دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۱ مرداد ۲۵, سه‌شنبه

سه گفتار. فیلسوفان جعلی یا فیلفقهان. اسماعیل وفا یغمائی. در باره گفتار عبدالکریم سروش وخمینی

۴ نظر:

ناشناس گفت...

از نظرشما که کنکاش میکنی و فیلسوفانه به تاریخ میهن خودت نگاه میکنی کاملا صحیحه که تاریخ ایران بصورت جعلی - اخوندی بازافرینی شده ولی از نظر عامه مردم این تاریخ منحوس و نکبت جعلی -اخوندی به یک اعتقاد تبدیل شده و درک حرفهای ما براشون نه تنها سخته بلکه تمایل نشون نمیدن ( دربرخورد اول تمایل ندارن که بشنوند) میترسن به "کفر" بیافتن طفلکها . البته من صحبت از عوام میکنم ونه اقشار روشنفکر و دانشجویی و کارمندی و غیره ...
بهرحال کارسختی است خصوصا در جانعه ای که اخوند درقدرته و پیوسته از طریق صدا و سیما و هزاران نهاد دیگر درحال مغزشویی است .

ناشناس گفت...

وقتی خودخواهی "رهبران" بصورت قانون درامد بایستی با فانوس بدنبال عدالت در مناسبات بگردید .
موریس مترلینگ نقل به معنا

ناشناس گفت...

هی من منم منم میزنم ، توهم هی منو بایکوت کن .... تا موقعی که تو با یه فراخوان نتونی توده های میلیونی رو به خیابون بیاری نه منم منم من ماده است ونه بایکوت تو !

نه ژست و پز و دعاوی تو کاری انجام میده ونه بایکوت تو توسط من !

نتیجه اینکه من ور میزنم توهم ورمیزنی اما جنبش مسیر خودشو میره و من و تو در انتهای قطار فک میکنیم زغال سنگ لوکوموتیویم ! حال انکه قطار با لوکومتیو خودش و سوخت خودش در میدان و زندان درحال پیشروی است . اخوند نه از تو واهمه داره ونه از من و به هردوی ماهم خوراک میده تا سرگرم باشیم !  اخوند از لوکوموتیو داخل و سوختش در وحشته ولاغیر .

درخانه اگرکس است یک حرف بس است .

میثاق

ناشناس گفت...

فلسفه فقیه تا مرز فقاهته و فثاهت چیزی نیست جز استنتاجات یک مشت اخوند از قران و احادیث .
بنابراین فقیه اهل فلسفه نیست بلکه اهل فلوسه و پدرسوخته بازیه .