دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۸ فروردین ۵, دوشنبه

شعر شورش و عصیان ایران رویاروی بنیادهای دین و مذهب و خدای ایران برباد ده

۴ نظر:

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۵ فروردين ۲۵۷۸ ايرانى / ۲۵ مارس دوهزارونوزده/مسعودعالمزاده/پاريس

آه کارو !

کارو برادرويگن نازنين بود.ويگنى که وقتى بيماربودمردم توهمه جاى ايران دسته دسته گوسفندنذرکرده بودن براش.

اين شعربسيارلطيف روهم ازکارو داشته باشين :

گفتم زکدام فرقه اى ؟ گفت، با لهجه دلربايش : "اَرمَن"
گفتم که بيا و رويش امشب،يک نقطه گذاروباش "ازمن"

يا(نقل به مضمون) : داشتم زيررخت رزشراب مى نوشيدم،قطره اى از آن چکيدوگفت بى انصاف،دست کم خون مراجلوى چشم خودم نخور !

اى تف براين آخوندهاى جاکش پلشت که چنين به اين پاک ترين وبافرهنگ ترين هم ميهنان مابى احترامى ميکنن.

يادش بخير دانيس بچه محل کودکى و هم دانشکده اى م.

يه دارودسته ى پنج تايى بوديم،دانيس ارمنى بود،فرامرزوفريبرز کليمى [کليمى هاى ايران دوتانام دارن،يکى توشناسنامه،يکى هم بين خودشون مثلن ييفراييم] من ويکى ديگه هم مسلمون شناسنامه اى.چه خوب زندگى ميکرديم ! اى تف به اين افکارارتجاعى که ملت مارو ازهم پاشيد.


ناشناس گفت...

پیام به اقای مسعود رجوی !

میدونم که  در خفا و امنیت نشستی و حتما سایت دریچه زرد را هم رصد میکنی... فکرشو بکن سایت یغمایی رو رصد نکنی !!!

بنابراین بنده پیامی مستقیما دررابطه با نسرین ستوده نماد مبارزه زنان شکست ناپذیر ایران برایت دارم :

خواهشا استدعا دارم " دستور " بدهید و " امر" کنید که در سایت مجاهدین یا از نسرین ستوده درست و حسابی بنویسن یا اگر قراره درحد دوتا خط و انهم برای حفظ آبروی جهانی و از زاویه فرصت طلبی چیزی بنویسند بهتراست ننویسند چون نوشتن درباره این بانوی مبارز و خستگی ناپذیر در سایت مجاهدین افت داره چون حتما همه میدانند که قلمزنان جنابعالی " بریده چاپلوس" هستند و از راه دور شعارمیدن و در شرایط خاص به طرفه العینی به" بریده مزدور " قهار تبدیل میشن و این ریشه در عمق اموزشهای ایده الوژیک جنابعالی داشته و دارد و خوشا بحال انان که از سازمان زدند بیرون و جبهه مبارزه مستقلی را بر علیه رژیم گشودند وگرنه یا گرفتار چرندیات و ژستهای شما میشدند ویا رژیم .

ضمنا بعرض حضرتعالی میرسانم که در استانه دهه ۸۰ عمر گرامیتان بیایید تصمیم بگیرید که این هزارزنی که بصورت برده در اختیار همسر" شریف " قرارداده اید و روزانه مغز انان را با مزخرفات ایده الوژیک عادت به تبعیت و اطاعت ازبالا اموخته اید و خود و بانو را فرصت طلبانه درکاکل هستی توی مغز انان چپانده ای کوتاه بیایی و درب قفس را باز کنی و همگی را پرواز دهی تا از بالهای پرواز خود اخرعمری مدتی استفادهدکنند ... مطمئن باش نه فاحشه میشوند ونه کهرتن خواب ونه راهی تیمارستان ! انها را نترسانید ... آسمان را به انها نشان بدهید پرواز پای خودشان .

اگر این تصمیم تاریخساز را بگیرید مطمئنا گوشه ای از مبارزات ضد اخوندی را بنام خود کرده اید وگرنه عده ای را عاطل و باطل و بی سلاح با روسری و هزار بندوتبصره درقفس ایده الوژیک نگه داشتن ( برای لقمه ای نان) نه هنر است ونه انسانی و نه مبارزه و نه هیچ چیز دیگر وگرنه منتظرباش که یک به یک به "بریده مزدور" استحاله یابند همانطورکه بی شماران طی سالیان به بریده مزدور ویا انفعال مستحیل شدند .

قربان یوع

بهلول

ناشناس گفت...

با سلام خدمت اقای مسعود خان

حتما که این روزها درگیر اخبار سیل هستی و حاج خانم هم فراخوان دادند که جوانان کشور بسیج بشوند و به کمک سیل زدگان بروند ! خوب شد ایشون فراخوان دادند وگرنه جوانها به کمک سیل زدگان نمیرفتند !

درهرکجا که هستی مراقب باش مقرشما روی مسیل احداث نشده باشد چون به دلیل تغییر شرایط اقلیم و بی لیاقتی جهانشمول مسئولین احتمال سیل در همه جا هست .

راستی یادتونه که در لیبرتی سیل تا توی بنگالها امده بود و مدتی در گل و لای و رطوبت زندگی میکردیم  ؟( زبانم لال مبارزه میکردیم ؟)

البته جنابعالی و بانو دران ایام در پاریس بودید و در ویلا با امکانات فول رفاهی درحال زندگی ببخشید درحال مبارزه بودید و ما که کای گوجه فرنگی و خیار کاشته بودیم همه رفت زیر اب !  خلاصه سیل عراق در امر مبارزه ما مدتی اخلال ایجادکرد بطوری که صیفی کاری ما کلا آسیب دید .

ولی ما با چنگ و دندان علیرغم عدم کمک رسانی مالکی مزدور سربلند از سیلاب بیرون امدیم تا به شما در پاریس ثابت کنیم که ما برخلاف شما تا آخرش ایستاده ایم چون باید خلق جهان بداند مسعود رهبرماست ! پنظورم " رهبر ماست " است یعنی رهبری داریم مانند ماست ! از سنخ لبنیات که با مقداری آب به رهبر دوغ تبدیل میشود . بنابراین خلق جهان بداند مسعود رهبر دوغ !

چون رهبری جنابعالی و ایده الوژی جنابعالی آب توشه لذا رهبر دوغ ببشتر برازنده جنابعالی است . ببین با سازمان چه کرده ای که من که اصن رده نداشتم و کاره ای نبودم و بهم درجه نداده بودند و عین سگ توگرما برای نوکری و کلفتی له له میزدم فهمیدم که آب زیاد داری چه برسه به بی بته های چاپلوس اطرافت که به برکت وجود تیرو تبری و دست افشان و پاکوبان شما تا مرز بریده مزدوری هم رفته اند .

انقدر دلم میخواست مثل شما زمان شاه تو مبارزه مسلحانه نقش اول داشتم ! انقدر دلم میخواست مثل شما بودم ! و شکست ناپذیربودم ! انقدر دلم میخواست بهم بخندی و رده بدی و مسئول بشم !

انقدر دلم میخواست بیایی و بزنی توسرم ومنم کیف کنم .

انقدر دلم میخواست ...

امضاء : یک ادم مشنگ عشق رده ذوب شده در رهبر عقیدتی .

ناشناس گفت...

پروژه همزمان حاوی چندتا ضربه بر پیکر اپوزوسیون توسط وزارت اطلاعات :
۱/ ماجرای وقاحت و لیشرمی سروش
۲/ وقاحت و بیشرمی مهاجرانی ها
۳/ ماجرای امدنیوز و زم و غیره
۴/ داستان کنسرت تتلو و نشان دادن ایرانیان در کنسرت ایشان
۴/ برنامه پشت پرده کنسرت را بلافاصله نماد ازادی بیان جازد ( یعنی اهااای مردم اینهایی که دم از ازادی بیان میزنند میخواهند مانند تتلو پشت تریبون حرف رکیک بزنند !)
۵/ به سخره گرفتن اپوزوسیون خارج کشور و ایرانیان خارج از کشور .
۶/ اعلام نظرات مسئولین درجه یک کشور در رابطه با سیل ( توهین به شعورمردم در داخل کشور!)
و بسیاری موارد دیگر که زیر مجموعه پروژه بوده اند .
واما چرا ؟
من شخصا فکر میکنم یکی از علتهای اصلی که اینها جرات میکنند بیایند با حیثیت اپوزوسیون و مخالفین رژیم درخارج از کشور بازی کنند عدم وحدت میان مخالفین هست و یکی از عوامل عدم وحدت جریان مجاهدین میباشد که چنان در لجنزار کیش شخصیت و رهبری طلبی و شعروشعار پوشال فرورفته است که طبعا اثرات تخریبی ان بر پیکر اتحاد اپوزوسیون مشهود است و این چیزیه که رژیم میخواد و رهبری احمق و هودگنده بین مجاهدین متوجه ردپای جنبش تخریب کن و وحدت مخدوش کن خود نیست و عجبا که ادعایش نیز سر به فلک دارد !
این سازمان با مشتی بریده چاپلوس که در انتطار تقدیر بریده مزدوری روزگار را سپری میکنند انقدر در تحلیل و تاکتیک گرفتار نگاه از بالا و سیستم اویزونی شده اند که با ترویج شعار علیه شاه و شیخ نیمی از پتلنسیل ضد رژیمی را خنثی و عواید تاکتیکی ان را رژیم مانند هلوی رسیده از درخت حماقت اینها میچیند !
مواضع حزب توده و مجاهدین در رابطه با شاه کاملا درخدمت رژیم اخوندی عمل کرده است .
میترسم از ان روزیکه تاریخ مجاهدین را در پشت کردن به مسئولیتهای شعاری همطراز با حزب توده در یک طیف قراردهد . متاسفم که رهبران بوزینه مجاهدین پس از ۵۷ سازمان را تا به این حد از انحطاط پیش بردند که با تغییر ۱۸۰ درجه ای مواضع اولا به روی مبارک نیاورند و دوما ناخواسته درخدمت رژیم قراربگیرند ( چه بصورت شعارهای تاکتیکی ارتجاعی و کاملا غلط وچه بعنوان جریانی که کلی بریده مزدور تحویل رژیم داده اند واین فاجعه بی سابقه نتیجه رهبری طلبی محض و له کردن فردیت مبارزینی بوده که هرگز فکرنمیکردند با ذوب شدن در رهبری عقیدتی به تفاله تبدیل شوند . عاقبت بریده چاپلوسی همان بریده مزدوری است .
وای برما که در دوران سیاهی بسر میبریم و تنها امیدمان مشعل دارانی هستند که هزاران هزار یا در میدانند ویا در زندان های جمهوری اسلامی .
گسترش پروژه های وزارت اطلاعات در به سخره گرفتن اپوزوسیون خارج از کشور به معنی شکست رژیم از اپوزوسیون داخل کشوراست .
پیروزی نزدیکتر از انچیزی است که فکر میکنیم . بیگ بنگ در راه است حتی فراتر از اتشفشان .
خوشبختانه اجزای این بیگ بنگ کلیه اقوام ایران یکپارچه اند .
در داخل شعار اشتباه داده نمیشود اما درخارج شعاراشتباه فراوان داده میشود برای همین رژیم بسادگی اپوزوسیون خارج را به سخره میگیرد اما زورش به جنبش داخل نمیرسد و لذا سعی در سرکوب دارد اما عمررژیم درحال پایان است .
زنده باد مبارزات ملت ایران
پیروزی نزدیک است