندی هدایت میشوند ... حالا یا بخاطر بندناف ایده الوژی اسلامی است ویا بخاطر نفوذ ویا بخاطر تشکلات ساختگی از سوی رژیم ... فرقی هم نداره و تنها مشخصه اش امروز در شعار علیه" شاه و شیخ" خلاصه میشه و از اونجایی که شیخ درقدرته بنابراین همه این پروژه برعلیه رضاپهلوی سازماندهی شده است اما درداخل مردم خوشبختانه مسیرشون توریل الترناتیوهای خارج نشین کشک نیست .

من سلطنت طلب نیستم بلکه اینو میفهمم که تواین شرایط هرنوع حمله به رضاپهلوی یعنی همراهی با رژیم و خاک پاشیدن برمبارزات داخل کشور ولاغیر

اتشفشان