دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ اسفند ۲۱, سه‌شنبه

نسرین ستوده صدای راستین ازادی و عدالت در ایران. اسماعیل وفا یغمائی.21 اسفند/1397 خورشیدی

۲۷ نظر:

ناشناس گفت...

اقای یغمایی
ممنون که از فرصت رسانه تان برای حمایت از نسرین ستوده استفاده میکنید .
انهایی که چشم دیدن نسرین ستوده نماد ملی زنان مبارز و ازادیخواه ایران را ندارند درطول عمر نازنینشون یک چک از یک پاسبان پیزوری هم نخوردند و درخارجه در محیط امن و ساحل عافیت نشستن و یاوه میگویند .
مهم نسل جوان در میدان و زندان در داخل کشوراست که نسرین ستوده را میشناسند و ازاو با جان و دل حمایت میکنند .
بگذهر اخوندها و دشمنان نسرین ستوده ها هرچه دلشان میخواهد بگویند .... فعلا که او مشعل فروزان مبارزه زنان برای آزادی است ... خودمیسوزد و به جمع گرمای مبارزه میبخشد .

ناشناس گفت...

اونهایی که کم اوردن میگن نسرین ستوده سال ۹۲ با خاتمی ملاقات داشته و عکس انداخته ! لطفا بروند عکس رهبر خودشیفته خودرا که درملاقات با خمینی دوزانو کنار "امام خمینی پدربزرگوارش" نشسته تماشا کنند !!!
ضمنا اونهایی که میگن نسرین ستوده اصلاح طلبه مناسفانه نمیدونن که اصلاح طلبان درایران بخشی از حکومتند و مدافع قوه قضاییه ! درحالیکه قوه قضاییه ۳۴ سال حکم زندان برای بانوی آزادیخواه و دلاور ایران بریده است .
به حسودان و بخیلان سیاسی توصیه میکنم اگر حسادت میکنید عیبی نداره اما شرف و انسانیت خودرا در بی انصافی زیرپا نگذارید ( البته اگر شرف داشته باشید ) .
جا پای جمهوری اسلامی نگذارید .
شماره ۱۷

ناشناس گفت...

اقا جان یاسین به گوش خر میخوانی !
بزاربرات لب مطابو بگم :
ترهاتی که بر علیه نسرین ستوده منتشرمیشود
اولی از رژیم و عوامل رژیم است که ضدزن و ضدآزادی زن هستند .

دومی ازسوی بطورمشخص مریم رجوی و عوامل اوست که جز بخل و حسادت چیز دیگری در چنته ندارند .
علتشم پایه های مشترک ایده الوژی اسلامی است که این دوجریان را در یک نقطه بنام ولایت به هم وصل میکند .
خانم رجوی دوست داره مطرح باشه و هرگونه مبارزه توسط زنلن قهرنان که برسرزبانها بیافتند برای ایشون سم مهلکه و ایشونو تا مرحله دق پیش میبره .
درصورتیکه اگر در وجود مریم رجوی یک جو حس مبارزه واقعی و یک جو عنصر ترقی خواهانه بود حتما نه تنها از نسرین ستوده بطور مشخص حمایت میکرد بلکه از او پیروی میکرد .
بهرحال مبارزین همیشه درمعرض بخل دیگران قراردارند و لجنپراکنی مجاهدین پاسیو منفعل دیپلمات کشک برعلیه زنان آزادیخواه و قهرمان داخل کشور کاملا قابل درک است .
خاکزاد

ناشناس گفت...

این جماعتی که سعی در لوث کردن مبارزات نسرین ستوده دارن غیرمستقیم دارن "جرم" ایشان را افزایش میدهند !!! مثلا یه ملاقات با خاتمی هم بهش اضافه کردند !!! واقعا عجب بدبختهای زبونی هستند این تنگ نظران . درپناه امنیت درخارج نشسته اند برای مبارزین و پرجمداران حقوق زنان "جرم" میتراشند !
واقعا تا اینقدر سقوط و حسادت ؟؟؟
وای برما .... وای برما

ناشناس گفت...

مجاهدین دغدغه سرنگونی ندارد وگرنه به روی قهرمان فعال حقوق زنان که هم اینک در سیاهچالهای جمهوری اسلامی است انگ اصلاح طلب نمیزدنند .

رهبران مجاهدین در خارج غرق در زندگی اشرافی هستند و غرق در روابط پنهان و حضورپراتیک در جنبش ندارند انها سالهاست به اتکاء دلارهایشان آزادی فقط لقلقه زبانشان است و برای ژست و پز و قمپوز ولاغیر وگرنه در حقد و حسادت و کین برعلیه زنان مبارزات ازادیخواهانه درایران همگام با اخوندهای حکومتی و دستگاههای امنیتی لجنپراکنی نمیکردند .

گل کردن و شکوفه دادن مبارزات زنان درایران درآمد دلاری انان را کاهش میدهد چون نمیتوانتد به سازمانهای بین المللی بگویند مابودیم !!! بنابرایم علیه شاخص های مبارزه زنان لجنپراکنی میکنند . زدم به خال ؟

غریبه

ناشناس گفت...

پیام به رهبران مجاهد !
آزادی با گدایی و انهم درخارجه و انهم در سالنها دربسته بدست نمیاید .
آزادی با مبارزه پراتیک در کف خیابان با قهرمانان شناخته شده اش انهم در میدان بدست میاد .

ناشناس گفت...

زنان قهرمان درایران زیادند. یادی هم از نرگس محمدی بکنیم و صدها زن قهرمان در زندانهای اخوندی حاکم .

ناشناس گفت...

قصد شهرام همایون دفاع از نسرین ستوده بود یا خراب کردن ایشان ؟

ناشناس گفت...

رژیم رییسی را اورده تا زهره چشم بگیرد اما نسل جوان تره هم برای زهره چشم خورد نمیکنند . تو مترو رسما شعار نسرین ستوده مدافع حقوق زنان آزادباید گردد سرداده میشود .

ناشناس گفت...

انعکاس خبر حکم ناعادلانه نسرین ستوده در سایت همبستگی مجاهدین را حرکت مثبت میبینم . متوجه شده اند که نباید قهرمانان واقعی جنبش زنان را مسکوت گذاشت وگرنه برای همیشه مانند حزب توده مورد نفرت آزادیخواهان قرار خواهند گرفت .
خاکزاد

ناشناس گفت...

وقتی روزنامه های معتبر و رسانه های جهانی بطور وسیع خبر حکم زندان ۳۸ سال زندان نسرین ستوده مدافع حقوق زنان درایران را انعکاس دادند سرانجام مجاهدین که تا قبل از ان هیچگونه خبری از نسرین ستوده منعکس نمیکردند مجبورشدند خبررا در سایت خود منعکس کنند چون عدم انعکاس و مسکوت گذاشتن ان واقعا براشون آبروریزی بود .
من میدونم دارم چی میگم .
اگر این خبر انعکاس جهانی نداشت محال بود محاهدین ان را منعکس کنند چون تا کنون نکرده بودند .
خاکزاد

ناشناس گفت...

البته اگر خوب با روش های توجیب ریزی و فرصت طلبی مجاهدین آشنا باشید نحوه انعکاس طوری است که یجورایی اورا تلویحا به خود منتسب کرده اند .
این نحوه انعکاس برای تاثیر خارجی است وگرنه درداخل که حقیقت روشنه .
بااینحال مجاهدین قدم مثبتی برداشتند .
انها باید تمام امکانات تبلیغاتی خودرا در این جهت بکاربگیرند و از رهبری طلبی و خودگنده بینی انهم در ساحل امن اروپا دست بردارند .

ناشناس گفت...

مجاهدین با انعکاس خبر زندان نسرین ستوده قطعا میخواهند در زمینه حقوق زنان اعتبار برای خود دست و پا کنند . من این بریده چاپلوسان و رهبران توجیب ریز مجاهدین امروزی را بهتراز خودشون میشناسم .
ضمنا صحبتهای اقای یغمایی هم بی تاثیر نبوده است .
خاکزاد ( مجاهدسابق)

ناشناس گفت...

وقتی اتحادیه اروپا و سازمان عفو بین المللی و سایر نهادهای حقوق بشری در سراسر جهان حکم نسرین ستوده را محکوم کردند برای مجاهدین آبروریزی بود که محکوم نکنند . شک نکنید که مجاهدین با دلیل دیگه ای اینکارو نکردن . من این فرصت طلبان را خوب خوب میشناسم انها برای خودشان آبرو خریدند ونه چیز دیگر .
خاکزاد

ناشناس گفت...

مجاهدین و نسرین ستوده !

همه میدانیم که نسرین ستوده یک قهرنان آزادی و فعال خستگی ناپذیر مدافع حقوق زنان درایران در میدان و زندان مطرح میباشد و بخشی از اتهام ایشان وکالت دختران خیابان انقلاب ( روسری سرچوب کردن و مبارزه با حجاب اجباری) بوده است . و همه میدانیم کوبیدن مسیح علینژاد به قصد کوبیدن نسرین ستوده صورت میگیرد و باز همه میدانیم که مسیح علینژاد کاملا مستقل بوده و هیچگونه سمپاتی به مجاهدین ندارد بنابراین اعتراض مجاهدین به حکم نسرین ستوده یکنوع توجیب ریزی و جلوگیری از ابروریزی بیشتر در حمایت از مبارزین شاخص جنبش داخلی است .

امروز هرکس تحت هرعنوان و با هرادعا که نمیتواند موازی با رژیم مستقیم به نسرین ستوده نماد مبارزه آزادیخواهانه زنان حمله کند موذیانه از پنجره وارد میشود و مسیح علینژادرا مورد اتهام قرارمیدهد .

ضمنا محکوم کردن حکم زندان نسرین ستوده توسط مجاهدین فقط و فقط برای حفظ ابروست ولاغیر.

هوشیارباشیم و فریب نخوریم .

مبارزه ادامه دارد و پیروزی میسر است .

خاکزاد

ناشناس گفت...

متاسفانه دشمنان جنبش آزادیخواهانه مردم ایران رنگ و وارنگ هستند . مهمترین شاخصه دشمنان جنبش تفرقه در اپوزوسیون و پافشاری روی شعار علیه شاه و شیخ است . شاهی وجودندارد پس بخشی از مبارزه علیه شیخ بدنبال نخودسیاه رهسپارمیشود !!!
شاخصه این سیاست غلط و رژیمی حمله به رضاپهلوی به هر بهانه است . بنده طرفدار ایشون نیستم اما ایشون را اضداد جنبش ازادیخواهانه مردم نمیبینم بنابراین هرگونه حمله به ایشان به جیب شیخ ریخته میشود .
اگر در این زمینه اشتباه کنیم تاریخا پشیمان خواهیم شد همانطور که بعلت عدم حمایت از بختیار ، شیخ ملت و مملکت مارا به روز سیاه انداخت .
اشتباه ممنوع است چون فرصتی جبران نداریم .
خاکزاد

ناشناس گفت...

ساده نباشید .
مگر امکان داره ۷ میلیارد دلار تو ایران اختلاس بشه و بیت رهبری پاش وسط نباشه ؟ درسته که خانم مرجان الآقا شاخصش شده اما پشت پرده اقازاده ها و رهبری قراردارند .
نگذارید با ادرس غلط و جنجال رسانه ای فریبتان بدهند .
خاکزاد

ناشناس گفت...

دزحالیکه صدها نسرین ستوده در میدان و زندان با قلبی سرشار از شعله های عدالت و آزادی  زبانه میکشد عشق و یگانه شدن با رهبری نظریه ای نه آزادیخواهانه بلکه کاملا ارتجاعی و سلطه گرایانه است .

بدبختیها و سیه روزی ملت ایران نتیجه تبلیغ و ترویج همین اندیشه ارتجاعی بوده و هست . این تئوری اگرچه آزمایش خودرا قبلا در تاریخ با نتایج بسیار سیاه و منفی پس داده اما بدلیل ضعف مطالعاتی و نااگاهی های سیاسی - تاریخی حاکم بر آزادیخواهان تعریف خودرا پیدا نکرده است  .

و هزار هزار تاسف که سازمانی در خارجه درکنار ساحل عافیت لم داده و عشق و یگانگی به رهبری را تبلیغ و ترویج میکند ! ای داد بیداد !

انگار نتایج شوم ان در پس بیش از یک میلیون کشته درجنگ ارتجاعی را ندیدند و نمیخواهند ببینند !

ذوب در ولایت خمینی جز قتل و کشتارو سیه روزی و تنگدستی و دیکتاتوری چه نتایجی داشت که حالا ذوب در رهبرعقیدتی داشته باشد ؟؟؟

وقتی روشنفکر مسخ میشود بزدل ها قهرمان میشوند و تبعات فقرو ستم درلابلای لاطایلات پوچ و توخالی دیده نمیشوند زیرا عشق به رهبری و یگانه شدن با رهبری در کاکل امور قرارمیگیرد و این سرطان بدخیم همچون کرم اسکارید در روده سیاسیون به زندگی انگلی خود ادامه میدهد و روزبروز بر رنجوربودن انها میافزاید ...

تنها بنیه ای که برایشان باقی میگذارد کف و سوت و پرچم تکان دادن و قلم دست گرفتن و رهبر رهبر کردن است .

ای داد بیداد !

اگر این چیزهارا میدانستیم بلای ۵۷ سرمان نمیامد .

و حالا که فهمیده ایم چه باید بکنیم ؟



حسین

ناشناس گفت...

از زمانیکه مقامات بلندپایه دولت امریکا حکم نسرین ستوده را محکوم کردند و تمام سازمانهای حقوق بشری جهان یک به یک از نسرین ستوده بعنوان زن مدافع حقوق بشر از وی به دفاع برخاستند فرصت طلبان مجاهد که تا دیروز خفقان گرفته بودند برای اولا حفظ ابرو و دوما عقب نیافتادن از نهادهای بین المللی حکم نسرین ستوده را درسایتهای خود محکوم کردند ! گویا چندسال هست که درخواب بودند و تازه بیدارشدند !
بهرحال زاویه انها کاملا مشخصه و ارزشی برای ازادیخواهان حاصر در میدان و زندان نداره . من این فرصت طلبان توجیب ریز سابقه تراش قیام دزد را بهتر از هرکسی میشناسم .
چندساله نسرین بهمراه صدها زن قهرمان دیگر درحال مبارزه و زندان هست اما چرا مجاهدین که بقول خودشون مسائل داخل کشوررا رصد میکنن این چندسال کجابودن ؟ چرا تازه یادشون افتاده ؟ مطمئن باشید اگر مقامات دولت امریکا و نهادهای حقوق بشری سکوت کرده بودند این فرصت طلبان نیز سکوت میکردند .
من میدونم دارم چی میگم
رضا

ناشناس گفت...

همه جا صحبت از مرجان شیخ الاسلامی و اختلاس ۷ میلیاردی است اما کسی متوجه نیس که این خانم یک تیم پشت سرشه ودرراس ان رهبری وگرنه مگه میشه ۷ میلیارد دلار براحتی از کشور غارت کنی ؟
اگه دوس داری احمق باشم بگم اره نمیگم ... چون احمق نیستم .

خاکزاد

ناشناس گفت...

لطفا سعی نکنید پای مسیح علینژادرا به این ماجرا بکشید چون تابلوست . اونایی که دارن سعی میکنن پای مسیح را به این جریان بکشن درواقع دارند برای خراب کردن نسرین ستوده ازالان پایه میزنند .
شاسد این مرجان شیخ الاسلامی تو خارج مثلا ۱۰۰۰ دلارهم به پسرخالش داده باشه ... چه ربطی داره ؟ شاید ۲۰۰۰ دلارهم به فلان انجمن ریخته باشه ... چه ربطی داره ؟
اصل موضوع را لوث نکنید .
خاکزاد

ناشناس گفت...

اقای یغمایی
بعضی وقتها برای اتهام نیاز به سندومدرک نیست .
مثلا وقتی شما تو خیابون داری میبینی که یک مردی درحال کتک زدن یک دختربجه است که روسریشو سرچوب کرده میتونی بگی این از عوامل ارتجاع است و وقتی فحش هم میدهد و درود برخامنه ای هم میکند میتونی بگی ایشون از عوامل اتش به اختیار اقاس . ( خلاصه سند لازم نداره)
بعضی از مطالب دریچه زرد هم سند نمیخواد خودش داره داد میزنه که کدام طرفم و قصدم لوث کردن چیه !
من نام نمیبرم و مثال نمیزنم ... نه از اینطرف ونه از اونطرف ... ولی سربسته خدمتت عرض کنم که بعضی چیزها تا حدی تایلو میتونه باشه که نیازبه سند نداره . میخوای منعکس کن میخوای دیلیت کن .
خاکزاد

ناشناس گفت...

مبادا که در تور تبلیعاتی رژیم برعلیه خراب کردن مسیح علینژاد بیافتیم ... خراب کردن او مقدمه حمله بعدی به امثال نسرین ستوده ها و نرگس محمدی ها و صدها زن در بند و زنجیر است .
من میدونم دارم چی میگم .
خاکزاد

ناشناس گفت...

نمیدانم چرا رسانه های معتبرجهان و سازمانهای حقوق بشری و نهادهای بین المللی مرتب از نسرین ستوده و نرگس محمدی و صدها زن قهرمان و اعتراضات کارگری و تجمع معلمین و جنبش دانشجویی و نظایر ان مینویسند اما یک کلام از خانم مریم رجوی رئیس جمهورمادامالعمر و یکانهای شورشی اش که هرروز در سراسر ایران درحال انجام تظاهرات ضد رژیمی هستند چیزی نمینویسند ؟ فک کنم این رسانه های معتبرجهانی و این سازمانهای حقوق بشری از کارگران ایران و از نسرین ستوده ها پول میگیرند وچون مجاهدین حاضر به پرداخت پول نیستند لذا نقش برجسته خانم رجوی را به حساب نسرین ستوده واریز میکنند ! و عجب پدرسوخته هایی هستند این سازمانهای حقوق بشری !
امضاء : بریده چاپلوس امروز ( بریده مزدورفردا)

ناشناس گفت...

مناسفانه نیروهای سیاسی در خارج از کشور عمدتا  وزنی هستند با  کمیت برداری  درحالیکه جنبش داخلی متکی به جرم خود هست با ماهیئت و ذات غیر برداری .... بنابراین قاعده همه سرنگون طلبان نه تنها موظفند بلکه به حکم تغییرناپذیر قوانین علمی میبایستی به حمایت از جنبش داخلی برآیند و پیشگامان ان را در میدان نبرد و  زندان ششدانگ حمایت کنند .

تجربه ۴۰ ساله گروههای سیاسی درخارجه نشان داده که علیرغم تمایل به سرنگونی هرگز توان ان را ندارند چون به یک کمیت برداری تبدیل شده اند و دردنیای سیاست بازانه جهانی پیوسته خود ازقربانی شدگان و ابزارهای دم دستی محسوب میشوند و دردناکتر است اگر بگویم همین نیروهای سیاسی برداری را در جهت بقای جمهوری اسلامی بارها به اشکال پیچیده بکارگرفته اند !!!!

میدونم که درک و پذیرش این موضوع خیلی دردناکه اما واقعیت داره...

پس برای اشتباه کمتر و رسیدن به نتیجه مطلوب شعروشعارپوشالی خودرا کنار گذارید و به نمادهای میدان عملی نبرد درداخل تکیه کنید زیرا انان متکی به ذات هستند .

برادر مجاهد :

عمرا اگه بفهمی چی گفتم !

خاکزاد

ناشناس گفت...

 ۳۰ سال عمر نازنینمو اسیر سازمانی کردم که حتی یک درصد هم مانند گذشته اش نیست و ۱۸۰ درجه به لحاظ مواضع و تشکیلات با گذشته تفاوت داره ... بنابراین حق دارم که از این سایت استفاده کنم و حرفمو بزنم و حرفم اینه که اگر میدانستم ماهئیت ایده الوژیک و تشکیلاتی این سازمان از مجاهد تفاله و بریده چاپلوس میسازه و اورا تا مرز بریده مزدوری رژیم و قهقرا  پیش میبره هرگز نیرو و انرژی ام را در این " بارگاه" هدر نمیدادم . بارگاهی که توسط یک پادشاه و ملکه بنام مسعود و مریم  بشکل کاملا سلطنتی اداره میشه اما به اسم سازمان و به اسم رهبران ! بارگاهی که هیچ کدام از اعضایش نه تنها حق انتقاد از اشتباهات و خیانتهای رهبری را ندارند بلکه شجاعت ان را هم ندارند و اصولا تنها و تنها وظیفه شان اطاعت و تمکین از رهبری خودشیفته است مانند پیروی کورکورانه اعضای حزب توده از کیانوری و امثالهم .

هرکجاشو اشتباه گفتم بگو تا حرفمو پس بگیرم .

سازمانی که در ۳۰ ماهه اول پس از تجدیدحیات خود علیرغم حمله فالانژها خمینی را تحت عنوان پدربزرگوار و رهبر انقلاب و یک دوجین القاب قهرمانانه تقدیس کرد اما سرانجام مورد بی مهری و سرکوب قرارگرفت بدون انکه از ان دوران انتقادی بخود کرده باشد . سازمانیکه هواداران را در دهان کریکودیل رها کرد و به خارج فرارکرد ونام ان را پرواز تاریخ ساز گذاشت ! سازمانی که لیست دهها هزار جانباخته را بی شرمانه و وقیحانه و کاملا اپورتونیستی به سامرا برد و به" امام زمان " تقدیم کرد ! خمینی هم در انطرف کشته شدگان جنگ ارتجاعی را بیشرمانه و وقیحانه خرج امام زمان میکرد !

انگار جوانان برومند این میهن بازیچه دست این بی شرفان نو ظهور هستند .

وای برما ... وای برما ...

به امید پیروزی ملت ایران بر  کلیت جمهوری اسلامی .

پیروزی نزدیک است .

ناشناس گفت...

پیام به اقای مسعود رجوی !

میدونم که  در خفا و امنیت نشستی و حتما سایت دریچه زرد را هم رصد میکنی... فکرشو بکن سایت یغمایی رو رصد نکنی !!!

بنابراین بنده پیامی مستقیما دررابطه با نسرین ستوده نماد مبارزه زنان شکست ناپذیر ایران برایت دارم :

خواهشا استدعا دارم " دستور " بدهید و " امر" کنید که در سایت مجاهدین یا از نسرین ستوده درست و حسابی بنویسن یا اگر قراره درحد دوتا خط و انهم برای حفظ آبروی جهانی و از زاویه فرصت طلبی چیزی بنویسند بهتراست ننویسند چون نوشتن درباره این بانوی مبارز و خستگی ناپذیر در سایت مجاهدین افت داره چون حتما همه میدانند که قلمزنان جنابعالی " بریده چاپلوس" هستند و از راه دور شعارمیدن و در شرایط خاص به طرفه العینی به" بریده مزدور " قهار تبدیل میشن و این ریشه در عمق اموزشهای ایده الوژیک جنابعالی داشته و دارد و خوشا بحال انان که از سازمان زدند بیرون و جبهه مبارزه مستقلی را بر علیه رژیم گشودند وگرنه یا گرفتار چرندیات و ژستهای شما میشدند ویا رژیم .

ضمنا بعرض حضرتعالی میرسانم که در استانه دهه ۸۰ عمر گرامیتان بیایید تصمیم بگیرید که این هزارزنی که بصورت برده در اختیار همسر" شریف " قرارداده اید و روزانه مغز انان را با مزخرفات ایده الوژیک عادت به تبعیت و اطاعت ازبالا اموخته اید و خود و بانو را فرصت طلبانه درکاکل هستی توی مغز انان چپانده ای کوتاه بیایی و درب قفس را باز کنی و همگی را پرواز دهی تا از بالهای پرواز خود اخرعمری مدتی استفادهدکنند ... مطمئن باش نه فاحشه میشوند ونه کهرتن خواب ونه راهی تیمارستان ! انها را نترسانید ... آسمان را به انها نشان بدهید پرواز پای خودشان .

اگر این تصمیم تاریخساز را بگیرید مطمئنا گوشه ای از مبارزات ضد اخوندی را بنام خود کرده اید وگرنه عده ای را عاطل و باطل و بی سلاح با روسری و هزار بندوتبصره درقفس ایده الوژیک نگه داشتن ( برای لقمه ای نان) نه هنر است ونه انسانی و نه مبارزه و نه هیچ چیز دیگر وگرنه منتظرباش که یک به یک به "بریده مزدور" استحاله یابند همانطورکه بی شماران طی سالیان به بریده مزدور ویا انفعال مستحیل شدند .

قربان یوع

بهلول