دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۲ آذر ۲۹, چهارشنبه

گفتاری در باره شب یلدا و تولد مهر و دو غزل یلداپی. اسماعیل وفا یغماپی

۱ نظر:

مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس گفت...

۲۷ آذر ۲۵۸۰ ايرانى ۱۸ دسامبر ۲۰۲۱ مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس

۱ با اینکه این برنامه خیلی فشرده است، حجم سنگینی از دانسته ها در آن ردیف شده. باید چندبار اینرا گوش کرد. من تیترهاش رو یادداشت کردم.
۲ شب تولد یلدا یک دلیل خیلی خیلی ساده هم داره. چون آغاز سال (و پایان زمستان) اول فروردینه و آغاز کشت و کار، چندروزی هم جشن و فضای شادی و وصلت، نتیجه اش نه ماه بعد میاد بیرون : اول دی، شب چله. تو خونه ی ما، از چارتا بچه، تاریخ تولد سه تاش (از جمله ارادتمند شما جانی دالر) با یکی دوروز پس و پیش همین شب چله است.
۳ صلیب شکسته هیچ ربطی به حزب نازی و هیتلر نداره. شغل هیتلر طراح صنعتی بود.از کارهاش طراحی فولکس واگن بود که آنرا با الهام از (حشره) کفشدوز... کشید.این دو علامت (卍 و 卐) جزو الفبای زبان چینی است و در طرح استاندارد سازی کد های کامپیوتری سازمان ملل (Unicode) ثبت شده. اگر سمبل نازیها بود که این کار ها نمی کردند. این علامت را بویژه روی معبدها در ژاپن می بینید و در خالکوبی روی سر پسربچه ها در تبت و نپال و شمال هند. هیتلر از این علامت الهام گرفت برای آرم حزب نازی با تغییراتی (۴۵ درجه چرخش)، رنگ آمیزی سرخ و سیاه.

۴ من هیچ اشکالی نمی بینم دو روز دیگه، با میلیاردها نفر روی این کره خاکی، بیاد ... خدای مهر... خدایی که محبت است، شبی را به شادمانی بگذرانم. باشد که از این خدای کینه توز انتقام کش و یار دزدان متجاوز بچه باز و برده فروش فرسنگها دوری بجوییم.

۵ این سلسله مراتب میترایی نزد فراماسونها کپی برداری شده : کلاغ تا پیر***. وقتی کسی در کیش مهر به مدار ... پیر ... می رسید، میشد رفرانس و مرجع اخلاق. به پیشانی اش مهری میزدند و می شده ... مهربان .... مردم اورا می شناخته اند و به سرش قسم میخوردند. این احتمال هست که اصطلاح ... به پیربه پیغمبر قسم ... از همین جا آمده باشه و نیز ریاکاری مومن مسلمون که با پشت قاشق یا سیب زمینی داغ کرده پیشانی اش رو داغ میکنه.
بباورمن ریشه واژه ی (gentle/gentil) در کلماتی چون (gentleman/gentilhomme) بی ارتباط با فرهنگ میترایی نیست. (gentile/gentil) یعنی مهربان و نیز مسیعی (در انگلیسی jew and gentile یعنی یهودی و مسیعی).این اصطلاح را در آخرین صحنه فیلم دیکتاتوربزرگ چارلی چاپلین می بینید.

بقول حافظ : ... دیـــو بـــگـــریـــزد از آن قـــوم کـــه قـــرآن خـــوانـــنـــد ... یعنی این جماعت قرآن خوان چنان بد ذات اند که دیو هم آنها را بر نمی تابد !

استاد یغمایی، یلداتان خوش !

-----------------------------------
*** جای این جماعت الدنگ بی طبقه توحیدی خالی که بگن....آی ثابت شد، آی ثابت شد، بفرما مدرک، مدرک، ثابت شد.آآآآآآآآآآی جوسازی، ثابت شد. این نفوذی مفوذی فراماسونهاست. اگه نیست اینارو از کجا میدونه ؟ چطور ماکه از همه پیچیده میچیده تریم نمیدونیم، این که ساده ماده است، میدونه ؟ ثابت مابت شد ! البته تا وقتی از رو جسدشون رد میشدیم دربریم نفوذی مفوذی نبود، بعد که استفاده مستفاده هامونو کردیم شد نفوذی مفوذی و خائن مائن. قربون خـُودُم بـُرًم که از همه پیچیده میچیده تَـــُرم.