دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ دی ۱۳, پنجشنبه

قطار مشترکی برای اپوزیسیون. مانی، وفا یغمایی، افشین جم و بیژن افتخاری...

۹ نظر:

ناشناس گفت...

جمهوری اسلامی و عوامل ان در خارج از کشور شدیدا دارن روی " تجزیه ایران " کار تبلیعاتی - روانی میکنتد برای ترس و دلهره در دل مبارزین و دوما برای ایجاد تفرقه بین مخالفینی که مصمم به تغییر رژیم هستند بنابراین از این خربه تحت تاثیرقرارنگیرید واما واقعیات جامعه ایران در چهارگوشه میهنمان نشان میدهد اصلا چنین چیزی در ذهن هیچ یک از اقوام ایران وجودنداره و این شایعه فقط و فقط توسط جمهوری اسلامی برای تفرقه و بقای خودش دامن زده میشه و طبعا چهارتا گروه مینی بوسی هم این وسط مدعی میشن که عددی نیستن . من به انچه گفتم ایمان دارم .

شما توجه کنید ببینید چه کسانی به این مترسک دامن میزنند برای مثال امیددانا یکی از انهاست که وابستگی مستقیم او با رژیم کاملا واضحه الیته عددی نیست اما مجبورم برای رفع نگرانی دوستان مثال بزنم ویا عوامل لابی جمهوری اسلامی و نایاک ویا امثال عطااله مهاجرانی و نظائران ... میبینیدکه دربین این افراد ادم حسابی پیدا نمیشه .

خاکزاد

ناشناس گفت...

ایران درصورت ادامه بقای جمهوری اسلامی ممکن است تجزیه شود ... تجزیه یعنی چی ؟ یعنی قرارداد ترکنچای ... یعنی قرارداد واگذاری سهم ۴۰ درصدی خزر ... یعنی قرارداد روفتن کف خلیج فارس ... یعتی حضورطالبلن در حکومت ایران ... یعنی کشتار اقوام ایرانی ... و نظایر ان .

خاکزاد

ناشناس گفت...

تجزیه یعنی پول این ملتوببری بدی به سوریه و لبنان و جاهای دیگر ... درحالیکه مردم در سطلهای زباله دنبال غذا میگردند و روزبروز فقیرتر و سرکوب میشوند ... تجزیه یعنی این . عامل این همه بدبختی هم جمهوری اسلامی است ولاغیر
خاکزاد

ناشناس گفت...

با درود ٫ یک سئوال از آقای افتخاری . علت اخراج یا قطع همکاری وی با آقای کوروش چه بود؟ آیا به علت مواضع سلطنت طلبانه ایشان نبود . با تشکر

ناشناس گفت...

با درود ٫ یک سئوال از آقای افتخاری . علت اخراج یا قطع همکاری وی با آقای کوروش چه بود؟ آیا به علت مواضع سلطنت طلبانه ایشان نبود . با تشکر

ناشناس گفت...

اگر بپذیریم که اخوندا از بنیانگذاران و مبلغین و مروجین شیعه در ایران هستند ( احتمال قوی دستهای استعماری هم در مقاطعی به ان کمک کرده اند) پس باید بپذیریم که درطول تاریخ ۱۴۰۰ ساله درایران کلیه افراد مبارزی که درمقاطعی  با عنوان مجاهدت و قران و اسلام دست به قیام زده اند قطعا تحت تاثیر اخوند وبا ایده الوژی اخوند حرکت فرضا آزادیخواهانه خودشونو شکل دادند و شاید اسن بدان دلیل بوده که از تاریخ خود بی اطلاع بوده اندوگرنه یک آزادیخواه مطلع و آگاه به تاریخ کشورش محاله یعقوب لیث و یا بابک خرم دین را رها کند و بنام این امام و ان امام و فلان اخوند حرکتی انجام دهد . زمان شاه برخی اخوندها با رژیم شاه تضادداشتند نمونه اش ایت اله خمینی و قبل از ان شیخ فضل اله و .... اما اگر دقیق شویم بسادگی میتوانیم علت تضاد ایت اله خمینی با شاه را در دادن حق رای به زنان و دفاع از خوانین و مخالفت با سمت گیری جامعه به مدرنیته بدانیم و قیام ۱۵ خرداد۴۲ نیز با همین انگیزه انجام شد اما چرا ایت اله خمینی حتی قبل از ۴۲ مورد احترام به اصطلاح آزادیخواهان بود و بیشتر دربین مجاهدین از ارج و قرب خاص برخورداربود ؟ واقعا چرا ؟ حتی همانطور که همه و همه میدانیم ( اگرچه محاهدین راست مذهبی دراین باره موذیانه سکوت کرده و میکنند) که حتی بعد از نکبت ۵۷ تا قریب به ۳ سال مجاهدین از خمینی بعنوان "پدربزرگوار"  و "رهبرانقلاب" و "رهبرسازش ناپذیرخلق" و "سمبل شرف ملی" و " رهبرضدامپریالیست" و خلاصه با صددوجین القاب مشابه دیگر از وی نام میبردند ! حتی به ملاقات ایشان رفتند و مانند دوطفلان مسلم در یمین و یسار" امام " جلوس فرمودند ! بعدا که گندامام درامد و چهره ضدمردمی خودرا با کشتار مردم آغازکرد حضرات فرمودنند رفتیم به ایشان هشدار بدهیم و اتمام حجت کنیم !!! ( عکسها چیزدیگری میگویند ... دروغ که حناق نمیاورد پس بگو ! )

بگدریم و برویم سراصل مطلب ... راستی علت سمپاتی تاریخی به اخوند توسط مخالفین مذهبی حکومت چه میتواند باشد ؟ ایا جز بی اطلاعی از تاریخ ایران و قهرمانان ملی ان ؟؟؟

توجه بفرمایید که همه گروه های مذهبی مخالف شاه کمابیش طرفدار خمینی بودند مانند فدائیان اسلام و گروه توحیدی صف و سازمان مجاهدین البته قبل از ۵۲ و بعداز ۵۷ تا ۶۰ و حزب ملل اسلامی و گروه والعصر و انجمن های ضدبهایی و دهها گروه مذهبی دیگر .... چرا کسی این غده چرکین را ازتن تاریخ سیاسی ایران بیرون نیاورده است ؟

چرا مترقی ترینشان یعنی مجاهدین حتی امروزه که ۴۰ سال از نکبت ۵۷ میگذرد و چهره اخوند و ایده الوژی اخوند در عصر آگاهی و ارتباطات برهمگان روشن و واضح شده است هنوز دست از تفسیرقرلن و ایه و سوره نه تنها برنداشته اند بلکه هنوز درسایه ان هویت میگیرند ؟ در ایده الوژی اخوند چه سم مهلکی وجوددارد که اگر بربدنی تزریق شود راه رهایی را بسوی سعادت و ازادی و عدالت میبندد؟؟؟ چرا همه ایده الوژی های اخوندی بنوعی سراز ولایت درمیاورد ؟ چرا رهبران جریانات مذهبی علاقه دارند پیامبری کنند و قدیس شوند ودر جایگاه نایب امام زمان بنشینند ؟ کاری به مرتجعین بنام نداریم ولی چرا رهبر پیامبرگونه راست مذهبی مجاهدین لیست دهها هزار اعدامی و به داراویزشده را میبرد درسرداب اقا امام زمان تا هدیه اش کند ؟؟؟؟ چه انگیزه ایده الوژیکی چنین وقاحت و بی حیایی در فرد غیرپاسخگو بوجودمیاورد که دست به این اقدام شرم آوربزند ؟ ایا جز حس پیامبرگونه برای یک مشت پیرو بی مغز ؟؟؟  بعصی وقتها واقعا فکرمیکنم اینها قابل ترحمند تا قابل انتقاد ... باورکنید .

اخه یکی به من بگه پادزهر سم ایده الوژی اخوند چیست ؟

اسم پادزهربیاری کافری ، ملحدی ، قتلت واجبه و در فرهنگ تشکیلاتی مشکل ج و ف دارید !!!  مارا چه شده ؟  درقرن ۲۱ به کجا میرویم ؟

پیامبر اینهمه دستور اخلاقی داده اما خودش از دختر نه ساله و عروس جوانش هم بی نصیب نگذشته و جالبه پیروانش هم اورا میستایند !!!

رهبرعقیدتی ماهم سه تا زن گرفته و استاد جنسیته و فردیته اما همه را از جنسیت و فردیت پرهیز میده !!!

ایشون به زبان بی زبانی میگه هرچی زنه مال منه ! و بوسیله انها مردان قدیمی را سرکوب میکنه و نتیجه انکه انکس که میماندو تن در میدهد چیزی نمیشود جز یک "بریده چاپلوس" با شرح وظایف معین .... ! به این میگن استحاله و بجاست که فریادبزنم :

کجایی حنیف ؟؟؟

کجایی بهرام ؟؟؟

که بیایید و ببینید چطوری یه مشت اپورتونیست راست مذهبی چگونه سازمانتان را تارومارکردند و از مبارز تفاله ساختند و یک مشت " بریده چاپلوس" انهم در خارجه و متکی به اتفاقات ازبالا ! یعنی دقیقا خلاف پرنسیپ سالهای تاسیس .

این بحث ادامه خواهد داشت



خاکزاد( مجاهدسابق)

ناشناس گفت...

این همه ژست و بلوف برای چیست ؟

امروز چه فرقی بین نیروهای اپوزوسیون به لحاظ کیفی وجوددارد ؟ صرف نظر از منابع مالی و قدرت مالی چه فرقی بین اپوزوسیونهاست ؟ اگر من باب مثال مجاهدین ارتش ازادی داشتند و مسلح بودند و رزم اور بودند خوب میتوانستیم بگوییم فرقی در اپوزوسیون به لحاظ کیفی وجوددارد اما وقتیکه همه و همه خارج نشین و دیپلمات و خودکاربدست شده اند و چشم به بالا و اسمان دوخته اند چه فرقی میتواند بین انها باشد واصولا وجه تمایز انان به لحاظ موقعیت و رزم آوری چیست ؟

اگر به شعارو مقالات تیروتبری و دود و اتش و خون باشه که همه میتوانند اینگونه شعارهارا بدهند و بیشترش بادهواس !

اگر به تاثیر اپوزوسیون در جنبش داخلی وزن ها مشخص میشه که متاسفانه هیچکدام در صحنه داخلی حضورندارند و اگر همشونو جمع کنی بریزی تو یک گاله خیلی سبک تر از یک دختر روسری سرچوب کن هستند ! به عقیده من دختری که پیه همه چی را به تن میمالد و درصحنه مبارزه داخلی بدون هیچ تشکیلات دهن پرکنی و هیچ ادعایی روسری سرچوب میکندو زلزله و طوفان به ایده الوژی و ایمان اخوند  میاندازد هزارمرتبه شجاعتر و موثرتر از کل اپوزوسیون پوشال خارج نشین کشک است که با یک مشت "بریده چاپلوس" امورات میگذرانند و یا خونه اخر سمینارو گردهم ایی برگذارمیکنند و برای هم کف میزنند و دلشون به دیدن پوستر رهبر بزدل غایبشون خوشه !

مبارزات جوانان درداخل همچنان درکف خیابان تا پیروزی کامل ادامه دارد .



خاکزاد( مجاهدسابق)

ناشناس گفت...

آقای مجاهد سابق ضمن خسته نباشید با سعی در بررسی تاریخی ارتجاع دینی ٫ اما وقتی به اوج هیجان در می آیی دو باره پناه به حنیف و بهرام می بری . اگر اعتقاد و مبارزه آنها در زمان خودشان ارجمند بوده و حتمن هم اینچنین است . پس مبارزه و اعتقادات بازرگان ٫ شریعتی٫ خمینی و حتا محمد هم در زمان خودش ارزشمند است . اما توجه داشته باشید که ریشه و راهنمای اولیه فکری حنیف همین بازرگان و شریعتی بوده است . و حتا شیر مرد مارکسیستی چون گل سرخی وقتی در مقابل رئیس فرمایشی دادگاه میگوید؛ من از حق خودم دفاعی ندارم ٫ از حق خلقم دفاع میکنم . اما همین بحق شیر مرد از حضرت علی بعنوان عدالت خواه مسلمان یاد میکند . به همین خاطر است که یک قرق بعد بعنوان مثال میگوییم مگر آیه قرآن است ( یعنی بایستی بدون چون و چرا مورد پذیرش قرار گیرد) ٫ در حالیکه بقول محقق تاریخ اسلام ٫ یعنی کسی مثل بهرا م مشیری و اتفاقأ با استناد به مأخذ مذهبی میگوید خود محمد برای تصحیح آیات از کس دیگری کمک میگیرد . پس از دو بار تصحیح به محمد میگوید این که دیگرکلام لامتغیر خدا به شما نمی شود . محمد حتی در خواست قتل وی داشته است . و یا خود علی پس از وفات همسرش فاطمه که دختر پیغمبر هم بوده است . باز بقول مشیری هنوز کفنش خشک نشده زن میگیرد . اما مگر نمی گویند محمد بی سواد بوده و درست هم همین است . بنا بر این حتا از محمد هم توقعی نداشته باشیم . و این زن گرفتن ها و ولایت مطلقه شدن ها را صرفأ اخلاقی و اعتقادی نیبنیم بلکه آنچه در مذاهب اتفاق افتاده و می افتد را با یستی طبقاتی دید . و تاریخأ عقب افتاده تر از دوران برده داری هستند . و هنوز هم همه مذاهب نانش را می خورند . برای مثال طلبه سنی میگوید ما سال ۵۷ فقط ۴۰ نفر بودیم و امروز با کمک خامنه ای ۱۵۰۰۰ نفر هستیم . یعنی تروج تحجر. حال شما به صحبت های ریشه ای و جسورنه فیلسوفی چون نیچه توجه کنید که میگوید ؛ مسیح روحیه برده داری را ترویج میکند . یا میگوید هر چه ریشه حکیم الهی دارد با همه چیزها بر خورد ناشرافتمندانه دارد . و یا کسی چون ریچارد داوکینز کتاب توهم خدا را می نویسد . و در وطن ما هنوزد فسیلهای متحرک حکمرانی می کنند . با امید موفقیت برای شما و تمامی کسانی که در راه آزادی و آگاهی رسانی درست و ریشه ای تلاش میکنند
محمود

ناشناس گفت...

اقا محمود عزیز
ممنون از مطالب شما ...
درمورد حنیف و بهرام منطورم اینه که این بوزینگان حتی در اندازه اونها هم نیستند اما نان اسم و عمل انان را میخورند بی انکه با انلن مشابهتی داشته باشن ... من به رهبرشون میگم "توجیب ریز" و به کارمندای رهبرم میگم " بریده چاپلوس" راستش کلمه دیگری پیدا نکردم .
بهرحال ممنون از مطالب شما .
خاکزاد