دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ آذر ۶, سه‌شنبه

آرش کمانگر: رویال دیریم* ابر- پروژه بازگشت به نظام موروثی سلطنتی در ایران

۵ نظر:

ناشناس گفت...

این مقاله تحلیلی سراسر اشتباهه و مملو از بغض و کینه به رضاپهلوی و مملو از نگرانی فروپاشی رژیم و مملو از تناقضات .
به نظر میاد دریچه زرد داره محل جولانگاه سیاست بازان جدید میشه .
بنابراین من یکی خداحافظ .
خداحافظ برای همیشه .
اتشفشان

حسن گفت...

آقای آتشفشان چهل سال است که نظام مقدس فرزندان رشید این سرزمین به دار کشیده شاید 40 هزار و به روایتی 100th از سر به دار ه شدند جرمشان فقط یک نه ه به این نظام منحوس بود از این همه جوانان سربدار آیا شما یک نفر میتوانی پیدا کنی که از این شاهزاده سوگلی شما باشد .
باور کن این سوگلی شما بعد از چهل سال سرو کله اش پیدا شده به این امامزاده دل مبند این شاهزاده شما بوی و خاصیت مبارزه ندارد ایکاش که چنین نبود با چهار تا بچه سوسول و مامانی نميشود به جنگ این غول وحشتناک نظام مقدس رفت.
در ضمن شما میگویید که من سلطنت طلب نیستم و به همه جریانات سیاسی که با رژیم درگیر هستند سر جنگ داری و همه از نظر شما مردودند و هر کس انتقادی به شاهزاده داشته باشد مخالف هستی و اگر خدای نکرده کسی اسم مسعود رجوي بیاورد چنان خشمگین میشوی که به زمین و زمان توهین میکنی و جریانات چپ هم که از دیدگاه شما بایستی به فراموشخانه تاریخ فرستاد.
آقای آتشفشان نیامده میروی نکند که شما هم مبارزه از والاحضرت آموخته ای دوست عزیز آدم عاقل به دیوار شکسته تکیه نمیکند.
حال خود دانی

ناشناس گفت...

حسن اقا سلام
تا دیروز کسی برعلیه رضا پهلوی نمی نوشت . به محض شروع فروپاشی رژیم همه علیه ایشون شمشیرکشیدند از رژیم گرفته تا رجوی شما تا توده ای و اکثریتی و اسهال طلب . من سلطنت طلب نیستم اما اگه الویت با نفی رژیم هست چرا دهان منتقدین الان بازشده ؟
ضمنا سابقه آلترناتیو برای من مهم نیست بلکه طرزفکر و پایگاه اجتماعیش برام مهمه . اونهایی که مدنظرشماهستن ۳۵ ساله که تو خارج کشورن ....عیب نداره ... اما متاسفانه پایگاه اجتماعی ندارن . مسیله این است .
وگرنه بنده نه سلطنت طلبم ونه به زمین و زمان ناسزا میگویم . من به انهایی که الویت را فراموش کرده اند و به طرز مشکوک علیه الترناتیو رضاپهلوی شمشیر کشیده اند ... تاخته ام .
اگه حرفم اشتباس بگو کجاش اشتباس ؟

ناشناس گفت...

ضمنا شما و امثال شما با رضا پهلوی میتونید به اهداف سیاسیتون برسید یا با رژیم ؟ یا با رجوی ؟ یا با شیفتگان روسیه ؟ یا با اسهال طلبها ؟
من سلطنت طلب نیستم اما میدونم که با رضاپهلوی میتونم به اهدافم که همان عدالت و ازادی است برسم و حداقلش اینه که با نظام اینده ایده الوژیک - اسلامی و روسی مواجه نیستم .
خواهشا فکرکرده جواب بده .

ناشناس گفت...

ضمنا بنده یادوخاطره کلیه اعدام شدگان را گرامی میدارم و دوستان و حتی برادرخودم دربین انان به خاک افتاده است . به شما صددرصد قول میدم که ۹۹ درصد اعدام شدگان به لحاظ مواضع با اینان که هستند زمین تا اسمان تفاوت دارند . انها به خاک نیافتادن تا لیستشان را اقای رجوی و همراهان چاپلوسشان ببرند به سرداب امام زمان هدیه کنند ! بله من خودم نمونه زنده ام و حرف مفت توکتم نمیره ... مجبور به جوابم کردی ولی اگه شما راه درست تری میشناسی به منم بگو . باورکن اگه دلیل و منطقت قوی باشه با جان و دل میپذیرم .