دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ آذر ۱, پنجشنبه

گفتگو در بار ه نظرات آقای رضا پهلوي با شركت ايجادي و بستجانی

۲ نظر:

ناشناس گفت...

مخالفین جمهوری اسلامی با همه دفترو دستک و پول و رابطه و خدم و حشمشان اندازه یک کارگر هفت تپه نه شعوردارن ونه جربزه ... چرا ؟

کل سخنرانی های اعتراضی کارگران هفت تپه را گوش کردم یه شعار برعلیه رضاشاه توش ندیدم و هرچه بود فریادبرسر جمهوری اسلامی بود اما مخالفین جمهوری اسلامی یا همان انواع الترناتیوهای خارج نشین کشک همه زورشونو متمرکز کردن به فریاد برعلیه رضا شاه و گهگاهی هم فراخوان !

یک جو و هجمه همگانی در خارج ازسوی اپوزوسیونها برعلیه رضاشاه بوجودامده و این نشانه یعنی همه اپوزوسیون و الترناتیوهای کشک خارج نشین یجورایی توسط اطلاعات اخوندی هدایت میشوند ... حالا یا بخاطر بندناف ایده الوژی اسلامی است ویا بخاطر نفوذ ویا بخاطر تشکلات ساختگی از سوی رژیم ... فرقی هم نداره و تنها مشخصه اش امروز در شعار علیه" شاه و شیخ" خلاصه میشه و از اونجایی که شیخ درقدرته بنابراین همه این پروژه برعلیه رضاپهلوی سازماندهی شده است اما درداخل مردم خوشبختانه مسیرشون توریل الترناتیوهای خارج نشین کشک نیست .

من سلطنت طلب نیستم بلکه اینو میفهمم که تواین شرایط هرنوع حمله به رضاپهلوی یعنی همراهی با رژیم و خاک پاشیدن برمبارزات داخل کشور ولاغیر

اتشفشان

ناشناس گفت...

مفهوم تضاد در نظر مبارزین کشک خارج کشوری !

قدیم یه تضاداصلی داشتیم ویک فرعی و نوک تیز حمله را میزاشتیم روی تضاداصلی و به تضاد فرعی یعنی لیبرالها هم محل سگ نمیگذاشتیم ! با اینکه دوستان میگفتن لنین در مقطعی با منشویک ها برضد قدرت حاکم متحدشد اما ما تضادهای فرعی مونو درحد منشویک ها نمیدیدیم و اصن اگه توصف نانوایی میدیدیمشون رومونو میکردیم اونور ! اخه ما شلوار سربازی و پیرهن دوجیب تنمون بود اما لیبرالها  با کت و شلوارو بعضا کراوات بودن ! و از همین جا متوجه میشدیم که باید سگ محلشون کنیم . حزب اله هردوی مارو میزد یعنی هم ما وهم تضادفرعی مارو ! ماهم  هم حزب اله را میزدیم و هم تضادفرعی مونو ولذا تضادفرعی ما از دوجا ضربه میخورد یکی از حزب اله و یکی هم ازما ! بعدا نیز حزب اله هردوی مارا از دم تیغ گذراند .

قدیم خوب سن و سالمون کم بودو بی تجربه ولی ابان که بعضی هامون به مرز حتی ۷۰ تا ۷۵ نیز رسیده اند و اتفاقا سابقه کاردرشورای ملی مقاومت را نیز دارند هنوزم تو جوانی گیرکردن و در تحلیل تضادها مرغشون یه پا داره ...

تا میان پشت اسکایپ عینهو بلبل اولش برعلیه رضاشاه و رضاپهلوی سخنرانی میکنند و اگه اخرسر فرصتی باقیمانده بود یه چهارتا حرف اب زیپویی هم برعلیه تضاداصلی یعنی رژیم میگن ! دهرم دیوونه میشم از دست این جماعت ... ازهرنوعش ... مجاهدش ... مبارزش ... مامورش ... مشکوکش .... واقعا که دارم دیوونه میشم .

اگه این وضعیت سیاسی مبارزین خارج کشوری باشه شک نکنید که اخوندا باید سرنماز مبارزین خارج نشین کشک را دعا کنند . قدیم مبارزین پیشتاز جامعه بودن و در داخل . اما امروز مبارزین پستاز جامعه هستند و درخارج !

چه خبره واقعا ؟؟؟؟؟

اتشفشان