دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ بهمن ۲۴, چهارشنبه

رهبران آرمانی پس از جمهوری اسلامی کیانند و چگونه باید عمل کنند. مانی، وفا یغمایی و مردو آناهید

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

توجه بفرمایید که چقدراپوزوسیونها دررابطه با تفرقه گندش را درآورده اند که واقعا و به حق صدای اقای بهرام مشیری هم درآمده است .
عدم وحدت بین اپوزوسیون موجوددرخارج از کشور دو دلیل دارد :
اولا تلاش اپوزوسیونهای قلابی- رژیمی برای ایجادتفرقه
دوما رهبری طلبی - انحصارطلبی مجاهدین .
نتیجه : بقای رژیم

ناشناس گفت...

اگر میخواهید مانند کره شمالی بشوید با حجاب اضافه بفرمایید خدمت مجاهدین .
اگر میخواهید مانند یک کشوراروپایی بشوید بفرمایید رضاپهلوی .
اگر میخواهید تا ابد دربدبختی و فقروسرکوب دست وپا بزنید بفرمایید خامنه ای .
(مجاهدسابق )

ناشناس گفت...

در تمامی سایت ها و کانالهای گروههای مختلف مخالف جمهوری اسلامی سخنرانی نمایندگان کارگران هفت تپه و دانشجویی و معلمان و بازنشستگان و مردم کوچه و بازار و خبرنگاران و غیره را میبینید اما در دو جریان هیچگونه انعکاسی مشاهده نمیکنید

۱/ جریانات رژیم ساخته

۲/ سازمان مجاهدین

اولی که تکلیفش روشن است ولی چرا دومی به مسائل مبارزاتی جنبش بعنوان هوو نگاه میکنه و از انعکاس طفره میرود  ! ؟

واقعا مشکل کجاست ؟

بخل سیاسی ؟

حسادت مالیخولیایی؟

رهبری طلبی فرصت طلبانه؟

ایا درآینده مجاهدین به سرنوشت حزب توده درپیشگاه قضاوت مردم ایران گرفتارنخواهندشد ؟





ناشناس گفت...

اگر میخواهیم اشتباه کمتر بکنیم حتما بایستی از طبیعت درس بگیریم . درشرایط کنونی چگونه ؟

ببینید !

۴۰ سال پیش بدن ما زخمی شد خون الودشد و میکرب هولناکی بنام " امام خمینی مجاهداعظم پدربزرگوار" وارد بدن ماشد ! گلبولهای سفید که مسئول حفظ بدن از ورود میکرب ها بودند بعلت نااگاهی های تاریخی میکرب را شناسایی نکردند ولذا پیکرمارا دربرگرفت و تدریجا به مرحله عفونت و مرگ نزدیک کرد ...

امروز با اتحاد کلیه گلبولهای سفید بعنوان سربازان مقاوم بدن میتوان برمیکرب غلبه کرد اما درطول ۴۰ سال گذشته اتفاقاتی افتاده است که کاررا سخت نموده :

اولا یکسری گلبولهای سفیدی که از جنس میکرب و همدست ان هستند در بدن میباشند  غلبه برمیکرب را سخت کرده اند

دوما یکسری گلبولهای سفیدی که همدست میکرب نیستند اما ازجنس او هستند بدلائلی وحدت سایر گلبولهای سلامت را دچار خدشه و وقفه کرده اند .

درچنین شرایطی گلبولهای سفید واقعی چکاربایدبکنند؟

۱/ مبارزه با گلبولهای همدست و همجنس میکرب .

۲/ افشای گلبولهای همجنس میکرب با هر ادعایی که دارند .

........................

ضمنا این پیکر طبعا برای نجات خود از میکرب به کمک خارج ازخود نیاز داره .... فعلا زنده بودن و بهبودی برای بدن نیازاست و سایر بحث ها انحرافی است .



ناشناس گفت...

ادعای مجاهدین نسبت به وزن اجتماعی کنونی شان !

در اوایل سال ۶۰ تیراژ نشریه مجاهد ۵۰۰ هزار در یک جامعه ۴۰ میلیون نفری بود و عمدتل در شهرهای بزرگ خصوصا تهران یعنی بزبان آمار ۱/۲۵ % از مردم نشریه مجاهد میخریدند .

پعد از انکه رژیم مبارزه مسلحانه را با سرکوب وحشتناک و بیرحمانه به مجاهدین تحمیل نمود زمینه قتل و عام انان فراهم شد که ۹۰% قتل و عام شدگان نوجوان و جوانانی بودند که غالبا بخاطر پخش یک اعلامیه درمدرسه و یا بحث با ساکنین محله خود انگشت نمای آشنا و فامیل و غریبه شده بودند ولذا بسادگی دستگیرو قتل عام شدند ( رهبران و مسئولین نیز ظرف کمتراز یکسال با مشکلات فراوان فلنگو بستند و سراز اروپا درآوردند) و بقیه قضایا که همه میدانیم .

امروز جامعه ۸۵ میلیونی است و هواداران محاهدین حتی یک پنجم سال ۶۰ هم نیستند یعنی به زبان امار حدود ۰/۱ % یعنی چیزی حدود ۸۵۰۰ نفر درکل ایران که احتمالا درسنین ۶۰ تا ۷۰ سالگی باشند ( الیته ممکن است فرزندان انها بعضا موافق مجاهدین باشند که درصد کمی را میتوان محسوب کرد)

برای نمونه بنده که از جمعیت ۵۰۰ هزارنفری سال ۶۰ هستم امروز نه تنها هوادارانها نیستم بلکه حتی خطو مسی رهبران سازمان را جدا به نفع بقای رژیم ارزیابی میکنم و امثال من بسیار هستند .

بنابراین تشکیلات محاهدین جز فرورفتن درخود و ذوب شدن دررهبر راه دیگری برای بقاء ندارد درغیراینصورت بلافاصله متفرق میشوند . بیدلیل نیست که ظرف یکسال گذشته بیش از ۱۰ هزارنفر معترض زندان و خودکشی داده شده اند اما یک مجاهد دربین انان نبوده است ... این یعنی نسل سرکش براندازجدیدی درکف خیابان امده که عمدتا نه مجاهدین را میشناسد ونه قبول دارد ونه برایشان تره خورد میکند ( بنابرامار کانونهای شورشی بلوف و کشک است )

بنده شخصا هوادار رضاپهلوی نیستم اما طرفداران او در جمعیت ایران چندمیلیونی است اگرچه شخصا اقای رضا پهلوی عرضه و جنم اعلام رهبری ندارد .

چرا ؟

او کسب قدرت را در روابط با شخصیتهای غربی دنبال میکند همانگونه که رهبران مجاهدین امیدشان به روابط با شخصیتهای غربی است منتهی رضاپهلوی این موضوع را کتمان نمیکند ولی رهبران مجاهدین کتمان میکنند( درحالیکه درپنهان باخواری و خفت برای رسیدن به قدرت زبونانه التماس میکنند اما درپیشگاه پامتبری های خود از کانونهای شورشی خیالی سخن میگویند و درکناران قیام دزدی ! فرصت طلبانه) .

به نظرمیرسد رضاپهلوی در کارها خود صادقتراز رهبران مجاهدین است ! اگرچه هردو به غرب تکیه دارند و اشکالی هم ندارد . بدون کمک غرب امکان تغییر نیست چون شدت سرکوب درداخل بسیار بالاست . ما با اخوند و ایده الوژی اخوند طرفیم ونه با هویدای مظلوم ( جدی حرف دلموزدم) هویدا بسیارمظلوم بود .

ناشناس گفت...

واقعیت اجتماع ما جنگ بین مدرنیته و سنت است ازیکسو جوانان کشور درفضای مجازی به سمت مدرنیته میروند و ازسوی دیگر حاکمان ایده الوژیک با حرص و ولع وصف ناپذیری درمنابر خرافه و مذهب را ترویج میکنند اما ظاهرا فضای مجازی تاثیر خودرا برجوانان بسمت مدرنیته تثبیت کرده و روزبروز بر ان افزوده میشود واین همان چیزی است که امید به اینده را تضپمین میکند . شعارهای جوانان در اعتراضات بهیچوجه مذهبی نیست واین همان تاثیر مدرنیته درفضای مجازی است . تلاش اخوند برای فیلترینگ از همین زاویه است که خوشبختانه عملی نیست .

اما واقعا درتعجبم که جرا برخی اموزوسیونهای مذهبی مدعی ضدرژیمی اعضای خودرا نسبت به کارکردهای فضای مجازی کنترل میکنند و دراین راه متحد با اخوند عمل مینمایند ؟ شاید انها هم مانتد اخوندها متوجه شده اند که درصورت ورود نیروهایشان به بیرون ازخود زمینه گرایش به مدرنیته و گسست از زنجیر ایده الوژیک فراهم میاید که درانصورت رهبریشان زیرسوال خواهدرفت ! همان درد بی درمانیکه امروز ولی فقیه حاکم بدان گرفتاراست !



خاکزاد

ناشناس گفت...

همه معلوم الحالها بعداز تشکیل اجلاس ورشو به لقمه افتادن و از یمین و یسار مجاهدین و رضاپهلوی رو به باد دشنام گرفتن که اهای ایهاناس اگه ایناهرکدومشون بیاد ایران سوریه میشه ! و تلویحا نتیجه میگیرن که بهتره جمهوری اسلامی بمونه ! اینا دروغگویانی بیش نیستتدوگرنه به آلترناتیو داخل کشور اشاره میکردن .

عارضم که الترناتیو درداخل وجودداره و بدنبال حذف نظام است هرکدام از نیروهای اپوزوسیون به مردم بپیونده بهتروهرکدام هم که نپیونده و برطبل پوشال خودش بکوبه به جهنم .

ناشناس گفت...

اقاجان فریب این مهستان سکولار دموکرات را نخورید ... مال رژیمه . با سه دلیل قاطع .

ناشناس گفت...

مجاهدین مانند اخوندها نیستند واین یک واقعیت است .

اما طبعا جریان رضاپهلوی بهتراز مجاهدین است و ازهمه مهمتر جریانات پراکنده داخلی بسیار بهتراز هردوی انها .

متاسفانه درداخل به علت سرکوب شدید تشکیلاتی که بمثابه آلترناتیو و جایگزین اعلام موجودیت کنه امکانپذیرنیست اما هزاران نفروجوددارن و بسیاری ازانها نیز درزندان رژیمند . بنابراین وظیفه تشکلات خارج است بجای پرداختن به خود به قهرمانان داخل بپردازند وگرنه صدق و فدا هم شعارکشکی بیش نخواهدبود .

رضا پهلوی هم به عقیده من خصوصیات یک رهبر جدی را ندارد واصولا پنانسیل رهبری ندارد مانند موسوی است . موسوی در اوج اعتراضات اجتماعی میلیونی که اخوندها وحشت کرده بودند و برخودمیلرزیدند دستور رفتن به خانه ها را داد و جنبش فروکش کرد چون پتانسیل رهبری نداشت  ! رضاپهلوی هم همینطور مگرانکه چیزدیگری را ثابت کند . البته مجاهدین هم تاکنون فراخوان رسمی نداده اتد و صرفا به بالا و روابط بالا چشم دوخته اند .

متاسفانه بیشتر تشکلات درخارج بهمراه تلویزیونهای ماهواره ای و اینترنتی رج به رج رژیمی هستند یعنی دردعوای ملت با رژیم هزارپشتک وارو میزنند و دست اخر با بهانه سوریه ای شدن ایران ! بسمت رژیم غش میکنند !

مردم و قهرمانانشان درداخل مظلوم و تنها واقع شده اند .

ازهرطرف تیر بلا بسمت مردم رها میکنند و هنر سیاسی شان همین است . بدجوری دلم گرفته یک دنیا از این پدرسوخته های سیاسی بانقاب و بی نقاب  کینه بردل دارم .

اما به پیروزی مردم امیدوارم .



خاکزاد

ناشناس گفت...

بیش از ۵۰ درصد مردم در ایران ( والبته من تهران را عرض میکنم) اسم شاه که میاد میگن خدا پدرشو بیامرزه حتی اونهایی که سن و سالی دارن و در سال۵۷ مرگ برشاه گفتن و عکس اقا تو ماه دیدند ! امروز از رفتار سابق خودشون اظهارپشیمونی میکنن و خیلی ها هم میگن احمق شده بودیم ! نسل جوان که درمحدوده ۲۰ تا ۳۰ ساله هست و ۱۰ تا ۲۰ سال بعداز ۵۷ به دنیا امدند رسما به رژیم سابق گرایش نشون میدن و حتی پدران و مادران خودرا برای شرکت در "انقلاب " سرزنش میکنند . اینها واقعیات اجتماع ما هستند .

رژیم که پیوسته و مسلسل وار برعلیه رژیم سابق تبلیغ میکند و جالبه که بخش اعظم مردم تبایغات رژیم را مسخره میکنند و نظائران .

گروههای اپوزوسیون بهیچوجه درداخل طرفدارندارن و حتی بعضا شناخته شده نیستن مثلا مردم واقعا مجاهدین را قبول ندارن و علتشو خودمجاهدین باید توضیح بدهند نه من اما انها هیچوقت دنبال علتش نرفته اند و درتوهم پیوسته و مسلسل وار برعلیه رژیم سابق موضع میگیرند و مقاله مینویسند و این از عجایب است که مگر گذشته تا چه حد برای انها نسبت به اینده اهمیت دارد ؟؟؟!!! اتفاقا با توجه به گرایش مردم به رژیم گذشته برای اینها پوئن منفی هم ایجاد میکند ! امروز هزاران نفر درداخل از میدان نبرد به زندان افتاده اند ودر بین جوانان تحصیلکرده کاملا شناخته شده هستند اما متاسفانه نامی از انان را در سایت های مدعیان الترناتیو درخارج کشور منعکس نمیشود و اینگونه رفتارهای سکتاریستی و حسادت طلبانه قطعا تاثیرمنفی بر خودشان داشته و دارد ... در سایت انان هرگز نامی از صدها  زنان مقاوم که درداخل به زندان افتاده اند نیست ! واین پوئن منفی برای انهاست .

سایر گروههای خارج نیز که مدعی الترنلتیو هستند متاسفانه شائبه رژیمی دارند چون مواضعشان علیرغم رنگ و لعابی که به ان میزنند اخرش به حفظ رژیم جمهوری اسلامی مخاطب را سوق میدهند و سرگردان در بحثهای من دراوردی غیرضروری میکنند .

مردم و شاخصین مبارزات مردم درایران تنها هستند واین درتاریخ سیاسی ایران بی سابقه است .

چه کسی پاسخگوست ؟ هیچکس ... اما همه روی دست هم بلندمیشوند ! انگار در روز عاشورا  یک بشقاب پلوقیمه میخواهند روی هوا بگیرند ! درحالیکه نسل جوان با تاسف و با شکم های گرسنه  به رفتار انان نظاره گراست ! و ازجهالت انها درعجب !

پیروزی نزدیک است و انها شرمنده خواهندشد .

ناشناس گفت...

انهایی که از ترامپ تندترمیروند از نظامند وگرنه تندترنمیرفتند .
ترامپ تغییررفتاررا خواسته ونه تغییر نظام را .
گول غربی هارا نخوریم اینها همون دشمنان تاریخی دولت ملی اند و همان روی کاراورندگان خمینی و هزاران اقازاده پول مملکتو به غرب برده اند و هزارداستان دیگه .
اگه با طناب اینا (غرب و شرق) برید توچاه بالا اومدنی درکارنیست چون اینا از پشتیبانان جمهوری اسلامیند .
فقط جنبش مردم نقطه اتکاء است چون ایناهمشون معامله گران نفتی اند و اخوندهاهم مفتخورو نفت خور .
اره بابا جان

ناشناس گفت...

سلام و درود بردوستان راه عدالت و آزادی و جویندگان حقیقت !

راه دورنرویم ... لقمه را بیخودی دورسرخود نجرخانیم ...

وقتی پدراصولگراو فرزند اصلاح طلبه ... وقتی پدرزن اصولگرا و داماد اصلاح طلبه

 وقتی این پسرعمه اصولگرا و اون پسردایی اصلاح طلبه ..‌

و همشونم دستشون تو ثروت و رانت و قدرت هست طبعا امیدبستن به تضادهای درون حکومتی و پیروی از این یا ان حرف مفت و سرابی بیش نیست . اینا حکومت هزارفامیلن گوشت همو بخورن استخون همو نمیجوند .

ومردم چه هوشیارانه فریادبراوردند که :

اصلاح طلب اصولگرا ... دیگه تمومه ماجرا  !





خاکزاد